Помилився з професією
Добрий день. Мені 17 років цього року я склав ЗНО та поступив в Університет на платне навчанння за спеціальністю "державна безпека" Провчившись всього 17 днів я зразу відчув що це не моє. Всі предмети які там викладають мене не цікавлять. Розчарувався і в самом університеті, одногрупники приходять аби побухать та покурити. Хочу кинути, але дуже боюсь батьків та родичів. Я в їх сам просив заплатити за університет, а тепер коли прийду і скажу що не хочу вчитися або що це не моє, вони дуже розгніваються. Я не знаю що робити, спеціальність мені зовсім не подобається. Вчитися чотири роки не має сенсу адже я не буду робити за спеціальністю. Єдине що мені подобається це грати в комп'ютерні ігри, в майбутньому планую стати стрімером, але комп'ютер вдома, а сам живу на квартирі, батьки не одобряють мою ідею. Важко рано просинатися з думками що ти йдеш на не улюблені пари, аби потім робити на не улюбленій роботі.
Вопрос от: ; Возраст: 17

психолог онлайн
Доброго вечора, Ivan.
цитата:
Провчившись всього 17 днів я зразу відчув що це не моє. Всі предмети які там викладають мене не цікавлять.
Перш за все, на початку, предмети у всіх ВНЗ однакові і не відображають суть спеціалізації. Спеціалізовані предмети з'являються на курсі 2-3. А що саме, першопочатково, приваблювало Вас у Вашій спеціалізації?
цитата:
Єдине що мені подобається це грати в комп'ютерні ігри, в майбутньому планую стати стрімером, але комп'ютер вдома, а сам живу на квартирі, батьки не одобряють мою ідею.
Ви усвідомлюєте, що стрімінг - це велика конкуренція + великі фінансові вкладення + час? Крім цього, це лише професія "попиту", Ви популярні в один момент, а в інший - вже ні. Тут скоріше потрібно йти від того, що саме Вам подобається в комп'ютерних іграх, можливо Ви могли б поєднати Ваше захоплення з ІТ спеціалізацією.
Дополнение от автора
Чесно сказати після школи я не знав куда мені йти і ким я буду працювати в майбутньому. Я вибрав цю спеціальність тому що багато моїх друзів теж її вибрали. Знаю що дуже зтупив.
Ви усвідомлюєте, що стрімінг - це велика конкуренція + великі фінансові вкладення + час. Крім цього, це лише професія "попиту", Ви популярні в один момент, а в інший - вже ні. Тут скоріше потрібно йти від того, що саме Вам подобається в комп'ютерних іграх, можливо Ви могли б поєднати Ваше захоплення з ІТ спеціалізацією
IT сфера це багато кодів та математики. А математики я дуууууужжееее не люблю. Тим більше я знову боюся помилитися зі спеціальністю. Саме граючи в ігри я почуваю себе на своєму місці. Я люблю їх аналізувати, чітати новини, обговорювати з друзями. З 4-го класу я граю в відеоігри і до сьогоднішнього дня. До цього часу ще не надоїло.
психолог онлайн
цитата:
Я люблю їх аналізувати, чітати новини, обговорювати з друзями.
цитата:
А математики я дуууууужжееее не люблю.
Ок, Ви можете піти на журналістику і висвітлювати згодом новини про ігри, або ж займатися графічним дизайном, де математика, в принципі не потрібна. Крім цього, чим Ви ще цікавитеся окрім комп'ютерних ігор? Які предмети Вам подобаються?
Дополнение от автора
Крім цього, чим Ви ще цікавитеся окрім комп'ютерних ігор? Які предмети Вам подобаються?
З предметів подобається тількі Історія.
психолог онлайн
цитата:
З предметів подобається тількі Історія.
Чи хотіли б пов'язати своє професійне життя з Історією?
Дополнение от автора
Чи хотіли б пов'язати своє професійне життя з Історією?
Думаю що ні. Це більш як хоббі.
психолог онлайн
Я б Вам також рекомендувала пройти профорієнтаційні тести в інтернеті (найкраще, звісно ж, профорієнтаційна бесіда із психологом), щоб краще зрозуміти куди рухатися далі.