Що робити в такій ситуації?
Посварились з чоловіком, 5 днів спимо окремо і не розмовляємо, проблема в тому що брали онлайн кредит, вчасно не оплатили, почали визвонювати до родичів і тд, чоловік оплатив онлайн, як оказалось пізніше оплата не пройшла і дзвонили далі, списання з карточки пише на плей ігри в інтернеті, чоловік стверджує що було проплачено кредит, але члму тоді знов дзвонять і тд? Таких кредитів було декілька і я просила що як закриватимеш то я хочу це бачити і щоб зразу можна було підтвердження отримати, він оплатив все сам, пізніше оказалось що всі гроші пішли в пусту і далі звонять що ніякої оплати не було, це були перші сварки, що як і шо, в мене зриви і пусті обіцянки з його сторони, що більше так не буде, все виправить, а сам лише просто чогось чекав, нічого не робив, і так звонили знов і знов, поки по черзі не закривали знов ті кредити, і поки не заставляла чоловіка добитись договору про закриття кредиту доти сварились, але останні 2 були з непонятками, писав кредитор до мене на вайбер, і як оказалось чоловік знає мій пароль до телефону і потай переписувався з ним про оплату і тд щоб я не знала, (я так розумію хотів показати який я мужчина і всьо зроблю) в ітозі нічого не зробив і до мене написали ще раз, і я не розуміла шо робиться, потім скинули кусок переписки і тоді чоловік вже признався що наробив, вроді всьо наладилось, порозумілись, тут знов за кредит звонять до родичів і тд, і тут його мама скидає смс яку кредитор скинув, це був скріни також схожої переписки, я спочатку не зрозуміла що робиться, потім бачу в переписці номер мого чоловіка і все як він підписаний у вайбер, на що я задала питання коли таке було і чому я не в курсі, і тут все заперечує, що він не писав і все решта, я питаю а хто тоді, він не знає, кажу то докажи шо то не ти, і так ми розсварились і вже 5 днів спимо окремо і не спілкуємось, коли я запитувала чи він дізнався що це, він не знаю,кажу кіно певно, хтось рішив переписки підробити, нема шо людям робити, а він мене це не сильно цікавить, мене дуже цепляють ці ситуації бо це не перша, не знаю що робити, запропонувала піти до психолога, знайшла його, аж на 2 люте є місце, а я питаю а до того час як буде між нами, а він каже так і будем жити як зараз і побачимо до чого це доведе, мене це всьо дуже розчаровує, не хочеться йти до психолога навіть, бо видно що байдуже з його сторони, я думаю що не потрібна йому, бо якшо бцло б інакше то він би щось зробив, а не гоіорить слова коли в мене паніка і решта що я не лишу тебе, не піду від тебе, і як тільки постелили ліжко йому окремо від обіди то він змирився, собі ліг тихенько і всьо, його нічого не хвилює, він настільки егоїст і гордий що я не витримую(наперед вибачаюсь за таку довгу смс і не знаю чи зрозуміла суть, дякую)
Вопрос от: ; Возраст: 21
консультация психолога
Владимир Анатольевич Тарасенко
Наталия Горская
Анастасия Владимировна Тарадай
Татьяна Юхно
Доброго дня. Що робити в кожній конкретній ситуації у вашому житті - вирішувати вам. Ви з чоловіком прийшли до непростої сімейної ситуації. Відповідальність кожного складає 50%, і вплинути на ситуацію ви можете не більше, ніж на 50%.
Поведінка вашого чоловіка виглядає як поведінка залежної людини, в даному випадку від того, щоб брати кредити. Ви, в свою чергу, залежите від чоловіка, - коло замкнене.
Все, що ви можете зробити в даній ситуації, - подбати про себе, вкластись в те, щоб вийти з співзалежних відносин.
Ваш чоловік може не обрати шлях одужання, але поки ви залишаєтесь поруч, поки ви вкладаєтесь в те, щоб він закривав кредити під вашим контролем - ви тільки сприяєте інфантильній(незрілій, дитячій, безвідповідальній) поведінці, - тому сімейна і фінансова ситуація змінюватись буде лише у гірший бік.

психолог онлайн
Наталия Горская
Анастасия Владимировна Тарадай
Татьяна Юхно
ЩО РОБИТИ В ТАКІЙ СИТУАЦІЇ?
Автор. Ви переживаєте момент істини. У Вас шлюб з чоловіком, який залежний. Він не вміє нести відповідальність за себе. Обманює, викручується. А Ви, схоже, теж в залежності від нього, тобто в співзалежності.
