Ревность
Услышала разговор своего парня с другом, в котором он говорил что вот была у него девушка , до меня, была его старше на несколько лет, замуж, леи только спали, я знаю всю эту ситуацию, но вчера услышав разговор, о том какая она классная, в сексе, и вообще, я начала злиться, что если она такая крутая, то для чего ему я
Мы обсудили это и он сказал, что это прошлое, и мол сейчас это не так, но я не могу ему поверить
Мне кажется, он все ещё хочет быть с ней, что она лучше чем я и тд, красивее, умнее,
Но не может, у неё ребёнок, семья
Вопрос от: ; Возраст: 22

психолог онлайн
А вы себя чувствуете крутой?
Чувствуете ли себя умной, красивой, интересно?
психолог онлайн
Доброго дня Настя! Я цілковито Вас підтримую у тому, що такі розмови за Вашою спиною є дуже неприємними. І як на мене, це поштовх до того, щоб спробувати розібратися для себе, а які у Вас насправді стосунки? Як до Вас ставиться загалом Ваш коханий, що Вас об'єднує? Чи не один лише секс? Адже, коли людину кохаєш по справжньому, певне обговорювати іншу жінку з другом навряд чи станеш... Інколи буває так, що ми самі даємо привід для того, щоб до нас ставилися не дуже поважливо... Я б саме в цьому Вам радила розібратися. "Мы обсудили это и он сказал, что это прошлое, и мол сейчас это не так, но я не могу ему поверить". Адже недовіра має властивість роз'їдати стосунки, а не їх закріплювати. Інколи за однією фразою приховується по-справжньому велика внутрішня проблема. Як склалися у Вас стосунки з батьками?