Меня никто не понимает
Здравствуйте! Меня люди не понимают и я не знаю как им донести то что я думаю поповоду своих проблем. Мне 30 лет я не работаю, не замужем, детей нет. По поводу роботи я очень хочу работать но у нас маленький городок и работ нет . Ехать в большой город я не могу меня приглашали работать в Киев но когда меня спрашивают по поповоду жилья говорят сначала найдите его(((( и отказ. У меня там живут двоих родние сестри но у них нет места для меня (((. У меня есть парень с которым мы вместе уже 5 лет он работает водителем на фуре. Когда я говорю о роботе с родними мне никто не верит что я хочу работать не знаю почему. Живу я с мамой вдвоём у мами только пенсия и живу я по ее правилам . Она меня совсем не понимает считает что парень должен давать мне деньги даже за то что видится со мной 🤷 . С общения у меня только одна подруга и она меня понимает как ни странно. Я не знаю что мне думать не хочу впасть в депресию.
Вопрос от: ; Возраст: 30

психолог онлайн
Здравствуйте, Юлия.
Вы рассматривали вариант дистанционной работы (на дому)?
Вы пробовали отстаивать личные границы в отношениях с мамой? То, что Вы пока живёте с ней, не отменяет у Вас, как у взрослого человека (и человека вообще), наличия личных границ и своего представления о том, как бы Вам хотелось жить.
цитата:
С общения у меня только одна подруга и она меня понимает как ни странно.
Подруга, которая понимает,- это хорошо. Значит, всё-таки есть понимающий Вас человек.
Попробуйте подумать над вопросом, что бы Вам самой хотелось делать в жизни, если бы была возможность выбора? И какие маленькие шаги Вы можете предпринять, чтобы решить свои проблемы?
Можно начинать с самых маленьких вещей, которые Вам хотелось бы сделать прямо сейчас.
психолог онлайн
Добрый день.
Многие приезжие люди снимают жильё в больших городах и работают, было бы желание. Вы же взрослый человек, совершенно свободный, нет детей, которые связывали бы руки, инвалидов на ваших плечах тоже нет. Тогда почему же вы не снимаете жильё и не работаете, а сидите на шее у матери- пенсионерки? Есть хорошая поговорка: когда есть желание, то возможность найдётся. Если желания нет, то найдётся оправдание.
Дополнение от автора
Добрий день! Желание у меня есть работать а где гарантия что я сниму жилье и меня возьмут на роботу и что бы поехать в большой город нужны деньги в первую очередь на дорогу. Я у мами не сижу на шее и никогда не прошу у нее денег если она хочет что-то мне купить то это её инициатива . Да я пробувала отстаивать личные границы но это все приводит к ссорам . Мама живёт по режиму .
Дополнение от автора
Нет дистанционно я не пробовала. За все время я только официантом работала в родном городе. У меня нет вищего образования а только автодорожный колледж .
психолог онлайн
Доброго дня! Думаю Ваша проблема у Вашій повній внутрішній інерції. А інерція через те, що Ви досі не сепарувалися з мамою і живете за принципом маленької дівчинки, яка на всіх ображається, на словах хоче щось змінити, але насправді підсвідомо сама міняти нічого не хоче, бо вже звикла так жити. Саме тому родичи не вірять, що ви дійсно шукаєте якусь роботу. Окрім того, варто замислитися, чому Ви тільки зустрічаєтеся з хлопцем, але досі не вийшли заміж... Як на мене, іде підсвідома рольова заміна, де мама по факту вже почала відігравати для Вас роль чоловіка, як це не прикро... Потрібна повна трансформація Ваших внутрішніх установок, а без психолога навряд чи Ви сама це зможете зробити...
Дополнение от автора
Доброго дня! Так ми довго зустрічаємося з хлопцем але мама тут ні до чого все діло в його родині. Я навіть почала малювати нейрографіку щоб відпустити образи . Я навіть жила у свого парня бо він працював що на місці , а коли він уже поїхав працювати на фурі то я назад переїхала додому тому що ми жили з його родиною з батьком з матір'ю і сестрою. А ще коли я у нього жила мама сама мені дзвонила і казала коли я приїду додому.
психолог онлайн
Ви пишете "Так ми довго зустрічаємося з хлопцем але мама тут ні до чого все діло в його родині...". Перепрошую, але якщо дівчина згоджується жити з хлопцем без офіційного оформлення шлюбу, то це чия провина? І як повинні ставитися родичі хлопця до дівчини, яка живе з їх сином на правах кого, коханки, співжительки? У любому випадку, поважати її вони навряд чи стануть, адже і дівчина сама себе не поважає по факту... А щодо "рольової заміни", то Ваші слова лише підтверджують мою здогадку "А ще коли я у нього жила мама сама мені дзвонила і казала коли я приїду додому". Це можуть бути так звані підсвідомі "переноси", про які люди навіть не здогадуються... По факту, Ви живете зараз за кошт мами. Так, як має жити жінка в родині за кошт чоловіка...
Дополнение от автора
Добрий вечір! Я жила в хлопця тиждень вдома а тиждень у хлопця і я дуже не хотіла жити в нього але він сильно цього хотів і коли я пропонувала узаконити відносини він переводить тему. Він і зараз мене зве жити до себе поки він буде вдома , а коли поїде на роботу то я поїду назад додому. Він навіть і не проти щоб я жила з його батька і сестрою. Я Вас не зрозуміла про родичів і про повагу ?
