Сьогодні зі мною трапилася смішна й неприємна ситуація
Сьогодні зі мною трапилася смішна й неприємна ситуація для мене. А саме сьогодні я з моїм хлопцем пішли обідати в кафе і все б нічого, але коли дійшло до оплати він кинув гроші на стіл і сказав, щоб я взяла і оплатила. Я почала посилатись на те що я заплачу за себе сама, і чомусь в цей момент його щось знервувало і він підвищив голос до того, що всі присутні оглянулися а мені стало соромно, ніби я немаю за що купити поїсти. Дальше він підвозив мене додому, але тут же згадав що в нього справи і висадив мене біля першого ліпшого метро зі словами Бери виходь. Мені обідно і досить неприємно - немаєш змоги чи бажання не пропонуй!!! Все б нічого але подібні ситуації сильно зачіпають мене а це потім відображається на самооцінці і т.д.
Вопрос от: ; Возраст: 22

психолог онлайн
Ольга, добрый вечер!
А в чем Ваш вопрос и какую Вы хотите получить помощь?
психолог онлайн
Оксана Николаевна Третьякова
Владимир Анатольевич Тарасенко
Описане Вами виглядає, як прояви неповаги до Вас з боку хлопця. Нормально, що Ви у такій ситуації почуваєтеся ображеною.
А як саме це відображається на самооцінці? Чому зневажлива поведінка хлопця вплинула на те, як Ви сприймаєте себе?
психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Добрий вечір, Ольга! В назві теми ви описали стуацію, як "смішну". Що саме смішного Ви в цьому бачите? Я бачу лише неповагу до Вас.
психолог онлайн
цитата:
Мені обідно і досить неприємно - немаєш змоги чи бажання не пропонуй!!!
Олю! Як поставитесь до такої речі - відчуваєш себе ображеною, з пригніченою самооцінкою, навіщо погоджуєшся на зустрічі???
Тут же не до хлопця питання. Вони до Вас, адже Ви дозволяєте йому так із Вами поводитись.
психолог онлайн
Доброго дня Ольго! Ви пишете "він кинув гроші на стіл і сказав, щоб я взяла і оплатила. Я почала посилатись на те що я заплачу за себе сама, і чомусь в цей момент його щось знервувало і він підвищив голос до того, що всі присутні оглянулися а мені стало соромно, ніби я немаю за що купити поїсти..". Як на мене, більш дивним є саме Ваша реакція на те, що хлопець (Ваш хлопець?) хотів заплатити і за себе, і за Вас... Адже для чоловіків в Україні це нормально, пригощати свою дівчину, коли він з нею зустрічається або коли дівчина просто йому подобається... Інша справа, у який спосіб він це зробив "кинув гроші на стіл..." (Але то вже питання того, як Ви дозволяєте до себе ставитися...). Тому стає дуже зрозумілим саме його реакція "його щось знервувало і він підвищив голос до того, що всі присутні оглянулися...". Його обурило, що Ви не захотіли від нього приймати його подарунки... Він міг це оцінити як нехтування ним як чоловіком і презирством до нього... Вам стало соромно від чого? Від того, що він на вас крикнув чи від того, що міг подумати, що Вам немає за що купити їсти?