Женихи
Мені подобається чоловік набчнато старший за мене. Ініціативи він не проявляє, але не проти, коли її проявляют я. Коли я питаю, чи він одружений, чи ні відповідає неоднозначно. Він мені дуже подобається, боюсь полюбити, і боюсь втратити. Мене ця вся ситуація лякає.... Як дізнатися, є в нас майбутнє чи ні
Вопрос от: ; Возраст: 29
нравится: 1 из 1

психолог онлайн
Добрий день, Юлиана!
Ви говорили з ним про свої почуття?
психолог онлайн
Добрый день.
Когда мужчина действительно заинтересован в женщине, то он её добивается всеми известными ему способами. Если же этого не происходит, значит, мужчина не заинтересован. Но любому мужчине, даже не заинтересованному в женщине, нравится инициатива со стороны женщины- это повышает их собственную самооценку.
Дополнение от автора
Ему понравились моя фигура, мы были на пляже, и он все время смотрел на ноги и на грудь, и после этого я начала очень нравится, я так поняла... Это что заинтересованность?
Дополнение от автора
Так, я казала, шо він мені подобається
психолог онлайн
цитата:
Так, я казала, шо він мені подобається
Що Вам він відповів?
психолог онлайн
доброе утро. с помощью диалога можно все узнать.
психолог онлайн
Добрий день, Юлиана.
цитата:
Коли я питаю, чи він одружений, чи ні відповідає неоднозначно.
І як Вам з цим? Як Ви бачите Ваші стосунки?
цитата:
Він мені дуже подобається, боюсь полюбити, і боюсь втратити.
Що саме Вам у ньому подобається?
цитата:
Мене ця вся ситуація лякає....
Що саме Вас у ній лякає?
цитата:
Як дізнатися, є в нас майбутнє чи ні
Все залежить від того, як бачите майбутнє Ви і він.
психолог онлайн
Людмила Віталіївна Паламарчук
Доброго дня, Юліана
Скажіть, буд ласка, які у вас були стосунки з батьком? Можливо він проявляв до вас мало інтересу і вам важко було отримати від нього увагу?
Часто такий потяг до старшого чоловіка жінки путають з коханням, в той час як це несвідома спроба позбутися від травми, отриманої в стосунках з батьком.
Я не кажу, що в старшого чоловіка неможливо закохатись. Іноді буває і таке. Але на ваш випадок це не дуже схоже.
Як ви дивитесь на те, щоб звернутися до психолога індивідуально і більш детально попрацювати з цією темою?
психолог онлайн
Здравствуйте.
цитата:
Что именно вас в нем так зацепило? Что именно вы боитесь потерять?
психолог онлайн
цитата:
Мені подобається чоловік набчнато старший за мене. Ініціативи він не проявляє, але не проти, коли її проявляют я. Коли я питаю, чи він одружений, чи ні відповідає неоднозначно.
Здається, Вам подобаються ті, хто перший звертає на Вас увагу, але на цьому і зупиняється. Тобто, чоловіки, що не дуже поспішають наближатись до Вас, тим сами змушуючи Вас бути більш активною.
Той чоловік з Вами, схоже, грає, розпалює Вашу цікавість. Твердих відповідей не дає.
цитата:
Чого боятись? Ви ще нічого не здобули - ні стосунків, ні обіцянок, ні пробачень...
цитата:
Мене ця вся ситуація лякає....
Має лякати не ситуація як така, а Ваша схильність фантазувати та спокушатись.
психолог онлайн
Доброго дня!
Я згідна зі словами моїх колег, що коли чоловік хоче стосунків, то проявляє ініціативу. Те, що йому подобаються ваші ноги і груди, може свідчити про те, що йому потрібен тільки секс. А чого хочете Ви?
З повагою, Резнік Галина!
психолог онлайн
Доброго дня!
З повагою, Резнік Галина!
