Як повернутись до щасливого життя?
Вітаю! Моя мама наразі є "вихователькою" в дитячому сімейному будинку, 3 роки тому у нас помер тато і вона продовжила цю роботу самостійно. Одразу після смерті вона консультувалась з психологом, оскільки їй було важко пережити втрату, однак ніколи до кінця не пережила, що сильно впливає на її стосунки з дітьми. Останнім часом через постійні справи, мабуть, додався іще й стрес та вигорання, але вона боїться знову спілкуватись з психологом, не розуміє для чого їй це треба. До дітей стала роздратованою та апатичною. Як вийти з ситуації? Як допомогти мамі знову повернутись до життя та не втратити довіру дітей через свій стан?
Вопрос от: ; Возраст: 23

психолог онлайн
цитата:
Як допомогти мамі знову повернутись до життя та не втратити довіру дітей через свій стан?
Добрый вечер. Так как этот вопрос задаёте вы, а не ваша мама, скажите, как она сама относится к вашим переживаниям? Согласна с вами что ей нужна помощь?
Дополнение от автора
Так, вона каже, що розуміє проблему, але не знає як це вирішити і так і живе, бо так стало "зручно" і "звично", така собі рутина пригніченого життя
психолог онлайн
Доброго дня! Мова йде про Вашу рідну чи прийомну маму?
цитата:
До дітей стала роздратованою та апатичною
Вона сама це разуміє? Хто зараз займається дітьми?
цитата:
але вона боїться знову спілкуватись з психологом,
Чому боїться? Вона про це щось говорила? Можливо спілкування з психологом після смерті батька було невдалим, не вирішило проблему, а заглибило її, нанесло ретравматизацію?
Взагалі, допомогти Вашій мамі можливо лише в тому випадку, якщо вона сама цього захоче. Інше питання, як її стан відображається на дітях. Якщо негативно, то, можливо, треба звертатися до соціальних служб.
психолог онлайн
Доброго вечора! Дуже зрозуміле Ваше бажання допомогти своїй мамі. І найкраща допомога, на мою думку, це самій стати по-справжньому щасливою... Бо, як на мене, Ви самі зараз перебуваєте дещо у пригніченому стані через стан мами... У всякому випадку, схвильовані її самопочуттям... Ваша мама, знову ж таки, як мені здається (бо намагаюся зрозуміти проблему, лише спираючись на Вашу розповідь) втратила сенс життя. Адже, судячи з того, що з нею відбувається, основним сенсом життя був Ваш батько для неї... Тобто, потрібно знайти те, що допоможе їй відчути, що життя продовжується і насправді, близькі люди не помирають, а просто ідуть в інші світі... Але для цього потрібна певна світоглядна трансформація... Окрім того, знову ж таки, як на мене, Ваша мама елементарно психо-емоційно виснажена. Бо робота з дітьми потребує неабияких сил... Та сили можна відновити, просто потрібно знати як це робити... Поговоріть з нею ще раз, можете сфотографувати і дати їй прочитати відповіді психологів... Хто зна, може щось відгукнеться у її змученій душі...Ответ отредактирован автором 13-10-2021 18:37:17
психолог онлайн
Схоже, основна проблема Вашоі мами, в тому, що так стало "зручно" і "звично". Людям зрілого віку буває важко щось змінити в своєму житті (особливо, коли вони емоційно виснажені). А звернення до психолога передбачає те, що щось треба змінювати.
психолог онлайн
Можливо, Вашій мамі більш підійшло б медакаментозне лікування? Якщо за 3 роки вона не змогла оговтатися від горя, стала апатичною та роздратованою, то це може бути ознаками депресії. Не пробували говорити з мамою про звернення до психотерапевта чи психіатра?
психолог онлайн
цитата:
А Вы чувствуете, что она теряет доверие детей?
цитата:
вона каже, що розуміє проблему, але не знає як це вирішити
Тогда нужно уточнить, что для нее было бы реальным решением этой ситуации. Каким она видит время, когда ей хорошо и она живет своей жизнью?