Як вмовити людину звернутись до спеціаліста... Алкогольна залежність
Добрий вечір. Підкажіть будь ласка як вмовити свого рідного дядька звернутись до спеціаліста з приводу алкогольної залежності... Мені жаль близьку мені людину, мені боляче дивитися як руйнується його життя, сім'я... Дружина пішла від нього, але ще не розлучені. За цим всім спостерігає дитина, хлопчині 15р. Боюсь,щоб він не почав копіювати батька. У людини було все і думаю було б все чудово якби не алкоголь... коли дружина пішла через запої його, то все тільки ще погіршилось, людина п'є страшно. Якщо я йому не допоможу, принаймні не попробую думаю його надовго не хватить. Тільки от чути він нічого не хоче за лікування і т. Д
Як знайти підхід до людини, як достукатись і вмовити пройти лікування, реабілітацію і т. Д ???
Я хочу допомогти близькій мені людині, тільки не знаю як (
Дякую за рекомендації...
Вопрос от: ; Возраст: 29

психолог онлайн
Марк, доброго вечора!
Ваше бажання допомогти близькій людині можна зрозуміти. Але водночас ви наражаєте себе на небезпеку стати ворогом своєму дядькові.
Часом намагаючись допомогти, коли нас про це не просять, ми не тільки не покращуємо становище іншої людини, але й наносимо собі шкоду.
Ви кажете, що вам жаль дивитися, як Ваш дядько марнує своє життя, руйнуючи себе алкоголем. Але ж це і є його життя і він має право прожити його так, як вважає за необхідне. Навіть якщо його шлях невірний, навіть якщо все, що він робить - вбиває його - без його особистого бажання щось змінити весь світ безсилий. І жодні вмовляння, аргументи чи погрози не діють.
Ви звісно, можете, знайти найкращих спеціалістів, привезти їх додому до дядька, вмовити його силою чи словами почати лікування, але здається, результат буде очевидним.
Тому, як би жорстоко це не прозвучало, гадаю, найкраще, що ви можете зробити для нього - це прийняти його вибір. І зробити для себе відповідні висновки, щоб у вашому житті, не дай Боже, не сталось нічого подібного.
психолог онлайн
Добрый день.
Попробуйте сделать так: когда ваш дядя будет практически трезвым и в добродушном настроении, сядьте рядом с ним со стороны ведущей руки (если правша- с правой стороны), и на эту руку сверху в районе локтя положите свою руку, как бы слегка придавив её и зафиксировав. Затем спокойным тоном скажите ему, что любите его и желаете счастья, что хотели бы видеть его окружённым заботой и вниманием в кругу семьи, друзей, и для этого нужно избавиться от алкоголизма. Скажите, что психологи сейчас могут освободить от самой тяги к алкоголизму, а не просто закодировать и бросить на произвол. Скажите, что поддержите его. Скажите, что сейчас можно заниматься с психологом и онлайн, что эффективность та же, что и при личной встречи. Скажите, что будете любить его при любом его решении, какое бы он не принял.
Вообщем, это всё, что вы можете для него сделать. Если он всё-таки откажется, то смиритесь, это его выбор.
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Добрий день, Марк!
цитата:
Я хочу допомогти близькій мені людині, тільки не знаю як (
Співчуваю Вам.
Ви можете допомогти близькій людині, але особливим способом, якому потрібно вчитися, мати «інструменти». Це може бути не швидко, досить тривалий час.
Для цього варто працювати з психологом над собою.
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Часто плутають допомогу та посібництво. Варто навчитися розрізняти ці поняття, щоб не нашкодити близькій людині посібництвом. Навчитися надавати саме допомогу варто у співпраці з психологом.
психолог онлайн
Доброго дня! Ваше бажання допомогти і Ваша тривога цілком зрозуміла. Тим паче, що є племінник, якому 15 років. Дорослу людину неможливо силою ні до чого примусити. Але, якщо хочете допомогти своєму племіннику, станьте йому прикладом здорового способу життя. І тоді своїм самим життям Ви дасте йому можливість вибору. Окрім того, чоловіки так просто у "запой" не входять.Як правило - це так звані "родові програми". (Хоча бувають випадки і того, що хтось один починає пити першим..). Коли пив батько і батько батька... І схильність до алкогольної залежності передається вже на генному рівні... Який варіанту Вашого дядька? Але ні той, ні інший варіант - не вирок! Існують певні закономірності стосунків чоловіка та жінки, певні природні особливості та певні закони створення гармонічних родин. Алкоголізм - це вияв дуже сильної родинної дисгармонії. Коли є надзвичайно сильні "перекоси" у сосунках чоловіка та жінки. І у таких випадках, назвичайно сильно може допомогти дружина. При умові, що буде хотіти і буде мати знання як правильно надавати допомогу. Окрім того, тема будь якої залежності лежить, у тому числі, в сфері світогляду людини. Неправильно вибудований світогляд "підштовхує" людину швидко потрапити у залежність... Всі члени родини, всі абсолютно родичі, пов'язані між собою невидимими ниточками. За принципом з'єднаних між собою посудин, коли добавляється в одній рідини, добавляється рівень рідини і в іншій... Тобто, якщо хоча б одна людина в роду починає шлях самоусвідомлення та шлях духовного зростання, всі інші починають рано чи пізно також змінюватися... Отже, якщо Вас доля Вашого дядька так турбує, можливо ця складна ситуація і виникла саме для того, щоб саме Ви почали над собою працювати... Або, зможете поговорити з дружиною чоловіка самій звернутися до психологів (До речі, в родині її батьків були ті, хто сильно випивав?