Як пережити невдачу і як перестати себе жаліти
Добрий вечір!Хотіла б почути думку спеціаліста. Маю тривожний,депресивний стан,головний біль постійний,навіть темпарутура постійно.Сплю по 4 години на добу,хоча маю можливість і 24 години на добу.Вже близько тижня як дізналась ,що 6 місяців лікування,планувань,надій...виявились не успішними.Була в протоколі ЕКЗ,яке закінчилось невдало ((Більш немаю ніяких сил вставати і щось робити,навіть не можу нічого планувати.Чоловік не підтримує,закрився,втомився і сьогодні сказав щоб шукала собі іншого.Він хоче дітей,а проблема в мені.Так,це на емоціях сказано,але я навіть чекала цього.Він має право бути щасливим.А я навіть не хочу з кимось ділитись,постійно плачу,боюсь що всі будуть мене жаліти і від цього ще гірше.Будучи оптимісткою по житті,зараз не можу навіть уявити як далі планувати життя.Я не можу уявити що буде через тиждень .Знаходжусь в батьків,і таким чином ще тримаюсь,бо не хочу їх засмучувати.Але як лишаюсь одна,просто не можу заспокоїтись,постійно плачу
Вопрос от: ; Возраст: 30

психолог онлайн
Доброго вечора Катю! Цілком зрозумілий Ваш стан розпачу... І те, що Ви все ж знайшли сили звернутися по допомогу, як на мене, дає певну надію, що Вам вдасться прийняти ситуацію і опанувати себе. Життя дуже складне і одночасно цікаве та непередбачуване. Тому поки жива людина, вона має і надію. І як на мене, зараз головне для Вас - це вийти з депресивного стану. Але жаліючи себе, навряд чи це вдасться зробити. Я б Вам порадила просто почати вранці потихеньку бігати, собі у задоволення... так-так, спершу просто почати тихенько бігати і слухати якусь гармонічну музику або молитву або просто звуки природи... А як тільки трошки оговтаєтеся, звертайтеся до психолога і працюйте з ним... Адже інколи так буває, що дитина не зачинається не тому, що є якісь фізичні вади, а тому що є внутрішні психологічні "зажими", блоки, коли енергія для народження дитини просто блокується... До речі, депресії дуже сильно ці енергії гальмують... Та й чоловік не стане нікуди іти, якщо дружина перестане "заламувати" руки... він так реагує не тому, що поганий, а тому що жіночі емоції чоловікам витримувати дуже важко... Тому, просто ідіть на природу, бо вдома Ви повністю себе знищите... А це нікому не додасть щастя...
психолог онлайн
Добрий день, Катя. Я вам співчуваю ((
У вас зараз непростий період.
Я вам рекомендую почати роботу індивідуально з психотерапевтом, та взяти консультацію у психіатра на предмет депресії.
психолог онлайн
Добрый вечер!
Вы обращались к врачу психиатру? Возможно, что Вам нужна медикаментозная поддержка сейчас. Я бы Вам рекомендовала обратиться индивидуально за терапией, чтобы разобраться с причинами. Очень жаль, что Вы остались без поддержки. Хорошая терапия поможет Вам справиться с Вашим состоянием
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Добрий вечір, Катя
Дуже вам співчуваю, розумію, що ви дуже розчаровані.
Скажіть, буд ласка, такий стан у вас почався тоді, коли ви дізналися, що не завагітніли?
Це ваше перше ЕКЗ?
«Чоловік не підтримує,закрився,втомився і сьогодні сказав щоб шукала собі іншого.» - це дуже не справедливо до вас. Ви в дуже пригніченому стані і зараз найбільше потребуєте підтримки, хіба не для того люди одружуються, щоб разом у радості в горі. Я розумію, що для вашого чоловіка важливо мати дітей, але тим не менше, ви - його половинка, дружина. І ви важлива незважаючи на те чи є у вас багато дітей, чи немає жодної. Діти на роблять людину коханою чи цінною, людина цінна сама по собі.
Погоджуюся з колегами, що зараз для вас було б корисно і важливо звернутися до психолога на індивідуальну роботу. Вам потрібна підтримка і тепло, щоб з цим справитись.
Не варто сприймати цю ситуацію як невдачу. Це те, що від вас не залежить, нут нема ні невдач ні успіхів.
