Я нічого не розумію
Добрий день! Я зустрічаюся з хлопцем 5 років ні разу не була заміжня дітей немає. Я живу в місті , а він живе 20 км від від мене. Ми пережили дуже багато чвар але чвари завжди з його сторони. За 5 років він мені ніколи не хотів зробити пропозицію. Я навіть жила у нього вдома з його батьками і сестрою і часто їздила додому. Зараз так склалося що він пішов працювати на фуру і вдома майже не буває, а я вдома живу . Раніше коли він приїздив додому то відразу їхав до мене, а тепер ми бачимося два рази в місяць. В нього таке виховання що родина має бути на першому місці, а до мене вже потім . Я не знаю чому він так себе поводить прошу дати і мені совет як мені в цій ситуації себе поводити? Більш детально буду відповідати на питання.
Вопрос от: ; Возраст: 30
нравится: 1 из 1

психолог онлайн
цитата:
За 5 років він мені ніколи не хотів зробити пропозицію. Я навіть жила у нього вдома з його батьками і сестрою і часто їздила додому.
Добрый день.
Похоже, что вас обоих это устраивало. Вы пробовали с ним это обсудить, сказать о своем желании что-то изменить в ваших отношениях?
Дополнение от автора
Так я багато разів пробувала з ним поговорити але він відразу починає все на мене перекидати, або говорить мені : не тріпай мені нерви . Я ніколи не давала йому повода так мені говорити. В нього батьки а точніше сестра дуже сильний маніпулятор і він їх слухає, а зі мною так себе поводить.
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Евгений Тарасюк
« Я не знаю чому він так себе поводить» - він поводить себе так, як йому хочеться, як зручно, як подобається.
Вам «бачиться», що він якось інакше мав би поводитись, але він обирає те, що обирає.
Вам не подобається що він не робить пропозицію, а те, як він з Вами поводиться («не тріпай мені нерви», «починає все на мене перекидати», не поспішає Вас побачити) – це все Вас влаштовує?
«прошу дати і мені совет як мені в цій ситуації себе поводити?»
Виникає питання – як «себе поводити», щоби що?
Щоб отримати пропозицію?
Щоб він змінив своє ставлення до Вас?
Ви 5 років у стосунках, намагалися різними способами вплинути на поведінку хлопця, але нічого не змінюється.
«Ми пережили дуже багато чвар але чвари завжди з його сторони».-
тобто вирішувались конфлікти також «за ваш рахунок», Ви «йшли назустріч»?
Стосунки – це гра вдвох.
Якщо один підлаштовується, «впливає», «пробачає», а інший не хоче нічого змінювати – так це «не працює».
«Я ніколи не давала йому повода так мені говорити» - він так говорить НЕ тому, що з Вами «щось не так».
Він так вчиняє, бо ВІН ТАКИЙ, обирає саме таке спілкування, дозволяє собі так ставитися до жінки.
Він саме «такий», які вчинки та слова він обирає, а не такий, яким би Ви хотіли його бачити.
Можливо ці стосунки потрібні Вам більше, ніж йому?
Чи знаєте Ви для чого Вам стосунки взагалі ?
Чим влаштовують саме ці стосунки?
Про які стосунки Ви мріяли раніше, що в них було від ваших теперішніх, чого зараз не вистачає?
психолог онлайн
цитата:
Я не знаю чому він так себе поводить
Та, годі. Ви перелічили, причому самі, усі причини його поведінки. Не полінуюсь повторити за Вами.
цитата:
В нього таке виховання що родина має бути на першому місці, а до мене вже потім .
цитата:
В нього батьки а точніше сестра дуже сильний маніпулятор і він їх слухає, а зі мною так себе поводить.
Невже незрозуміло, що хлопець не налаштований будувати міцні стосунки, робить як вигідно йому, на себе відповідальність не бере, та ще й Вас звинувачує, аби через почуття вини Вами було легше управляти?
Та справа ж не в нбому. Справа в тому, чого Ви за нього вчепилися? Де берете терпіння виносити його звинувачення? Може, себе слід цінувати й поважати аби інші відповідно ставились?
Дополнение от автора
"Вам не подобається що він не робить пропозицію, а те, як він з Вами поводиться («не тріпай мені нерви», «починає все на мене перекидати», не поспішає Вас побачити) – це все Вас влаштовує?"
---
Ні мене це не влаштовує йому стільки вдома завдань дають що не має часу їхати до мене.
"Виникає питання – як «себе поводити», щоби що? Щоб отримати пропозицію? Щоб він змінив своє ставлення до Вас?"
---
Я не знаю що йому вже казати щоб він змінив до мене ставлення . Я вже робила підхід з різних сторін нічого не допомагає. А стосовно пропозиції то він і не збирається її робити. Так я завжди перша іду на примирення бо він дуже гордий може після чвар не говорити зі мною 5 днів.
"Можливо ці стосунки потрібні Вам більше, ніж йому?"
Сьогодні ми знову посварилися , а причина що я йому не подзвонила я кажу йому ти був зайнятий тому і не дзвонила, а він просто взяв і кинув трубку.
---
Дополнение от автора
Так він мене постійно звинувачує у всьому , а сам білий і пушистий. Терпіння в мене вистачає я якось ще з дитинства все терплю щоб не сталося чи яка б ситуація не була б. Я за нього не вчепилася а скоріше навпаки він у мене . Я йому нічого ніколи не забороняю а навпаки він мені ставить заборони навіть в інтернеті не дає посидіти. Була така ситуація попросила поповнити мені рахунок а він відмовився а вийшло так що мені подруга повнила його. А він вже потім сказав що спеціально не поповнив для могож блага 🤷🤷🤷.
психолог онлайн
Він по 5 днів ігнорує Вас не тому, що «гордий», а тому, що йому не важливі ці стосунки.
Ви вже багато «терпіли», і нічого не змінилося.
Як довго ще Ви готові терпіти?
Ви «звикли терпіти» - можливо прийшов час замислитися над цією «звичкою» та знайти глибинні причини такої поведінки (частіше це невпевненість в собі, низька самооцінка).
Ви знаєте, що він не хоче робити пропозицію, і все одно чекаєте від нього цього.
Навіщо?
Хіба офіційне оформлення стосунків може вплинути на якість?
Пропозиція важлива, коли є справжні стосунки, в яких людина відчуває себе щасливою, коли є бажання у двох людей будувати родину, народжувати дітей, підтримувати один одного, допомагати.
Про все це у ваших стосунках не йдеться.
Пропозиція, щоб не виглядати «гірше інших»?
Щоб не відчувати, що 5 років «втрачені»?
Дополнение от автора
Щоб сказати що я сильно чекаю на пропозицію то ні він більше говорить про дітей . І ще я замічаю таке що він себе веде як дівчина , а я як хлопець ніби ми ролями помінялися . Каже мені що я повинна проявляти перша інициативу в стосунках . Я його питаю чому ти не приїздишь до мене, а він мені відповідає так моїми словами а чому ти до мене приїдеш? Ми 3 неділі не бачилися бо він був на роботі, а тепер приїхав додому .
Дополнение от автора
А ще спочатку відносин він до мене так не ставився . Я насамперед хочу до себе від нього поваги і розуміння.