‌Чоловік в усьому вибирає маму
доброго вечора, підкажіть як поступити в ситуації, коли чоловік в усьому вибирає маму в приорітеті нашій сім'ї. Наприклад ми з різних областей, він категорично відмовився їхати зі свого міста щоб не бути далеко від своєї мами, тай вона мені в обличчя сказала що не відпустить його з рідного міста. Тому після весілля я переїхала до нього, слава Богу живемо зі свекрухою окремо, але на відстані 10 хв ходьби пішки, житло вибирав чоловік з мамою та своїм братом, мені навіть не сказав що щось обирає. Його мама вимагає щоб він кожного дня після роботи тобто після 20:00 приходив до неї привітатися 30-60 хв, я змогла добитися того щоб це було хоч через день. А що буде коли в нас буде мала дитина і мені потрібна буде його допомога? Останній конфлікт виник через те що колись ми домовлялися проте, що я переїжджаю у його місто, але я до своїх рідних зможу їздити раз на 4-5 місяців бо дуже велика відстань і 3 пересадки в дорозі, а він живе біля мами, але на свята ми будемо їздити до моїх батьків, бо на свята дають додаткові вихідні. Але зараз він пропонує щоб я святкувала у своїх батьків, а він зі своєю мамою. Ще останні 4 місяці ми живемо в різних містах і бачимося раз у місяць і так триватиме ще 3 місяці. А з мамою він зараз живе в одному домі і бачить її кожного дня і на свята вибирає її. А мені каже: "я тебе дуже сильно люблю, скучаю, але це не обов'язково святкувати разом". Мені дуже боляче що він не обирає мене, складається враження що в мене і чоловіка нема. Як йому донести важливість бути разом і будувати сім'ю разом?
Вопрос от: ; Возраст: 24

психолог онлайн
Добрий вечір.
цитата:
Як йому донести важливість бути разом і будувати сім'ю разом?
Ви говорили з ним про це прямо і відкрито?
Дополнение от автора
Так, постійно йому це доношу. На що він відповідає, що любить мене, дорожить, але на свята залишиться зі своєю мамою, а я хай їду до своїх. Я навела йому приклад дитини в якої батьки закордоном і розповідають їй як сильно люблять диту, їй жи це буде не так важливо, як їх присутність, але він цього не розуміє
психолог онлайн
Так, постійно йому це доношу. На що він відповідає, що любить мене, дорожить
___________
А ви йому що відповідаєте?
психолог онлайн
Доброго!
цитата:
Мені дуже боляче що він не обирає мене, складається враження що в мене і чоловіка нема.
Так і є, чоловіка у Вас нема.
цитата:
Ніяк, малоймовірно, що зрозуміє. Тому, прогноз для вашої сім'ї на жаль негативний.
Дополнение от автора
На його слова що любить відповідаю тим, що я хочу бачити його поруч, а не чути ці слова на відстані. Інколи кажу :" давай навпаки, ти зі мною проводиш час, а мамі своїй будеш розказувати як любиш її". Він відповідає, що це його близькі вони не вічні і їм потрібна увага
психолог онлайн
Якщо ваш чоловік вибирає так, ви "мучаєтесь" від його вибору, то вірогідно, що вам треба робити свій вибір...
Дополнение от автора
Невже немає ніякої можливості щось змінити? Здатися і розлучитися це найпростіший варіант. Головною проблемою в наших стосунках це його не роздільність з мамою, можливо є якісь методи щоб розірвати їх симбіоз. Він проблему визнає і каже що готовий працювати. Наприклад колись всі наші суперечки, все наше особисте він обговорював з нею, зараз це припинилося, він став більше радитися зі мною. Але всеодно він дуже залежний від неї і свого брати. Як з ним спілкуватися, щоб допомогти у відокремлені. До психола звернутися він відмовляється
психолог онлайн
Доброго дня.
цитата:
Він проблему визнає і каже що готовий працювати
цитата:
До психола звернутися він відмовляється
А як він готовий працювати, він каже? Це накшталт того, що я б збиралась збудувати будинок, та знань і вмінь не маю, грошей,щоб найняти когось також не маю і буду сидіти й говорити просто,що збираюсь будувати, замість стого, щоб знайти способи заробити гроші на будівлю чи здобути знання й навики.
цитата:
Наприклад колись всі наші суперечки, все наше особисте він обговорював з нею, зараз це припинилося, він став більше радитися зі мною.
А скільки часу Ви на це витратили? Я вірно розумію, що він й досі з нею радиться просто не в тій мірі, або Ви просто про це не знаєте?
цитата:
Він відповідає, що це його близькі вони не вічні і їм потрібна увага
А хто Ви? Ви вічна, Вам увага не потрібна? Сім"я - це партнери їх діти, поки вони не виростуть і не відокремляться, всі інші вважаються родичами, близькими. Ви до якої категорії відноситесь, як вважаєте?
цитата:
Як з ним спілкуватися, щоб допомогти у відокремлені.
Він має сам цього захотіти, повинен вирости й стати чтоловіком, а не маминим сином. Якщо не хоче звертатись до психолога і сам нічого не хоче для цього робити, то, швидше за все й не буде, або Ви витратите всі свої сили й житя на не, щоб боротись за нього. Як варіант, можете також йому показати, що Ви не вічна і в будь-який час він може Вас втратити - світ на ньому ж не зійшовся, чи не так?
психолог онлайн
цитата:
Головною проблемою в наших стосунках це його не роздільність з мамою, можливо є якісь методи щоб розірвати їх симбіоз
Для нього це не є проблемою.
психолог онлайн
Доброго дня! Перечитала Ваші коментарі... Чоловік не пройшов сепарацію від мами однозначно... Але, як на мене, це не привід руйнувати родину чи робити якісь категоричні дії... Адже в родині "танго танцюють двоє". І якщо у Вас саме такий чоловік, на це є якась глибока внутрішня причина. В очі кинулися Ваші слова "Я навела йому приклад дитини в якої батьки закордоном і розповідають їй як сильно люблять диту, їй жи це буде не так важливо, як їх присутність". Чи не "відзеркалюєте" Ви таким чином свої дитячі образи? Нестачу любові та тепла від батьків? Чому саме такий приклад Вам спав на думку? Що у Вас відбувалося в дитинстві з Вашими батьками?