Нічого не розумію
Добрий вечір! В мене така ситуація що я не розумію чому так: я зустрічаюся з хлопцем вже 5 років навіть жила в нього з його батьками і сестрою. А проблема ось в чому: коли я жила в нього тай взагалі батьки ставляться до мене добре ніколи не чула в свій адрес нічого поганого, а ось його сестра зі мною не хоче дружити ми навіть так сказати і не розмовляємо але друг другу нічого поганого також не говорили. Сестра веде себе так як вона моя конкурентка і робить все з хитрістю наприклад ( готує улюблені страви мого хлопця) і це все робиться тоді коли він має скоро получити зарплату. Він коли приїздить з рейсів до мене не спішить їхати , а коли приїджає то його рідні або сестра дзвонить і питає коли він назад їхати буде. Або ще буває так що вони його вдома нагрузять роботою щоб він вже нікуди не їхав. Більш детально буду відповідати на запитання.
Вопрос от: ; Возраст: 30

психолог онлайн
Добрий вечір, Шоколатте.
Яке у Вас питання до психологів?
Дополнение от автора
Я не розумію чому сестра так себе поводить я їй нічого поганого не зробила і ще плюс його мама мені то нічого не каже але вона все робить через сестру хлопця. Чому вони так себе поводять.
психолог онлайн
цитата:
Чому вони так себе поводять.
Ми не здатні читати думки інших людей. Можливі безліч варіантів: ревнощі сестри і мами, нездатність мами говорити прямо і психологічні ігри і т. д. Ми здатні лише будувати гіпотези, що неефективно. Найкраще - це прямо поговорити з ними. І що Вам дасть відповідь на це запитання, адже Ви нездатні їх змінити?
Дополнение от автора
Так я не здатна чось змінити але мій хлопець постійно зве мене до себе а я не хочу їхати туди де мені не раді. І коли я починаю з ним говорити на цю тему він її ігнорить або щей починає сердитися.
психолог онлайн
Доброго ранку. Ви зустрічаєтесь вже 5 років не думали про те щоб жити разом?
Дополнение от автора
Ми жили разом ,а потім він сів на фуру і тепер ми живемо окремо він в машині живе , а я з мамою.
психолог онлайн
Я маю на увазі не разом з його батьками, а окреме житло? Без мам та сестер.
Дополнение от автора
Батьки купили йому дім не великий і зараз там робиться ремонт до переїзду в тей дім ще далеко. Але я боюся іншого що його батьки і сестра будуть там знаходитися постійно тому що дім знаходиться не далеко від їхнього.
психолог онлайн
Так батьки купили роблять ремонт то мають право.
Ви для нього хто? Майбутня дружина чи просто дівчина?
Ви розмовляли куди ведуть ваші відносини?
Чи обіцяв він вам одруження?
На даний час сестра та мама його рідні люди.
Дополнение от автора
Так я питала він хоче зі мною там жити а батьки тільки купили а ремонт він сам робить.
Дополнение от автора
І він за гражданский брак . Але я боюся того що коли я там буду жити то його рідні день і ніч будуть там. Можливо все діло в грошах. Я на даний момент не працюю в пошуках. І його рідні думають що він мене обеспечує бо коли він получає зарплату в їх на їх уже є плани.
Дополнение от автора
І коли він приїздить до мене в нього вже не має зарплати. Чи вони спеціально так роблять щоб він мені ніяких грошей не давав? Просто я в нього ніколи ніяких грошей не прошу і не требую.
психолог онлайн
В яких ви з ним стосунках? Яке вони мають продовження? Що це взагалі за стосунки на Ваш погляд?
Поговоріть з хлопцем.
Дополнение от автора
Я вже багато разів питалася з ним поговорити але коли мова заходить про його рідних то це вибух вулкана. Наразі у нас стосунки в телефонному режимі бо він в рейсах а я вдома, а коли він приїжає додому він весь час зайнятий. Ми бачимося два рази на місяць.
психолог онлайн
І це Вас влаштовує?
Дополнение от автора
Ні мене це не влаштовує але я ж не можу йому сказати щоб він покинув роботу. Ми живемо в 20 км друг від друга і часто він їздити до мене не може коли він вдома.
