сексуальна тема для дітей
Підкажіть мені будь-ласка що мені робити? Сьогодні дізналась від дитини 6 років, що вони з моєю другою дочкою 7 років і сусідською дівчинкою Аліною 10 років грали в гру ``Позі`` якої їх навчила Аліна. Це вони ховаються під одіялом, знімають трусики і показують одна одній свої інтимні органи, а також цілують, кусають там і груди і очі... як мені відреагувати? Що я маю їм про це все говорити щоб не втратити їхню довіру? Старша дочка, якій 7 р. нічого мені не розказувала, я пробувала щось здалека вивідати, але вона нічого не розказує, а менша випадково проговорилась, я вже її хитрістю розпитала... Які приймати міри, що мені їм говорити, як пояснити чому такого робити не можна, чи казати мамі сусідської дівчини?
Вопрос от: ; Возраст: 33

психолог онлайн
Наталия Павловна Венглинская
Виктория Васильевна Коханская
Наталія Крилова
Доброго ранку. Для початку варто заспокоїтися - інтерес дітей до своїх статевих органів є природнім. Далі варто ініціювати розмову з дівчатами (якщо відносини з ними різні, то з кожною окремо) про те, що таке кордони та які вони бувають (інтимна та соціальна зона, зокрема), кого ми впускаємо в ту чи іншу зону. Можна на малювати з ними малюнок, де в центрі буде Я, а довкола кола - інтимна дистанція, в яку можна впускати лише найближчу людину ("мама впускає тата; тато- маму; коли виростете, у вас теж з'явиться такий близький партнер"), особиста дистанція, в яку ми впусакємо близьких друзів; соціальна дистанцыя, на якый ми спылкуэмося зы знайомими; публычна дистанція, на якій ми тримаємо незнайомців.
Розкажіть про "правило трусиків". Та чим тіло дівчинки особливе. Якщо не готові до такої теми зараз, знайдіть дитячі книжки, які говорять про це, а потім почитайте та обговоріть із доньками. Можна придумати казку із улбеним персонажем мультика чи казки.
Головне - робити все у позитивній, доброзичливій атмосфері. Говорити чесно та відкрито. Можна поділитися почуттями ("мені трохи ніяково починати цю тему, та ви ростете й маєте знати дещо більше про себе та світ" - як варіант).
психолог онлайн
Наталия Павловна Венглинская
З такою темою стикаються всі батьки, які достатньо уважні до своїх дітей, та готові відверто говорити з ними на навіть незручні теми. Схоже, ви цікавитеся внутрішнім життям своїх дітей, спілкуєтеся з ними - продовжуйте робити це й надалі. В вас все вийде ::thumbup::
психолог онлайн
добрый день. эта ситуация говорить о интетесе детей к этой теме, это нормально. ваша задача поговорить с детками, поинтересоваться без осуждения и стыжения. есть книга " видверта розмова про це" почитайте вместе, обсудите, расскажите делям что можно что нельзя. что есть интимные вещи и это нормально!!!
Дополнение от автора
Підкажіть що саме я маю сказати дітям щоб вони не почали раннього статевого життя? І що нормально те що вони цілують одна одної статеві органи (якщо я правильно зрозуміла)? Я боюсь що сусідська дівчинка якій минуло 10 років їх навчить багато чого, до чого б вони ще не дойшли в їхньому теперішньому віці майже 6 років і майже 8 років
Дополнение от автора
Я їм говорила що є зона купальника і цих зон ніхто не має права торкатися крім них самих, мами чи лікаря... якщо хтось буде намагатися їх там торкатися щоб вони кликали на допомогу, тому ще це інтимні частини тіла... на що вони здивувалися і не зрозуміли чому треба кликати на допомогу... я побачила що їм соромно і вони мені не розповідають всього... старша почала злитися що я її розпитую і стільки про це говорю
психолог онлайн
Ірина Олександрівна Рабчук
доброе утро . обратитесть на консультацию к психологу, нет возможности очно идите онлайн. и обсудите тему что и как говорить. один час работы и будете понимать на чем стоите.