Допоможіть розібратися як мені далі бути?
Добрий ранок! В мене така проблемна, чоловік який клявся що любить обіцяв що завжди буде з тобою, приїжаючи части його свекруха обзиває мене без причини різними неприємними словами тому що я її не подобаюсь, а чоловік ні разу не заступився за мене і сина, а щоб цього не слухати я уходила до мами поки свекруха не поїде додому, із- за цього що я пішла щоб не чути про себе гадості, мене чоловік вигнав із дому з дитиною, але ж все було чудово до приїзду свекрухи невже він весь час мене не любив і обманював.
Вопрос от: ; Возраст: 29

психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Инна Витальевна Гречко
Доброго дня.
Дуже жаль, що у вас так сталося.
Якщо ваш чоловік дозволяє іншим людям вас ображати і принижувати, то, мабуть, він не дбає про ваші почуття. Так не повинно бути, щоб до вас додому хтось приїжджав і міг вас ображати.
Це насправді сумно.
Очевидно, якщо ваш чоловік вигнав з дому з дитиною, то про любов не йдеться.
Думаю, що головна жінка в житті вашого чоловіка - його мама. Незважаючи на одруження і батьківство, він залишається хлопчиком, що підкоряється батькам.
«але ж все було чудово до приїзду свекрухи» - в якому розумінні було чудово? Ви пишете, зл свекруха приїжджає часто і щоразу ставиться до вас погано, а чоловік ще ні разу не спробував цьому завадити. Це справді таке «чудово» про яке ви мріяли? Це той самий чоловік! Найголовніше, що варто з цього зрозуміти, що у вас проблеми не зі свекрухою, а саме з чоловіком. Якими б не були його родичі, якщо чоловік любить дружину і дбає про її почуття, то такого не ставатиметься.
психолог онлайн
Доброго дня! Загалом виганяти дружину з дитиною, то остання справа... І характеризує Вашого чоловіка далеко не з гарного боку...У Вас дочка чи син? Чомусь мені здається, що син? Нічого і ніколи без причин не буває... Ви пишете "все було чудово до приїзду свекрухи невже він весь час мене не любив і обманював..." Та, як на мене, це - лише "верхівка айсбергу". Бо кохання не проходить лише тому, що приїхала мама... Мама для кожного чоловіка, то перша жінка в житті, до того ж, яка виростила та дала життя... Тому вона назавжди залишиться рідною людиною, подобається нам це чи ні... Окрім того, чоловіки, як правило, обирають собі в дружини дівчат, які чимось нагадують їм своїх мам... Розумію, що Вам зараз дуже боляче і важко на ситуацію дивитися тверезо, але без цього і не можливо розібратися що відбулося, і як Вам далі себе поводити... Хіба що Ви просто хочете, щоб вам поспівчували і сказали, який чоловік поганий... Скажіть, а як Ви реагували сама, коли Вас ображала свекруха? Ви мовчали чи відповідали? Як Ви самі поставилися до своєї свекрухи, коли тільки познайомилися з чоловіком?