Почуття... Відносини батьки/діти
Добрий день. Хотіла б запитати, чому так і як легше можна відноситись до наступного --->
Вчора з чоловіком вирішили спільно прибрати в квартирі, діти зараз у бабусі (донька 7р., син 2) і річ в тім, що у нас майже всі тумби заповнені малюнками різними і виробами дитини і нам дуже важко хоч щось з того перебрати і викинути, щоб звільнити місце. І от коли вирішила хоть якісь відібрати, то якби від серця відривала. Ну от неможу я викинути, мені дуже жаль і аж плачу, А зберігати все, де? То хіба ще одну квартиру купляти . Адже зберігаю навіть те що Донецька малювала ще в 3 рочки.
Чому я так все сприймаю і як легше відноситись до цієї ситуації?
Дякую.
*Донечка післявочра вперше залишилась без мене у бабусі, не захотіла їхати з нами, і ці 2 дні я собі місця не знаходжу, все мені не то без неї, сумую дуже, завтра їду забирати, бо вже не витримую... (
Вопрос от: ; Возраст: 28

психолог онлайн
Марина Федорова (Листопадська)
Доброго дня.
цитата:
Відповіідь на це питання можете знати тільки Ви. Які думки виникають, коли хотіли викинути малюнки, про що це для Вас?
цитата:
Донечка післявочра вперше залишилась без мене у бабусі, не захотіла їхати з нами, і ці 2 дні я собі місця не знаходжу, все мені не то без неї, сумую дуже, завтра їду забирати, бо вже не витримую... (
Що ще, крім дітей, присутнє у Вашому житті? Як присвячуєте час собі? Що подобається, чим займаєтесь, які хоббі, вподобання?
психолог онлайн
Доброго дня Маріє! загалом для жінки нормально бути сильно прив'язаною до своїх дітей, але до тих пір, поки не надмірно... Як у Вас склалися стосунки з Вашою мамою, батьком? Яке у Вас було дитинство?
психолог онлайн
Ольга Владимировна Паничева
Мария, добрый день!
Возможно, что Вы сможете сохранить какую-то часть детских рисунков на память, а не все. Я думаю, что Вы скорее переживаете, что Ваши дети подрастают и уходит часть их детства, с которой Вам приходится расставаться.
психолог онлайн
Доброго дня, Марія
Можливо, ви дуже важко переживаєте розлуку з дітьми і намагаєтесь заповнити душевну порожнечу через їх відсутність - їх речами.
Кажуть, розлука - це маленька смерть. Ви добре знаєте, що діти в безпеці, але у вашому житті їх немає цих декілька днів і ви відчуваєте втрату.
Любити своїх дітей - це прекрасно, але важливо мати межі. Скажіть, чим наповнене ваше життя окрім дітей? Які у вас стосунки з чоловіком? Чи зраділи ви можливості деякий час присвятити вашій парі з чоловіком, а не дітям?
психолог онлайн
Маріє, чому Ви вважаєте це за проблему? Ви написали "нам важко", отже, чоловік теж не хоче викидати поробки та малюнки діток? Як до ВАшого "важко" ставляться в родині?
Питання в тому де і як зберігати ці речі? Чи скоріш в тому, чи розділяє Ваші почуття щодо цього інші люди?
психолог онлайн
цитата:
І от коли вирішила хоть якісь відібрати, то якби від серця відривала. Ну от неможу я викинути, мені дуже жаль і аж плачу,
Що саме ви відривали від серця разом з малюнками?
Про що ви плачете?
психолог онлайн
Доброго дня!
Я би теж запитала у Вас: чим ще наповнене Ваше життя, окрім дітей? які стосунки з чоловіком?