Монолог в голове
Как закончить внутренний диалог 🙄?. Рассталась с психологом 🤔 нормально. С завершающими сессиями . Терапия была в длиною в год. Диалог 🙄 ввиде.
Где делся психолог с соседней комнаты: ответ психолог был гениальный "вы соскучились"
А, второй долго будет ходить 3 психолог . Зачем вы ее взяли 😴🤔Мне надоело то что в квартире с психологом в другом кабинете 🛋️ был ещё один психолог. Мы сталкивались в коридоре 🚪, на лестнице, на улице когда подходила к подъезду. Психолог стоял на улице курил 🚬. Или разговаривала по телефону 📲. Меня это бесило 😡🤬. Что стоит за этим. Явно это перенос, а само отношение к этому психологу ничего не имеет 🤔
Спасибо
Вопрос от: ; Возраст: 33
нравится: 0 из 1

психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Здравствуйте, Алена!
цитата:
Как закончить внутренний диалог 🙄?
Когда диалог начался?
Говорили Вы об этом со своим психологом?
цитата:
А, второй долго будет ходить 3 психолог .
Стоит обсудить это своим психологом.
психолог онлайн
Наталья Викторовна Луценко
Добрый день. Вы были на консультации у психиатра?
Дополнение от автора
цитата:
Когда диалог начался?
Говорили Вы об этом со своим психологом
Доброе утро
После окончания терапии.
Дополнение от автора
цитата:
Добрый день. Вы были на консультации у психиатра
Нет. Зачем мне психиатр::confused::
психолог онлайн
Виталия Юрьевна Мельник
Добрый день.
цитата:
Нет. Зачем мне психиатр
Скажите, а с каким запросом вы обращались к психологу?
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
цитата:
Мне надоело то что в квартире с психологом в другом кабинете 🛋 был ещё один психолог. Мы сталкивались в коридоре 🚪, на лестнице, на улице когда подходила к подъезду. Психолог стоял на улице курил 🚬. Или разговаривала по телефону 📲. Меня это бесило 😡🤬. Что стоит за этим.
Что Вы чувствовали? Что Вы ощущали?
Как Вы сами думаете, для чего второй психолог?
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Как Вы видите развитие ситуации в перспективе со вторым психологом?
Какие были рекомендации Вашего психолога?
Дополнение от автора
цитата:
Что Вы чувствовали? Что Вы ощущали?
Злость 🤬😡
Дополнение от автора
цитата:
Хотелось еи высказать свои фантазии,
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
цитата:
Хотелось еи высказать свои фантазии,
Что бы Вы ей хотели сказать при встрече?
Какой ответ бы Вас устроил?
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
цитата:
Хотелось еи высказать свои фантазии,
Что бы Вы ей хотели сказать при встрече?
Какой ответ бы Вас устроил?
психолог онлайн
Наталія Крилова
Добого дня! Думаю, що Ви абсолютно праві, говорячи про "перенос"... Ви працювали з психологом-жінкою чи чоловіком? І в залежності від статі...Як склалися стосунки з мамою? Які стосунки з батьком? Як на мене, Ви увійшли в резонанс із спеціалістом... А проблеми, на превеликий жаль, так і залишилися невирішеними...
Дополнение от автора
цитата:
Какой ответ бы Вас устроил?
Что она сюда в квартиру не прийдёт. И мы не пересечемся
Дополнение от автора
цитата:
Ви працювали з психологом-жінкою чи чоловіком
Женщина::huh::
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
цитата:
Что она сюда в квартиру не прийдёт. И мы не пересечемся
Скажите, пожалуйста, она Вам кого-нибудь напоминает, на кого она похожа?
Чем она опасна для Вас, как Вы думаете?
Вы собираетесь продолжить работу со своим психологом?
психолог онлайн
Увійти у резонанс - означає співпасти внутрішніми схожими проблемами... Так інколи буває. Тобто, по факту, внутрішні проблеми не трансформувалися, а плавно "перетекли" на стосунки з Вашим терапевтом...
Дополнение от автора
цитата:
Вы собираетесь продолжить работу со своим психологом?
Работу я завершила
цитата:
плавно "перетекли" на стосунки з Вашим терапевтом...
Можно более подробно
цитата:
Внешнее ни кого
цитата:
Чем она опасна для Вас, как Вы думаете?
Если психолог не "хочет" выставить психолога то я хотела сделать это за нее
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
цитата:
Ваш психолог просила Вас выставить другого психолога?
Вы будете видеться со своим психологом в дальнейшем вне работы?
