Стан після covid
Підкажіть, будь ласка.
В лютому перехворіла на covid від тоді постійне головокружіння, виснаження. Втома навіть зранку, після сну важко встати(
2 дітей постійне роздратування, немає можливості відпочити ніодного дня(
Чи можуть ці симтоми проявлятись на психологічному рівні?
Вопрос от: ; Возраст: 30

психолог онлайн
Здравствуйте, Юлия. Вы обследовались у врача после выздоровления от covid?
консультация психолога
Доброго вечора!
Після ковіду у багатьох людей буває так званий постковідний синдром. Ті симптоми, що ви описуєте, для нього теж характерні. Спробуйте звернутися до вашого сімейного лікаря із цими симптомами.
Дополнение от автора
Доброго вечора, так, обстежувалась в сімейного лікаря. Заг. аналіз крові. Сказали все добре.
психолог онлайн
Добрий день. Вашу історію я б дивилася сукупно. І як про наслідки після ковіду - на предмет постковідної депресії, так і на предмет емоційного/фізичного виснаження.
Чи є у вас можливість працювати індивідуально з психосотерапевтом?
Дополнение от автора
Нажаль, індивідуально поки немаю можливості(
психолог онлайн
Доброго ранку, Юліє!
цитата:
Чи можуть ці симтоми проявлятись на психологічному рівні?
Співчуваю Вам. І постковідний стан, і емоційне виснаження одночасно переживаються вкрай важко. Однак, все рівно життя продовжується і треба шукати вихід із складного становища.
По-перше, повірити в те, що Ви подалаєте сьогоднішні проблеми.
Для цього важливо робити правильні кроки. Розібратись, що саме впливає негативно на Ваш ємоційний стан. Це про стосунки з чоловіком, чи допомагає він Вам, чи підтримує і т.ін.
З*ясувати, від кого ще може надходити допомога?
Пошукати психолога, який зголоситься працювати з Вами безоплатно чи за невеликі гроші.
Є варіант звернутись до психолога на інших сайтах, де можливо відкрити безкоштовно демо-консультацію.
Отже, як бачите, вихід є. Потрібно, незважаючи на усі перешкоди, робити кроки задля власного результату))
Дополнение от автора
Щиро дякую, за поради!
В стосунках з чоловіком все добре, тільки завдяки його допомозі і справляюсь)) Правда коли роздратована від повсякдневної хатньої роботи, дітей, йому теж може перепасти )))