Що робити коли не знаєш чого хочеш в житті?
Після переїзду, я втомилася постійно шукати щось добре в людях, так як колектив ніякий мені важко там знаходитися, проте працюю бо добре платять.Чи подобається те що я роблю я не можу сказати, але щоб зовсім не подобалось теж не можу, раніше було цікаво тепер ніяко, тим більше що замість роботи основної на мене звісили роботу секретаря, це не є моїми обовязками і мені образливо за себе але не знаю що з цим робити, бо від того залежить премія в кінці року і доводиться терпіти.я задумалася про те щоб кинути роботу і переїхати до родини але страх що я не знайду нічого цікавого для себе сильніший, і ось я наче застрягла, я не можу себе зрозуміти що дійсно мені подобається а що ні, де себе знайти я теж не знаю, бо мені важко виразити свої думки і те чого я хочу тому і звісили на мене ноги і всі вилізли на голову. Як по дурному я боюся образити почуття інших а вони ні.я чужа в колективі і самотня в чужому місті, ні родини ні друзів ні сім'ї вони всі там а я тут, сиджу і жалію себе.а що як я не знайду того що мені дійсно подобається і упущу шанс на краще життя?я невпевнена в собі людина і глибоко в душі переконана що зможу все змінити.як мені віднайти себе?я розумію що те моє я десь заховалося і наче втратила себе. Кажуть ні риба ні мясо.я стараюсь казати людям те що вони хочуть почути а своєї думки не кажу або її просто немаєЗ переїздом по роботі усе стає жахливішим з кожним днем.Як знайти себе?і кинути цю роботу? От як??як віднайти сенс? бо зараз у мене дім робота дім робота і все.а ні іще глибока самотність закрита посмішкою не плачу а сміюся закриваючи себе таким чином від світу.і якщо глибоко копнути я нічого не відчуваю.я навіть не можу сказати чи я люблю свою родину?і завжди хочу сподобатися людям і це дивно!То з чого почати?як зрозуміти себе?Розграфляти листки на щоб яхотіла не варіант кажу зразу, пробувала і не помогло.Дякую.
Вопрос от: ; Возраст: 29

психолог онлайн
Доброго вечора! Я так розумію що цей стан зявився у Вас після переїзду у в інше місто? Чи були до переїзду такі відчуття? Як давно переїхали?
Дополнение от автора
Так це почалося після переїзду, вже як 7 місяців я живу не вдома. До переїзду таких думок не виникало, принаймні не пам'ятаю такого.
психолог онлайн
Здравствуйте!
цитата:
а що як я не знайду того що мені дійсно подобається і упущу шанс на краще життя?
Знаете чем отличаются люди, которые находят то что им нравиться, от тех кто не находит? Они не оставляют попыток пробовать что-то новое. Прислушиваться к себе. И опять пробовать. И так много много раз. Сколько Вы сделали попыток?
цитата:
Розграфляти листки на щоб яхотіла не варіант кажу зразу, пробувала і не помогло
Разграфлять листы и выписывать желания, может стать чудесным инструментом, если ввести его как регулярную практику. Так же как на переваривание обеда который Вы съели требуется время, так и психике необходимо время на обработку поступающей информации. И редко у кого получается обнаружить то, что нравиться с первого раза. Просто не оставляйте попыток.
Удачи Вам!
психолог онлайн
Доброго дня! Є певні природні особливості чоловічої та жіночої психіки. Так от для жінки найголовонішим аж ніяк не може бути робота, бо вона швидко на ній втомлюється і робота починає набридати. Особливо, якщо жінка її робить основним сенсом життя. Тоді, як по-справжньому реалізуватися жінка може тільки створюючи власну родину. Окрім того, Ви пишете "я не можу себе зрозуміти що дійсно мені подобається а що ні, де себе знайти я теж не знаю, бо мені важко виразити свої думки і те чого я хочу тому і звісили на мене ноги і всі вилізли на голову. Як по дурному я боюся образити почуття інших а вони ні." Як до Вас ставилися в дитинстві батьки? Які стосунки у Ваших батьків між собою? Тому, що "вилазять на голову" лише тоді, коли ми самі дозволяємо так до себе ставитися і навіть про це не замислюємося... Бо нами керують насправді внутрішні установки, які здебільшого, закладаються в дитинстві...
Дополнение от автора
Батьки ставилися добре до мене,в плані я не була обділена,мені купували речі які я хотіла, старалися зробити так щоб все було.Але з мамою я не могла поділитись про свої переживання, для того була сестра, але мене завжди порівнювали із нашою сусідкою, що вона он те може, відра таскає, так як ми жили у селі, було багато роботи, а я в той час уроки роблю, і що вони мене не заставляють до роботи, як ту сусідку. Он вона біля корови може уроки вчити а мені треба окремо час і місце.Я бувало брала якийсь вірш вчити коли пасли отару. Я постійно ображалась, що мене порівнювали і хотіла стати краще.І щоб показати що я щось можу. Тепер по можливості я їм допомагаю з того що заробляю.
психолог онлайн
Дякую за щирість! Ви пишете "Я постійно ображалась, що мене порівнювали і хотіла стати краще.І щоб показати що я щось можу." Здається дитинство давно минуло і Ви вже навіть намагаєтеся із вдячності допомагати своїм батькам. Але... Оті образи, які у вас були в дитинстві насправді нікуди не ділися. І це саме вони тепер "керують" Вами та Вашим життям. Вам і зараз увесь час підсвідомо хочеться бути "гарною дівчинкою", бо може тоді Вас "перестануть порівнювати з "сусідкою"... Щоб виправити ситуацію, яка склалася у Вас зараз, потрібно трансформувати з психологом оті самі дитячі установки... Бо саме вони дозволяють Вами керувати і "сідати Вам на голову"...