Дополнение от автора
Я хочу знайти чоловіка і вийти заміж. В ньому мені подобається те, що він дуже приємна людина, і коли він мені пише, або говорить зі мною, в мене все складається, день, події удачно, мабуть мені підходить його енергетика чи як це ще називається, але мене лякає те, що цей чоловік старший за мене трохи більш ніж на 10 років... Бо коли, я спіокубчя з іншими хлопцями, які ніби і квіти ларубтт, і звонят 100 разів, мені не завжди приємна ця увага, інколи вони дратують, а коли цей звертається, мені приємно, але цей рідко проявляє увагу на жаль... І лише коли, я збираюсь, прошатись або ображатися, тоді починає шось робити
психолог онлайн
Доброго дня Юліано! У Вас, на превеликий жаль, склалися вже емоційно-залежні стосунки з чоловіком. І це не дуже гарний варіант. Бо закохана на стільки дівчина втрачає всі важелі впливу на свого обранця, окрім деструктивних... Як ото відбувається з Вами... Судячи з того, як він себе поводить, він одружений, і йому просто лестить увага гарної молодої дівчини... Тобто, він просто дозволяє себе любити і цим ще швидше "прив'язує" до себе... Щоб Вам допомогти, потрібно зрозуміти звідки у Вас така тяга до на стільки старшого чоловіка, який не виявляє активності у стосунках... Як склалися у Вас стосунки з Вашим батьком?
Дополнение от автора
Я завжди мріяла знайти и ровесника, але вже так склалося, що не счасиить з ровесниками. Вони мене не цінять, і не звертають такої уваги, як 40 річні.
Дополнение от автора
Чому я так подобаюсь 40 річним, тим, в кого вже досвід і купа помилок, або зовсім малим 20 річним... З ровесниками шось не складається...
Дополнение от автора
Как правильно построить диалог с этим мужчиной на свидании, чтобы вывела ь женат он или нет?
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
З того, що Ви так і не дали відповідь, як склалися стосунки з Вашим батьком, причину потрібно шукати саме у стосунках з ним... Адже, на скільки я зрозуміла, проблема не стільки у цьому теперішньому чоловікові, а загалом у стосунках з чоловіками... А що означає "ровесники Вас не цінують"? Можливо Ви себе просто не вмієте правильно поводти з ровесниками? Адже 20 річним, як правило, потрібний лише інтим і особливо приваблюють у цьому сенсі жінки більш старші... А 40-річним також потрібен здебільшого інтим і лестить, що молодші набагато жінки звертають на них увагу... Тому що ні 20-річним, ні 40-річним серйозні стосунки не потрібні. Перші ще занадто "зелені" для власної родини, а у 40-річних, як правило, родини, дружини і діти вже є... Тобто, Ви притягуєте чоловіків, як це не гірко, але лише для інтиму, як самиця, а не як жінка... Тому, я ще раз запитую, які у Вас стосунки з Вашим батьком? Які стосунки між Вашими батьками? А просто знати "Как правильно построить диалог с этим мужчиной на свидании, чтобы вывела ь женат он или нет?" Вам не допоможе кардинально щось змінити у власному житті... Пошукайте його профіль у соц мережах, як правило, там вказують сімейний статус... А ще можете сказати "А що скаже твоя дружина, якщо довідається, що ми спілкуємося?" Він або одразу від несподіванки скаже правду, типу "вона ні про що не знає" або "нехай тебе це не турбує", що означає також, що він одружений... Але Вам це навряд чи допоможе... У любому випадку, чоловіки одружуються лише на тих жінках, які за ними не бігають, як це робите Ви, вибачте... Чоловіку подобаються жінки, які мають почуття власної гідності, самодостатні, а не принижені...
психолог онлайн
цитата:
Звісно, можна робити подібні узагальнення, але в цьому мало сенсу. На мій погляд, усі чоловіки різні - і серед ровесників є ті, хто зможе роздивитись Вашу особистість і красу, проте Ви іх не помічаєте, пробігаєте повз. Напевно, тому є причини, які лежать в площині підсвідомості. Отже потрібно розібратись з Вашою моделлю і баченням стосунків з чоловіками, на що Ви розраховуєте, що приваблює, що спокушає й т.ін.
Дополнение от автора
Папа у моєму дитинстві, як і більшість пап моїх друзів, їздив по заробітками за кордон,шоб пооеормиити родину моїм вихованням майже не займався... Ним займалася мама