психолог онлайн
Цитата: "Наразі у нас стосунки в телефонному режимі, бо він в рейсах, а я вдома, а коли він приїжджає додому він весь час зайнятий. Ми бачимося два рази на місяць."
Я мала на увазі, Вас такі стосунки влаштовують?
Дополнение от автора
Ні не влаштовують хотілося б частіше бачитися але я не можу заставити його приїздити частіше . Може він сам хоче бачитися частіше але з боку рідних ідуть маніпуляції такі наприклад як: машина потрібна щоб їхати кудись він своєї не має в них вона спільна, або коли приїздить до мене то сестра дзвонить і питає коли він приїде .
психолог онлайн
Чи думали Ви про те щоб завершити ці стосунки? Та знайти собі більш вигіднішу пару, де є перспектива одруження?
Дополнение от автора
Одруженням зараз нікого не втримаєшь . Думала але що я йому скажу що все іза твоїх рідних що вони постійно втручаються хитрістю у відносини .
психолог онлайн
Цитата: "Думала але що я йому скажу що все іза твоїх рідних що вони постійно втручаються хитрістю у відносини ."
В сенсі??? А що це не так?
Вас це тільки і турбує! Це правда. Чому не можна йому сказати?
Дополнение от автора
Бо він мені скаже що я це все придумала я писала раніше що коли мова заходить про його рідних то він навіть і слухати не хоче , а ще я його питала чому його сестра відноситься так до мене , а він мені відповів що розбирайтеся самі і не вмішуйте мене сюди.
психолог онлайн
Так, добре. Напишу інакше.
Ваш хлопець не переймається Вашими почуттями, не збирається частіше до Вас приїжджати, проводить час вдома з рідними, віддає туди всі заробленні гроші. Ви бачитесь 2-чі на місяць.
Це точно Ваш хлопець? Він Вас кохає? Він Вас поважає? У Вас точно з ним стосунки?
Єдине що я читаю, що у Вас начебто проблеми з його ріднею. Зауважу у Вас немає проблем з його сестрою чи мамою! Вони собі там живуть як їм завгодно. Ви до цього не маєте ніякого відношення! Якщо він не хоче нічого змінювати заради Вас, то це не Ваш хлопець.
Дополнение от автора
Так ви праві що він мене не поважає але чому я йому для цього ніякого приводу не давала . Просто вони живуть як хочуть ви також тут праві але його рідні також повинні зрозуміти що син уже виріс і в нього має бути особисте життя а не завалювати його роботою так щоб він не зміг до мене приїхати . Він працює 2/2 тижні і чекає сам коли вже їхати вже на роботу щоб тільки з дому , як він сам сказав що він на роботі відпочиває.
психолог онлайн
1, Чому Він Вас не поважає потрібно запитати в нього.
2, Вплинути якось на його родичів ні Ви ні я не зможемо від слова взагалі!
Все вирішуйте зі своїм хлопцем. Якщо він не хоче, це означає що йому байдуже і ви йому не потрібні.
Задумайтесь.
Дополнение от автора
Просто зараз всі живуть як людям удобно а тим паче мій хлопець і його родина також. А ще я не написала що він живе одним днем і однією секундою тобто щоб щось планувати наперед в нього такого не має. І він не бачить ніяких проблем і ще думає що я себе накручую особливо про його рідних.
психолог онлайн
Тоді розкажіть чим Вам допомогти? Якої допомоги Ви потребуєте?
Дополнение от автора
Я не хочу з хлопцем розходитися . Можливо я і справді себе накручую але хочу знати як мені відноситися до ситуацій з ним наприклад робити вигляд що мені також фіолетово на все? Да зараз так виходить що у нас відносини у телефонному режимі я це змінити не можу бо у нього така робота . Да він часто до мене приїздити не може бо в нього не має своєї машини вона в них спільна а ще сестра його пішла вчитися на права також буде їздити. Він зараз робить ремонт у своїй хаті і ще ремонт довго буде робитися . Зняти десь дім щоб поки що жити разом ми не можемо тому що він практично весь час живе в машині . Як мені до всього вище написаного відноситися чи відпустити всю ситуацію?
