Прошу допоможіть,це крик душі😭😭😭😭
Я живу у невістках уже11 років.З першого дня,я щось роблю не так.Я ніколи тут не могла висловити свою думку.Я повинна робити так як,як усі тут хочуть у першу чергу свекор.Він як тиран завжди мене принижує і коли щось не так зробила як він хоче,він завжди мене виганяє із дому.Чоловік теж тільки його і слухає,мої слова нічого не означають.Чоловік ніколи не захищає ні мене ні дітей- у нас їх 2.Як мені далі жити? У мене нема куди піти ще й діти.Я дуже часто думаю про самогубство,я нікому не потрібна.Чоловік не хоче йти на квартиру,щоб ми жили окремо,а я не маю більше сил і терпіння постійно слухати приниження у свій бік.Я не можу себе захистити і своїх дітей.Так я бідна,а вони багаті,але це неозначає що цим треба користуватись.Вони завжди мене виганяють знаючи що я не маю куди піти і буду терпіти і робити так,як вони хочуть.Що мені робити???Чоловік теж каже або так робити як усі тут хочуть,або йди геть.😭😭😭
Вопрос от: ; Возраст: 38

психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Доброго вечора Аня! Судячи із Ваших слів, то Ви знаходитесь уже в складному стані (Я дуже часто думаю про самогубство,я нікому не потрібна.). Ви дуже потрібні своїм дітям. І собі Ви потрібна. Життя - це велика цінність, дана кожному із нас Богом. Памятайте про це. А вихід є завжди, навіть із самих складних обставин.
Ваш чоловік виріс в такій сімї, де всі завжди робили так як хоче його батько, в тому числі і він сам. Це те що формувалося роками. Швидче всього в сімї всі залежать від нього і в фінансовому плані. І Вашого свекра уже не змінити. Він уже доросла сформована людина. Ваш чоловік, будучи дорослою людиною, не зміг стати самостійним від свого батька. Змінити і його Ви теж не можете. Залишається або змінити своє відношення до них і жити в їхньому домі по їх правилах, або іти в своє життя щоб жити так як Вам хочеться. Краще всього Вам звернутися за допомогою психолога, щоб з його підтримкою вийти в ресурсний стан та прийняти правильне для Вас рішення. Бажаю успіхів!
психолог онлайн
Здравствуйте, Аня!
Чем Вы занимались до брака?
Есть ли у Вас друзья, родители?
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Доброго дня, Аня.
Співчуваю Вам. Скажіть, будь ласка, а що Вам взагалі дають стосунки з чоловіком, який не підтримує Вас?
цитата:
Чоловік не хоче йти на квартиру,щоб ми жили окремо
Як він аргументує своє небажання?
цитата:
Як мені далі жити? У мене нема куди піти ще й діти.Я дуже часто думаю про самогубство,я нікому не потрібна.
А як щодо Ваших батьків, друзів? Ви працюєте?
психолог онлайн
Доброго вечора Аня! На мою думку, жодна з порад на кшталт "терпи і живи з чоловіком" або "бери дітей і тікай від них" Вам просто не допоможуть. Бо насправді Ваша проблема набагато глибша і її "коріння" десь у Вашому дитинстві. Адже почуття власної гідності та почуття самодостатності формується саме у колі батьків... Як склалися стосунки у тата і мами? Які у вас стосунки з ними? Чи живі Ваші батьки?