Дополнение от автора
Алла Григорівна!Дякую,за поради і слова підтримки!Пробувала відволіктись,почати дивитись серіали,слухати радіо але будь-яка сцена драматична чи сумна музика в мене викликає ще гірші почуття.Я була на лікарняному 2 тижні,хотіла відпочити і надіялась на вдалий ембріотрансфер,а сьогодні вийшла на роботу і хоч ніхто не знає ,що сталось але всі запитують ,що зі мною,а я не можу себе опанувати ...
Я починаю задумуватись про якісь заспокійливі,хоча раніше не вживала нічого такого.
Я розумію ,що це не безвихідна ситуація і є інші варіанти.Просто,я соромлюсь признатись своїм близьким,що я не справлююсь з цією ситуацією.А ще породжуються думки,що може це не склалось бо так треба,і що за 5 років шлюбу це є фінал цих стосунків
Соломія Левицька!Дякую,за поради!Так,це вперше в мене такий стан.Це перше ЕКЗ,до того 3 роки безпліддя,багато обстежень в різних містах,десятки консультацій, декілька операцій,і в цьому протоколі вийшов лише один ембріон( Відношення чоловіка навіть жорстоке,а не несправедливе.Я шокована .За 5 років шлюбу я серйозно задумуюсь ,що може нам не дано бути разом і краще розійтись.Читаючи подібні історії на форумах,де чоловіки підтримують ,ця ситуація мала зблизити а нас віддалило.
психолог онлайн
«що може нам не дано бути разом і краще розійтись». - Я не рекомендую приймати такі рішення у такому стані. Вам потрібно спершу впоратися зі своїми емоціями.
Але пам’ятайте, ви не винні, що так сталося і заслуговуєте на тепле і хороше ставлення, підтримку.
Подумайте, щоб справді попрацювати з психологом. Так зможете легше пережити стрес і у всьому детально розібратися.
Що б з вами не сталося, ви не мусите з цим справлятися на одинці.
психолог онлайн
Доброго дня, Катю!
цитата:
Я розумію ,що це не безвихідна ситуація і є інші варіанти.
Як на мене, то це дуже слушна думка, яка вселяє надію на зміни. Вона пробилась назовні через блокування сильних ємоцій. Отже, життя не зупинилось, воно продовжується, коли ми не здаємось, коли ми, займаючись сьогоденням, можемо дивитись у завтрашній день.
цитата:
Просто,я соромлюсь признатись своїм близьким,що я не справлююсь з цією ситуацією.
Навряд чи цим Ви собі допоможете. Приховувати ємоціЇ, переривати їх. пригнічувати - лише шкодить людині. Ні, я ні в якому разі не пропоную жалітись близьким чи будь-кому. Річ у тім, щоби визнавати свої почуття і давати їм змогу пройти природним шляхом, розділити важкі почуття з тими, хто зрузуміє і може співчувати. Підтримка небайдужих людей буде вельми доречною.
цитата:
( Відношення чоловіка навіть жорстоке,а не несправедливе.Я шокована .За 5 років шлюбу я серйозно задумуюсь ,що може нам не дано бути разом і краще розійтись.
Вважаю, що і ці питання стануть нагальними згодом. Нагальними для вирішення. Те, що відбулося, разом з тим, що відкрилося, не пройде безслідно. Буде і з Вашого боку переоцінка важливих аспектів життя і стосунків. Але ж до того треба підійти якомога сильнішою, впененішою у собі. Сподіваюсь, що саме так і буде. Але зараз не ставте до себе високих вимог, не намагайтесь пришвидшити подолання гнітючих ємоцій. Набирайтесь сили, повертайте потроху рівновагу та спокій. Все буде у свій час. Вірте в себе))
психолог онлайн
Щоб вийти зі стану розпачу та депресії потрібні сили. А у Вас елементарно закінчилися внутрішні ресурси. Це я к намагатися включити батарейку, яка розрядилася... Телесеріали та слухання радіо ще жодній людини не допомогли наповнитися, бо потребують нашого емоційного включення. А це ще більше людину "розмагнічує" і виснажує...Наповнитися можна лише природою або спілкуванням з доброю гармонічною ресурсною людиною, жінкою яка здатна просто вислухати та зрозуміти... Хоча б почніть перед сном просто ходити на прогулянки, а у вихідні бігайте потихеньку не зупиняючись хоча б по пів години... "Батарейку" потрібно підзарядити і вже потім шукати альтернативних рішень Вашої ситуації... Жінка прийшла у цей світ, щоб народжувати дітей та бути щасливою...