Как снова быть его единственной.
В нас були дуже довгий час фінансові проблеми, але ми все пройшли разом, через це від мене відмовилися батьки, мені було дуже боляче,, коли проблеми закінчилися, мене все не відпускала обіда на батьків, і я закривалася в собі, він весь час питав що сталося, а я не бажаючи його засмучувати, мовчала і казала що все добре, він мені ні слова не казав що йому від цього боляче, а тепер його тягне до іншої дівчини, він каже що він не закохався, але йому потрібно час щоб зрозуміти, хто для нього є важливіший. Мы зараз збираємося переїхати в інше місто, на роботу, але тепер він хоче взяти її з собою, а я не знаю що мені робити, адже відчуваю що він мене ще любить, але образа сильніша, я заради нього міняюся, але він каже що будучи поруч із мною, важко замінити зміни, каже що потрібно пожити окремо, а я не знаю що мені робити, що зробити аби він знову закохався в мене, і думав тільки про мене, а про неї забув...
Допоможіть мені будь ласка, я благаю , я хочу зберегти нашу сім'ю.
Вопрос от: ; Возраст: 23
нравится: 0 из 1

психолог онлайн
Наталія Крилова
Добрый вечер!
О каких финансовых проблемах шла речь? Что послужило причиной того, что у него появилась другая? Вы с ним это обсуждали? Что значит он берет ее с собой?
психолог онлайн
Добрий день. З вашої розповіді не зовсім розумію в чому буде для вас допомога?
цитата:
я хочу зберегти нашу сім'ю.
Ви одружені?
Щоб зберегти відносини необхідне бажання обох.
Та дівчина - його коханка?
психолог онлайн
Доброго дня
Ви одружені?
Скажіть, буд ласка, чому саме від вас відмовилися батьки? Які були стосунки з ними до фінансових проблем?
У вас досить багата деталями і заплутана історія. Думаю, що в ній є ще багато фактів, які важливо враховувати. Тому вважаю, що краще за все буде вам звернутися до психолога особисто на індивідуальну роботу, все детально розібрати, а тоді приймати рішення.
психолог онлайн
Доброго дня. Я правильно розумію, що Ваш партнер хоче бачити якісь зміни, щоб відродити стосунки? Справа в тому, що стосунки створюють двоє і Одних тільки Ваших змін (доречі не зрозуміло про які саме йдеться) не достатньо. Адже й помилки допускали ви обидва: ви мовчали про свої почуття, а партнер про свої, замість обговорення Ви замкнулись в собі, партнер - знайшов третю особу для вирішення проблеми.
І зараз з Вашого тексту злажться, що Ви намагаєтесь зробити все для збереження стосунків, а партнер тбрав пасивну позицію, знявши з себе всю відповідальність.
цитата:
каже що він не закохався, але йому потрібно час щоб зрозуміти, хто для нього є важливіший.
є такий вислів «за двома зайцями» . Як Вам знаходитись в такій позиції?
цитата:
Мы зараз збираємося переїхати в інше місто, на роботу, але тепер він хоче взяти її з собою
які емоції у Вас викликає така новина?
цитата:
адже відчуваю що він мене ще любить, але образа сильніша,
Чия образа і до кого?
цитата:
я заради нього міняюся, але він каже що будучи поруч із мною, важко замінити зміни, каже що потрібно пожити окремо, а я не знаю що мені робити
така собі чудова позиція: ти змінюйся, працюй над собою, а я подивлюсь, чи мені це підходить. - Раніше було таке в стосунках, що на Вас покладала б відповідальність за все?
цитата:
що зробити аби він знову закохався в мене, і думав тільки про мене, а про неї забув...
На справді про це може знати тільки він. Що даєте йому Ви, що компенсує коханка - про це потрібно розмовляти з партнером.
Та мені б хотілося запитати, а чи Ви думаєте про себе, чи «кохаєте» себе? Як у Вас з почуттям самоцінності, гідності, як про себе піклуєтесь? Саме з цього я б і радила почати.