Культура еды
Моя сотрудница на работе не убирает,сидит в интернете,постоянно настроена агрессивно, хамит,кричит,на обед приносит остатки вчерашнего вечера -если учесть что мы обещаем вместе-то это мне не приятно .как изменить ситуацию?
Вопрос от: ; Возраст: 49
нравится: 1 из 1

психолог онлайн
Доброго дня Nikaa! Так, Вас можна зрозуміти, адже важко цілий день перебувати у напрузі... Як на мене, три способи рішення таких проблем. Перший - суто зовнішній. Спробувати поговорити із колегою з позиції своїх почуттів "Мені неприємно" і т. д. Другий - спробувати розібратися у собі, зрозуміти, для чого Вам життя дало саме таку співробітницю, чому саме Ви повинні навчитися... І третій, який поєднує і перший і другий варіант. І от він, на мій розсуд, найдієвіший... Зачасти буває так, якщо людина надміру "залипає" на порядку та чистоті, щоб навчитися бути більш тлерантною, вміти приймати людей такими які вони є, можуть давати от таких неохайних... Які у Вас були батьки в дитинстві? Чого найбільше від Вас вимагали?
психолог онлайн
Добрий вечір, Nikaa11.
Ви з нею розмовляли на цю тему? Чи розглядали варіант обідати окремо від неї? Щоб хотіли у цій ситуації?
психолог онлайн
Добрый вечер.
цитата:
как изменить ситуацию?
Поговорить с ней об этом.
психолог онлайн
Найти влияние выше стоящих, возможно можно работать в другом отделе, месте, этаже.
Или найти способ изолировать себя от данного человека.