Відносини з сином
Доброго дня ! Допоможіть будь-ласка не знаю як поступати. Син військовослужбовець 20 років брав кредити гасив ми допомагали, закрили кредити, щоб йому було легше. Тепер знову треба було кошти взяв кредити . Хоча казав, що не буде їх більше брати. Спочатку нічого не казав, поки не почали дзвонити колектора. В мене таке відчуття, що він безвідповідальний. Не знаємо як себе вести знову допомагати і знову буде теж саме. Як його навчити відповідати за свої вчинки, все ж таки 20 років, але й жалко . Дякуємо !
Вопрос от: ; Возраст: 47

психолог онлайн
Алла Григорівна Веленко
Галина Ивановна Резник
Доброго дня, на це питання відповісти однозначно не можна.
Розумію вас як батьків, що ви за сина переймаєтеся, а з іншого боку, ви і самі собі дали відповідь.
Доти ви будете сплачувати за нього позики, доти він буде їх брати.
Не робіть йому "ведмежу послугу", так він не зможе навчитися бути відповідальним за свої дії та вчинки.
психолог онлайн
Галина Ивановна Резник
Доброго здоров'я! Чоловік стає чоловіком лише тоді, коли вчиться сам вирішувати свої проблеми. А судячи з того, що Ви написали, син звик, що батьки за нього вирішують його проблеми... Вам приймати рішення як бути, але, як на мене, поки не пізно, просто посадіть його поруч та дивлячись у очі спокійно та з любов'ю скажіть синочку, що ви його любите, але він тепер вже дорослий чоловік і якщо приймає якесь рішення, то повинен вміти і нести відповідальність за своє рішення. Він вже Вам дав обіцянку більше не брати позики і порушив її... Тож, тепер Ви маєте повне право не гасити за нього борги...
психолог онлайн
Галина Ивановна Резник
доброе утро. ваш вопрос касается границ!!!! вы главный пособник вашено сына, пока вы не прекратите потакать такому поведению это не остановится. за одну консультацию это не решить, нужна системная набота, если вы 47 лет это делали по мгновению волшебной палочки это не изменить.
психолог онлайн
Добрий день. Якщо жалко, то продовжуйте підтримувати його безвідповідальність і сплачуйте кредити.
психолог онлайн
цитата:
Як його навчити відповідати за свої вчинки, все ж таки 20 років, але й жалко .
Перестаньте гасить долги сына, дайте ему встретиться с последствиями его поступков и ответственность рано или поздно наступит.
А пока зачем ему быть ответственным? Ведь вы все равно решите все проблемы и закроете все вопросы. Напрягаться вообще нет смысла