Чи нормально сприймати все прямолінійно і жити без рожевих окулярів які тобі нав‛язують близькі
Останнім часом, всі навколо (друзі та сім'я) говорять про те що я занадто прямолінійно сприймаю все що говорять люди та вічно сприймаю все песимістично та негативно. Тобто коли мені щось не подобається я звикла це висловлювати, і звідси починається таке як " тобі вічно все не подобається, треба бути більш позитивним" і т.д., можливо це дійсно так і потрібно просто мовчати і просто не висловлюватись.
Після цих слів я старалась менше висловлювати свою негативну думку, але все одно зазнала критики по типу що таке чому ти завжди сумна що тобі не подобається. А одного разу, мені заявили, яка я погана що мені вічно все не подобається як так можна, коли я спитала звідки ці дурні думки мені відповіли ну я ж все бачив яка ти ходила сумна і не усміхалась я знаю що ти відчуваєш і т.д. Але ж суть в тому, що думки про ті вихідні в мене ніхто і не питав, не розумію чому я завжди маю усміхатись і кричати від щастя коли мені і так комфортно (навіть якщо я не усміхаюсь мені все може подобатись, що за дурний стереотип), це був конфлікт із хлопцем (відносинах вже 3 роки, у мене вже була ситуація раніше яку я тут також написала можете пошукати кому цікаво у мене в профілі щоб зрозуміти всю суть). Так ось, мені легше жити без рожевих окулярів (РО) і бути на сторожі ніж дивитись на все РО і сприймати прямолінійно слова людей, адже " Слово не горобець вилетить не спіймаєш" потрібно думати перед тим як щось казати, а не патякати все що знаєш.
Вопрос от: ; Возраст: 19

психолог онлайн
Оксана Сенченко
Доброго дня.
Тут
цитата:
оворять про те що я занадто прямолінійно сприймаю все що говорять люди та вічно сприймаю все песимістично та негативно.
цитата:
обі вічно все не подобається, треба бути більш позитивним"
цитата:
ісля цих слів я старалась менше висловлювати свою негативну думку, але все одно зазнала критики по типу що таке чому ти завжди сумна що тобі не подобається.
цитата:
я ж все бачив яка ти ходила сумна і не усміхалась я знаю що ти відчуваєш
Так багато критики у вашу сторону, як ви реагуєте на таке? Ви маєте право на ваші думки, емоції та сприйняття. Їх критика цілком ймовірно є порушенням ваших особистих кордонів.
Дополнение от автора
Звичайно критика це не приємно, тим більше коли вона не конструктивна, а просто забаганка інших людей змінити тебе. А коли вже говорять одночасно 2 людини підряд і один одному підтакують що о так ти дуже негативна і все не так сприймаєш, то для мене це взагалі треш. Чому кожен хоче змінити мене, ну живи своїм життям і займайся своєю проблемою
психолог онлайн
цитата:
Чому кожен хоче змінити мене, ну живи своїм життям і займайся своєю проблемою
Можливо, спробуйте змістити фокус питання на себе. Як вам з цим? Чому інші можуть втручатись у ваше життя? Що в цому вас найбільше зачіпає?Ответ отредактирован автором 24-09-2021 11:50:43
Дополнение от автора
Мені це не заважає жити і я себе комфортно почуваю
психолог онлайн
добрый день. похоже у вас происходит сепарация. как отделяться от родительских фигур, если все хорошо. в этот период недовольство и обесценивание нормально, оно служит тому чтоб отделиться и скать самостоятельной личностью. удачи вам в поиске себя.
психолог онлайн
Здравствуйте, Автор.
В вашем сообщении очень общие формулировки. Может, если бы вы рассказали конкретную ситуацию можно было бы ее более предметно разобрать.
Кто второй человек, который вам говорит тоже, что и ваш парень?
Как вы думаете как чувствует себя ваш парень, когда вы высказываете свое негативное мнение?
Как бы чувствовал себя парень, если бы вы были более веселой (как он хочет)?