Одиночество
У меня знакомая потеряла маму которая умерла и она очень страдает ищет парня на сайтах знакомств но из за её бедности никто не хочет продолжать с ней отношения. Её состояние усугубляеться тем что вокруг она видит как атошники приходят с огромными деньгами и берут себе в жоны так как есть за что обеспечивать семью. Она хочет покончить собой все чаще мысли о самоубийстве
Так как парни что не идут в Ато работают но зарплаты очень маленькие и невозможно оплатить коммуналку
Вопрос от: ; Возраст: 45

психолог онлайн
Наталья Викторовна Луценко
Владимир Анатольевич Тарасенко
Доброго дня! Це чудово, що Ви намагаєтеся допомогти своїй знайомій, але... Заочно це не робиться - це перше. І друге. Причина того, що з нею не хочуть мати справу не в її фінансовому положенні, однозначно! А у її психо-емоційному стані. Чоловікам подобаються життєрадісні та сповнені силою та оптимізмом дівчата, бо вони самодостатні, а отже - незалежні та красиві. А не принижені та пригнічені, яких депресивний стан робить негарними та сірими. І тим паче тим, хто повертається з війни. Вони пережили дуже багато важких моментів і тепер самі потребують емоційної підтримки, енергії щастя та любові, які можуть дати лише життєрадісні дівчата... Тож, якщо хочете допомогти дійсно своїй знайомій, запропонуйте звернутися до психологів. А окрім цього, "витягуйте" її на свіже повітря частіше і багато ходіть з нею або почніть разом бігати, танцювати... Знайдіть людей. яким ще важче і почніть разом їм допомагати - це найкращий спосіб вийти з депресії. А от те, що сидіння на сайтах ще сильніше погіршить ситуацію - однозначно. Бо вона знаходиться у стані стресу, у стані горювання за своєю мамою... Ніяка людина маму не замінить, а тим паче чоловік - то страшенна іллюзія, яка може мати не дуже гарні наслідки. Спершу їй потрібно "пережити" смерть близької людини, повністю оговтатися, а вже потім думати про знайомство з чоловіками... Ви б самі хотіли мати стосунки з незнайомою людиною, яка в депресії і яка хоче вийти заміж лише для того, щоб забезпечити себе фінансово?
психолог онлайн
Ольга Владимировна Паничева
Доброго дня!
цитата:
У меня знакомая потеряла маму которая умерла и она очень страдает ищет парня на сайтах знакомств но из за её бедности никто не хочет продолжать с ней отношения.
На жаль, горе від втрати близькоі людини пошуком чоловіка не лікується. Потрібно, дійсно, відгорювати, прожити усі стадіі горя. А це процесс не такий швидкий, як багатьом хотілося б. Зазвичай він триває до року, а то й більше...
Щодо бідності. Вона звісно погана річ - відбивається на ємоційному стані, звужує можливості... Але вона не вирок. Людина, що поважає себе, налаштована оптимістично, намається працювати, заробляти, щоби жити гідно із почуттям гідності в середині. Тоді іі поважають інші, тягнуться до неі. Вона стає привабливою. На іі обличчі часто затримується посмішка...
Отже, чим Ви реально можете ій допомогти? Чим підтримати? На які думки навести?