Думаю про колишнього прихильника
Роки чотири тому на курсах познайомилась з хлопцем на 7 років старше. Було одне дружнє побачення без натяків на продовження(я взагалі як побачення не сприймала). Він закохався і почав мене переслідувати, дарувати квіти, писати вірші, казати що кохає мене(після 1 побачення!), навіть намагався трохи шантажувати. Я говорила йому чітко, але ввічливо, що він мені не подобається і в нас не може бути майбутнього. 1.5 року кошмару і він від мене відлип. Зараз за кордоном на заробітках. Мене він тоді дуже налякав(з тих пір я завжди мушу знати наскільки блиизько він до мене). Погроз не було, але було неприємно. Питання: мама говорила що то він так дуже мене полюбив, а так дивно поводився, бо не вміє з жінками, і мені б треба було дати йому шанс. Я ж кажу що він стокер-істерик і моєму життю можливо б могла бути загроза.
І досі цікаво хто з нас мав рацію, Ваші думки. Дякую
Вопрос от: ; Возраст: 26

психолог онлайн
Добрий день.
цитата:
ДУМАЮ ПРО КОЛИШНЬОГО ПРИХИЛЬНИКА
А що ви про нього думаєте?
цитата:
досі цікаво хто з нас мав рацію,
Я б довіряла б собі.
Що вам дасть відповідь на це питання?
психолог онлайн
Доброго дня
А як складається зараз ваше особисте життя? Чи є у вас кохана людина?
Звісно ж, що адекватна людина не буде шантажувати і зрозуміє, що ви не бажаєте продовження стосунків. Очевидно, що у цього чоловіка є ознаки емоційної залежності.
«мама говорила що то він так дуже мене полюбив, а так дивно поводився, бо не вміє з жінками, і мені б треба було дати йому шанс.» - за одне побачення неможливо нікого полюбити, тільки симпатизувати. А для чого вам тоді чоловік, який не вміє з жінками? Ви ж жінка.
Все-таки дуже цікаво, чому ви думаєте, що мама може бути права?
психолог онлайн
Виталия Юрьевна Мельник
Соломія Лехіцька
Якщо він не вміє і не хоче себе поводити, так щоб Вам було комфортно відпочатку - на що можна сподіватися надалі? Можливо мама і дала б йому шанс, але мова про Ваше життя.
З Вашим чоловіком Ви маєте відчувати себе надійно захищеною, а не відчувати небезпеку насамперед від нього