Дополнение от автора
Я розумію що мені будуть казати що це не мій хлопець і не має майбутнього у нас. Але я не хочу бути винна перед ним роставшишся із-за його родичів щоб потім він мені казав що я все зруйнувала сама. От я не знаю як себе вже поводити .
психолог онлайн
Оксана Анатольевна Бамбура
цитата:
Але я не хочу бути винна перед ним роставшишся із-за його родичів щоб потім він мені казав що я все зруйнувала сама.
Таке враження, що у цих стосунках Вас тримає гіпотетичне почуття провини. По перше, Ви не зобов'язані відповідати очікуванням родичів, Ви не зобов'язані їх радувати. Це ОК дбати про свої потреби. За стосунки завжди відповідальні двоє, а перекидування все на одного - це спосіб самозахисту.
цитата:
Як мені до всього вище написаного відноситися чи відпустити всю ситуацію?
Я б Вам рекомендувала прислухатися до своїх переживань. Вас вже це хвилює і Ви вже не відчуваєте себе ОК в стосунках, адже написали сюди. У Вас є три виходи: або Ви обговорюєте з партнером ситуацію і шукаєте спільні шляхи для вирішення, або покидаєте стосунки де не отримуєте того, чого бажаєте, або ж продовжуєте перебувати у цих стосунках і страждати.
Дополнение от автора
Так виходить навпаки що родичі і рідні чекають що я буду така як і вони , а я просто така яка є . Одним словом якщо описати вони відносяться до вискочок а саме ( вони ніколи нічого поганого в очі нікому не скажуть щоб про них не подумали погано, люблять все показувати напоказ) а я не така і до цієї категорії не належу. Стосовно перекидання так мій хлопець все перекидає на мене.З ним я вже багато разів говорила про стосунки але так виходить він проблеми не бачить.
Дополнение от автора
Я розумію що можна припинити стосунки але у мене і так не має з ким спілкуватися навіть друзів не має я весь час вдома .
психолог онлайн
цитата:
З ним я вже багато разів говорила про стосунки але так виходить він проблеми не бачить.
Тоді у Вас залишається 2 інші варіанти.
цитата:
А якби було з ким, Ви б припинили ці стосунки? Чим наповнене Ваше життя окрім цих стосунків?
Дополнение от автора
Та нічим не наповнене я весь час вдома сиджу нікуди не ходжу бо не має з ким . Всі знайомі зайняті своїми справами. Хлопець приїздить до мене 2 рази на місяць і все.
Дополнение от автора
Я б і припинила б ці стосунки але не хочу знову пережити депресію і тріпати собі сама нерви . Всі люди різні і кожен по своєму переносить розрив стосунків.
психолог онлайн
цитата:
Тоді це Ваша зона розвитку. Шукайте нові інтереси, потім шукайте людей по інтересам, досліджуйте себе.
цитата:
Ви можете стражджати постійно в стосунках і витратити час та втратити можливість побудувати інші, або ж принити стосунки, які не приносять Вам задоволення вже зараз, відчути біль, який з часом і підтримкою пройде, проте дати собі шанс побудувати гармонійніші стосунки, де Ви будете щасливою. Вибір за Вами.
Дополнение от автора
Я вже одні стосунки колись припинила і нікого до себе не підпускала і думала що буду щаслива колись в інших . Зустріла хлопця спочатку все добре було і часті приїзди були а потім все змінилося.
Дополнение от автора
Мені порекомендували щоб я поговорила з хлопцем розмова була дуже коротка: він мені сказав що я багато від нього шось потрубую, а взамін нічого дати не можу. І що я поїхала назад жити до мами ( але я його не розумію як я можу жити в нього вдома коли його самого там не має?) То куди мені потрібно було їхати жити як назад додому.
психолог онлайн
Цитата:"як я можу жити в нього вдома коли його самого там не має?"
Це питання до нього теж.
Таке враження, що він давно вже завершив стосунки з вами та хоче перекласти відповідальність за розставання на вас, звинувачуючі вас хто кому що дає...або не дає...
Я Вам рекомендую звернутися до психолога та розібратися в собі! Покращити якість свого життя!
На форумі ми мало чим допоможемо. Ви молода жінка все життя попереду, не гайте час звертайтесь.