Дополнение от автора
Коли я писала все діло в його родині я мала на увазі маніпуляції з їх сторони . Коли він приїздить додому з роботи він не має часу приїхати до мене бо вдома в нього багато роботи а щей сестра добре вміє маніпулювати. В нього таке виховання що родина має бути на першому місці а все остальное потім.
психолог онлайн
У Вашого хлопця дуже гарне виховання. Родина дійсно повинна бути на першому місці... Інша справа, що Вас він не відносить до своєї родини... У всякому випадку, поки... А стосовно "жити у хлопця"... Він дуже хотів, а Ви згодилися жити без шлюбу... І тепер він зрозумів, що Вас можна використовувати, брати "на прокат" як річ... Як на мене, Вам не вистачає почуття власної гідності, бо Ви навіть не зрозуміли, чому родичі Вас просто не поважають... А Ви б стали поважати дівчину, яку, коли потрібно - викликають додому?
Дополнение от автора
Добрий вечір! А як же пари які живуть в гражданском браке і ще народжують дітей ? Але ж можна бути і в шлюбі і не відносити до родини. Він мене не викликає тому що ми живемо друг від друга 20 км я в місті , а він в селі. Тобто якщо б ми були у шлюбі то і його родина мене поважала б?
психолог онлайн
А Ви знаєте багато жінок, які живучи у громадянському шлюбі та, тим паче, народжуючи у такому невизначеному стані дітей, були б щасливими? Погортайте сторінки тільки на цьому сайті та поцікавтеся, що відбувається з такими дівчатами... Думаю, Вам буде досить цікаво знати, як до них ставляться чоловіки... Але то Ваше життя і Вам обирати як себе поводити. Розумні люди прислухаються до порад, інші - набивають свої власні гулі...
Дополнение от автора
Дякую я почитаю. Можна жити в шлюбі і народжувати дітей і жити щасливо але є випадки коли люди розводяться і жінка залишається ні з чим і при тому чоловік не виплачує аліментів. Наприклад батьки мого хлопця купили йому дім він зараз робить там ремонт причому сам і навіть зі мною не советується які там обої поклеїти і т.д. він мені сказав так навіть якщо б ми були б у шлюбі це мій дім і я буду вирішувати що там буде і як.
психолог онлайн
Чоловік ставиться до жінки лише так, як вона сама ставиться до себе. І виникає питання, для чого Вам потрібен такий чоловік? Коли люди починають жити у шлюбі, "включаються" зовсім інші стосунки. Але, судячи з Ваших міркувань та дій, у Вас немає знань і навиків, як загалом будуються гармонічні сімейні стосунки. А це вже - дійсно велика проблема і щоб її вирішити, потрібна робота з
сімейним психологом.
Дополнение от автора
Добрий день! Так у мене не має навиків як будуються сімейні відносини бо я ніколи не була заміжня але ж не буду я сама робити пропозицію своєму хлопцеві і заставляти його це робити. В нас різниця з ним у 5 років мені 30, а йому 25.
психолог онлайн
Перпрошую, але складається враження, що Ви читаєте написане якось догори дригом... При чому тут робити пропозицію самій? Жінка повинна так себе поводити, щоб чоловіку захотілося на ній одружитися... Саме це і малося на увазі...
Дополнение от автора
Я з Вами згідна тут що жінка має поводитися так щоб чоловік на ній одружився , а як мені поводитися якщо в нас відносини в телефонному режимі ? Ми бачимося два рази в місяць хлопець працює на фурі . Ось наприклад він завтра приїздить додому і батьки йому вже дали кучу завдань це при тому що він ще не вдома , а до мене коли приїде мені не відомо ось і родина на першому місці.
психолог онлайн
Перепрошую, Ви хочете скаржитися на своє гірке життя чи хочете дійсно щось суттєво змінювати в собі, та у своїй поведінці? Коли чоловік кохає, повірте, ніякі родичі завадити бажанню зустрітися з дівчиною просто не в силах. Інша справа, що Вас можна "викликати" у любу секунду і Ви помчите назустріч... Проблема не тільки у хлопцеві та його родичах, проблема, насамперед, в Вас...
Дополнение от автора
Я не скаржуся , а питаю пораду . Навіть ситуація з хлопцем я ж не можу йому сказати що не допомагай батькам з ранку до ночі, а приїжай до мене . Він людина яка виросла і живе в селі і в нас з ним різне виховання. Він коли буває в місті там де я живу ніколи не заїде до мене бо він приїхав з батьками і покинути їх щоб побачити мене не може. Якщо я йому кажу приїдь до мене то він каже мені я сьогодні втомився , а приїздить сам коли захоче приїхати . Я ж не можу іншу людина заставляти робити щось проти її волі.
психолог онлайн
Перепрошую, але не бачу сенсу у подальшій нашій дискусії.. На превеликий жаль, але мені складно щось Вам донести... Ви або не розумієте багатьох речей, або просто ще не готові змінюватися... Я бажаю Вам усього найкращого.
Дополнение от автора
Я також перепрошую але дискусії я тут не бачу .