Дополнение от автора
цитата:
Терапию я завершила.
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Вы хотите выставить всех психологов, кроме Вашего?
психолог онлайн
Доброго дня! Насправді, терапію можна вважати успішно завершеною, якщо не виникає почуття невдоволення, і тим паче, до терапевта... У Вас іде якийсь дуже потужний внутрішній протест, який "дзеркалиться" через Вашого психолога... Тобто, є якісь спільні риси характеру, манера реагування на події та ситуації, які резонують з поведінковими установками сформованими, швидше за все в дитинстві, у Вашій підсвідомості... І зрозуміти, що насправді так резонує, можна лише тільки працюючи знову ж таки, з Вашою підсвідомістю...
Дополнение от автора
Спасибо. Все 3 раза были :
Первый раз я "сбежала" не смогла признаться в том что я ее мысленно раздеваю, особенно грудь.
Второй раз. Я, "обиделась" на психолога за то что она в отпуск. Отходила 3 сессии 🛋️ 🚪 для галочки . Было желания поити к ее коллеги, пускай меня консультирует вместо моего психолога 🤭🙄
психолог онлайн
Тобто, Ви почали несвідомо "вибудовувати" особистісні стосунки з терапевтом... Загалом, закохуватися у лікаря або психолога то нормально для пацієнта... Але погано, коли це починає заважати самому процесу... Можливо Вам варто почати працювати з чоловіком-психологом?
Дополнение от автора
цитата:
Тобто, Ви почали несвідомо "вибудовувати" особистісні стосунки з терапевтом...
Это как? Не понимаю вас
Дополнение от автора
цитата:
Загалом, закохуватися у лікаря
😋. Это же не мужчина
психолог онлайн
Ви пишете "Первый раз я "сбежала" не смогла признаться в том что я ее мысленно раздеваю, особенно грудь.
Второй раз. Я, "обиделась" на психолога за то что она в отпуск. Отходила 3 сессии 🛋️ 🚪 для галочки . Было желания поити к ее коллеги, пускай меня консультирует вместо моего психолога".
Як на мене, у Вас "включився" особистісний потяг до терапевта. Скажіть будь ласка. а до ситуації з психологом, у Вас виникали ще до якоїсь жінки такі суто інтимні бажання?
Дополнение от автора
цитата:
суто інтимні бажання?
Это какие. ? Мне нравятся мужчины и сплю с мужчиной
цитата:
Скажіть будь ласка. а до ситуації з психологом, у Вас виникали ще до якоїсь жінки
К мамынои троюродной сестре
психолог онлайн
Як на мене, може бути декілька причин такої Вашої реакції. Перша: Ви точку внутрішньої опори перенесли на свого терапевта. І почали власне користуватися його внутрішніми ресурсами. Тоді, як ресурс потрібно вміти знаходити в середині себе і це основна задача терапії (як на мне, це основна умова екологічної роботи з клієнтом). І друга причина: закохуватися можна як в чоловіка, так і в жінку. Тим паче, що у Вас вже був такий досвід з Вашою троюрідною сестрою... До речі, як у Вас складаються стосунки з чоловіками?
Дополнение от автора
цитата:
До речі, як у Вас складаються стосунки з чоловіками?
Я, была замужем с 2012 году по 2015 год. Развелась муж выбрал свою маму.
Сейчас живу с мужчиной 3 года. Гражданским браком
цитата:
Ви точку внутрішньої опори перенесли на свого терапевта. І почали власне користуватися його внутрішніми ресурсами
В чем это проявляется?
психолог онлайн
У тому, що у Вас з'явилися потужні емоції щодо психолога... А емоції - це внутрішній зв'язок, резонанс, як я власне, і писала раніше... Тобто, Ви співпали з якимись внутрішніми проблемами... А такого бути не може, якщо терапія пройшла повністю і успішно.... Це, так звана, внутрішня залежність. Коли у нас повністю "пропрацьовані" якісь проблеми, ми ними "не торкаємося"... А якщо "торкаємося", отже проблеми резонують, тобто, співпадають.... У таких випадках існує ризик "перетікання" проблеми від того, хто більш потужніший, до того, хто енергетично слабший... І для одного, і для іншого - це не дуже добре... Вам рекомендували займатися якимись духовними практиками для збільшення внутрішнього ресурсу?
Дополнение от автора
цитата:
Вам рекомендували займатися якимись духовними практиками для збільшення внутрішнього ресурсу
Добрый день
Йога?
психолог онлайн
Їх дуже багато і для кожної людини - це дуже індивыдуально...