Токсичні відносини
Як вийти з цих відносин. Він завжди маніпулює мною, гуляє з іншими дівчатами скриваю чи від мене, коли він з іншою я до нього дзвоню він відходить і каже я зайнятий говорити не можу люблю цілую... Так вже продовжується 3 роки.
Вопрос от: ; Возраст: 16

психолог онлайн
А як би Вам хотілось вийти з цих відносин?
Чому залишаєтесь з цією людиною уже три роки? Припустіть, яку важливу потребу Ви задовільняєте в такому стосунку?
Тож чи дійсно Вас цікавить лише СПОСІБ "виходу"?
психолог онлайн
Доброго дня.
1.Заручіться підтримкою професіоналів та близьких людей.
Психологи форуму не мають права надавати Вам консультації без дозволу Ваших батьків, поки Ви ще не повнолітні. Але варіантом може бути звернення до психолога у Вашому навчальному закладі (якщо такий є і Ви йому/їй довіряете).
Також, Ви можете попросити батьків записати Вас до досвідченого психотерапевта, який працює з підлітками, якщо є така можливість.
Це - щодо професіоналів.
Щодо близьких. Чи є у Вашому оточенні близькі люди, яким Ви довіряєте? Це можуть бути члени Вашої родини, друзі або подруги. Якщо Вам домогагає ділитися своїми переживаннями з ними, то це може бути одним (але лише одним з багатьох) способів подолати стрес. Важливо не віддалятись від близьких, тому що це знижує ризик впливу абьюзера на Вашу особистість.
А також, уявіть собі, що би Ви порадили близькій подрузі, якщо вона потрапила б у таку саму ситуацію? Що Ви відчували б з цього приводу, до подруги та до її образника? І чи різниться сприйняття ситуаціі з тим, як Ви сприймаєте свої співзалежні відносини? Якщо різниться, то чому?
2.Піклуйтеся про себе і відстоюйте свої кордони.
Турбуйтесь про своє фізичне і психічне здоровья, бо це - найголовніше у Вашому житті. Займайтесь улюбленими справами, якщо такі є, не жертвуйте своїм часом, який хочете витратити на себе, на задовільнення потреб хлопця.
Кажіть "ні", коли не хочете і/або не можете щось зробити. Кажіть, якщо Вам неприємні якісь дії з боку оточуючих, особливо партнера. Якщо партнер не слухає Вас і продовжує завдавати Вам болю - це привід такі стосунки припинити.
3.Розрив стосунків.
Якщо Ви будете готові до розриву стосунків, то виберіть зручне и безпечне місце для розмови з хлопцем. (Краще, якщо це буде "нейтральна територія", наприклад кафе, а не чиясь домівка, бо так безпечніше.)
Якщо Ви не почуваєте себе у безпеці при очній розмові з хлопцем, то доречно буде порвати по телефону або переписці. На етикет, у такому разі, можна "забити", бо Ваші особисті кордони важливіші.
Важливо чітко і ясно сформулювати свою думку. Наприклад: "Мені не подобається те, що ти маніпулюєш мною, зустрічаєшся з іншими дівчатами за моєю спиною і обманюєш. Я не хочу більше бути у стосунках з тобою."
Реакція хлопця може бути різною, але Ви не зобовьязані міняти свою думку у звьязку з нею. Якщо на Вашу адресу буде агресія - варто встати і піти (кинути слухавку/заблокувати у соцмережах хлопця.)
Якщо Ви не хочете більше спілкуватись після розриву, то заблокуйте хлопця усюди, де можна.
У разі будь-якого виду насильства, погроз або переслідувань з боку колишнього - варто звернутися за допомогою до батьків та до правоохоронних органів.
4. Реабілітація після розриву.
Треба дати собі час "відгорювати" припинення стосунків, тим паче що вони були довгими, цілих три роки. Плюс, дивіться пункти один і два. Це все буде корисно як до розриву, так і після нього.
психолог онлайн
Доброго дня! Співчуваю Вам, що Ви загалом у такі стосунки потрапили. Як на мене, просто так взяти і вийти з таких стосунків, просто неможливо. Адже чоловіки поводять себе так тільки з тими жінками, які дозволяють так до себе ставитися. Окрім того, існує поняття "притяжіння". Ми завжди "притягуємо" до себе чоловіків, які співпадають з нашими підсвідомими моделями поведінки та нашому баченню несвідомому стосунків. Тому, навіть якщо Ви зараз якимись чином "вискочитие" із стосунків, через деякий час "притягнете" до себе схожого або навіть гіршого за цього. Бо модель Вашої поведінки залишиться незмінною. Тому, як на мене, починати потрібно не з нього, а з Вас. Які стосунки у Ваших батьків? які стосунки у Вас з Вашими батьками?