Ненавиджу свого колишнього
Зустрічалась з хлопцем пів року. Якщо коротко, у відносинах він постійно мене критикував, брехав, маніпулював, погрожував, були постійно емоційні качелі, він забирав всі мої гроші на свої потреби, взяв від мого імені кредити, вкрав все моє золото і здав в ломбард, також не тільки золото а й айфон з повербанком, брата колонку, і вітчима вудочки. Ми коли розійшлися він був дуже пяним і якби випадково сказав що все мені віддасть. Після чого я написала на нього заяву чим його тіпа розізлила і він після того почав мене переслідувати, я звільнилась з роботи, готую документи щоб виїхати за кордон, так як жити тут я більше не витримую.. і він зробив недавно мені дитину. Я на 9 тижні вагітності і мені ця ситуація є дуже обідною і болісною. Він коли мене тягнув я опиралась і просила цього не робити. але вже як сталося. Дитину я залишаю так як вона ні в чому не винна і я її вже люблю і чекаю. В суді тепер він кричить на мою маму, що то я до нього писала, що то я хотіла зустрітися, що то я до нього ходила, і стрибала до нього в ліжко... я просто без слів, а у нього ні встида ні совісті немає. Хочу щоб його посадили, але він мєнтовська шестьора і врятлі це буде. Дуже обідно що наш світ несправедливий і дитина буде рости без свого рідного батька. Чому у нього немає мозгв я не розумію((( А я просто у свої 18 хотіла мати хорошого чоловіка і спутника по життю, дуже сильно на даль його тоді полюбила і не могла відпустити...дуже багато і сильно плакала коли ми сварилися (а це було по 2-3 рази на тиждень) ..
Вопрос от: ; Возраст: 19

психолог онлайн
Доброго дня! Співчуваю Вам. Але не зрозуміло, який у Вас запит до психологів?
психолог онлайн
цитата:
Чому у нього немає мозгв я не розумію(((
На жаль, той хлопець вчиняв погано. Можливо, він взагалі не здатний до нормальних стосунків. Проте ситуация, що трапилась багато чого може засвідчити про Вас - про Ваше вміння розбиратись в людях, про брак досвіду, про наївність і неможливість дати рішучу відсіч його першим спробам нечемно до Вас ставитись.
Отже, Ваші почуття до колишнього цілком слушні. Водночас Вам потрібно піклуватись про себе і про дитину, яку носите в собі. Наразі це гловне. Ще треба заручитись підтримкою рідних та близьких, аби заспокоїтись і налагодити своє власне існування.
А згодом обов*язково звернутись до психолога, який допоможе вибудовати здорову модель ставлення до життя і стосунків з чоловіками.