Чоловік п'є все більше і частіше
Доброго дня. Мій чоловік раніше пив пиво раз в тиждень, потім став пити частіше. Зараз ми маємо донечку якій 9 міс. Він п'є кожен день буває по 2 і 3 бутилки пива. Він п'яний не приходить. Я проти, я йому говорила, ти частіше і більше п'єш ніж раніше , що буде потім ти перетворишся на алкоголіка. Він каже що він ніколи не буде алкоголіком.
Я хотіла в вас запитати може мені краще перестати просити, пояснювати. І він перестане. Чи можна щось сказати ( відкрити йому очі) щоб він зрозумів.

Відповіді психологів
Соломия, добрый вечер!
Скажите, а почему Вы думаете, что он спивается? Вы синим говорили о том, что с ним происходит и почему он начал пить больше ? Были ли у Вас зависимые в семье?
Доповнення від автора питання ·
Ніхто в сім'ї , ні в нього , ні в мене не вживає алкоголь. Я так думаю тому що раніше це було раз в тиждень 1 бутилка а тепер кожний день і одна і може бути й більше.
Доповнення від автора питання ·
Увагу нам приділяє так само як приділяв раніше. Інколи чути перегаром т не знаю чи це через пиво чи може він щось міцніше п'є , а я просто цього не знаю. Ну мені не подобається , що дитина і я знаходилися в кімнаті де чути перегаром( ми в однокімнатній живемо). А так він поведінкою не змінився. Просто я боюся , щоб не став алкоголіком.
Соломія, доброго времени суток!
Вы абсолютно правы, что бьёте тревогу. Пивная зависимость одна из самых сложных алкозависимостей.
цитата:
Осознанность не приходит из вне. Так что ни просьбы, ни рассказы про зло алкоголя на мужа вряд ли повлияют. Попробуйте поговорит с мужем. Прямо предложите ему поговорить, выделите для этого специально время, договоритесь об этом с ним и расскажите, что Вы взволнованы тем, что он каждый день с перегаром.. или задайте ему вопросы, например, "по какому поводу ты каждый день выпиваешь? у тебя проблемы на работе? или что происходит?"
Доповнення від автора питання ·
Я його питала. Його відповідь:
-"Просто, бо подобається смак. Нічого поганого в тому нема. Я алкоголіком не буду. "
На роботі в нього все добре, проблем немає, його нічого не турбує. Мені здається, що він залежний від пива. Я не знаю , вже навіть , що сказати йому , щоб він зрозумів.
цитата:
Я алкоголіком не буду.
А кто из алкоголиков на начальном этапе говорил: я пью, чтобы стать алкоголиком?
цитата:
Мені здається, що він залежний від пива. Я не знаю , вже навіть , що сказати йому
Предложите ему тест, чтобы проверить алкозависимый он или нет - не пить ни грамма пива 2 недели. Это как раз полный цикл вывода алкоголя из крови. И посмотреть, что будет происходить с его настроением, его эмоциональными реакциями, с работоспособностью, активностью. Как думаете, согласится Ваш муж на такой эксперимент, проверку?
Доповнення від автора питання ·
Дуже гарна ідея! Я такого не знала. Я йому про це скажу. Хоча мені здається, що він "тайком" буде пити, а мені казати , що не пив. Я йому про це скажу. Дуже вам дякую за пораду.
Похоже, эта ситуация больше всего тревожит Вас, а не его и он не видит в этом проблемы. Вы говорите, что у Вас не было в семьях зависимых. Вы должны понимать, что, если человек зависим от алкоголя, то очень сложно его переубедить, должно быть его желание. Если это будет усугубляться, то стоит обратиться к специалисту, иначе это будет уже больше похоже на созависимые отношения.
Доповнення від автора питання ·
Ви маєте на увазі вести чоловіка до сімейного психолога?