Тож який вихід? Ставити питання руба - або/або. Ніяки вмовляння в такому випадку, як у вас, не працюють. Звісно, буде боляче, адже не просто виходит на такі вкрай принципово важливі питання, від вирішення яких залежить і Ваше сьогодення, і Ваше майбутнє.
психолог онлайн
Анастасия Владимировна Тарадай
Владимир Анатольевич Тарасенко
Татьяна Юхно
Повністю підтримую колег.
Ваш чоловік поводить себе як школяр, який ховає двійки. А Ви тут виступаєте в ролі мами, або вчительки, яка перевіряє щоденник.
Але ж подружнє життя – це не про такі стосунки. Як можна покластися на чоловіка в складній ситуації, якщо він так безвідповідально ставиться не тільки до ваших стосунків, але й до свого життя.
Його кредити мають бути тільки його відповідальністю.
Вам важливо потурбуватись про себе, і в моральному сенсі, і в матеріальному.
Щодо психолога – Ви можете звернутися до спеціаліста і без чоловіка, якщо відчуваєте, що Вам потрібна допомога.
Загалом, з того, що Ви розповіли, більше схоже на те, що він і до психолога готовий йти тільки заради вигляду «кохана, ти ж бачиш, я щось роблю», а не заради змін, бо він не визнає проблему, а якщо й визнає, то схоже більше на словах.
Тут можливо й краще було б йому окремо працювати зі спеціалістом стосовно своєї залежності, а Вам окремо, щоб навчитися думати про себе, навчитися бути окремою особистістю, яка може попіклуватися про себе, а не направляти свою енергію на контроль залежності іншого.
Не чекайте швидкого вирішення, бо виглядає так, що Ви більш за все турбуєтесь про те, що він спить окремо.
Проблема, і набагато більша, в тому, що він НЕ несе відповідальності за свої дії, і не хоче це визнавати. До того ж, не схоже на те, що він сильно переймається і вашими стосунками.
Може бути й так, що «налагодити стосунки» за допомогою психолога зараз – це просто відкласти на потім вирішення проблем.
психолог онлайн
Доброго дня! Колеги дали багато гарних порад, тому повторюватися не стану, а зверну увагу на деякі моменти, які мені здаються важливими... Хто є ініціатором того, щоб брати кредити? Адже, немає кредитів, немає проблеми з їх погашенням... Друге. Ви пишете "...коли в мене паніка і решта що я не лишу тебе, не піду від тебе, і як тільки постелили ліжко йому окремо від обіди то він змирився, собі ліг тихенько і всьо, його нічого не хвилює, він настільки егоїст і гордий що я не витримую". На чиє ім'я беруться кредити? Хто є поручителем? Адже, єдиний спосіб змусити чоловіка змінити свою поведінку - це дати йому можливість самому віддавати свої борги? То кредити для вас двох?
Дополнение от автора
Стосовно кредитів почну спочатку, ми вже 3 роки їздимо на заробітки у польщу, і вот літом останього разу ми приїхали з польщі, розібратись зіі всім що накопилось в україні, з'їздили на море, відпочили і тд, все було добре, але я маю проблеми зі спиною і через це мені важко працювати на тих роботах, за ці всі роки я завжди на собі економила і нехтувала своїм здоров'ям, і тут обговоривши все з чоловіком, я знайшла вже лікаря, наважилась занятись тим питанням, а він зібрався'їхати до польщі на роботу, я тим часом мала бути в україні і лікуватись, він поїхав, спочатку все було добре, але коли дійшло діло до отримання зарплаті, то оказалось що шеф там якийсь трохи не чистий і не платив так як обіцяв і все решта, і грошей ті що заплатив хватило лише на проживання мене в україні і чоловіка у польщі, це веду до того що я сиділа в україні і спиною так і не зайнялась бо коштів не знайшлось і просто гаяли час по окремості і тд, але в цей момент я довірилвсь чоловікові і всеодно його підтримувала і слухала шо все буде добре він вирішить це питання з шефом і я буду лікувати спину і чекати його, там пройшов один місяць, вже інший пішов, щей до того всього я знімала квартиру, коли чоловік проробив більше часу в нього на роботі стався поганий випадок, він працював на стройці і розбив дуже дорогу шибку там якусь, яка вартувала більше цілої однієї зарплатні, виходить що шеф сказав що це всьо з нього вирахує і буде давати йому лише на продукти, а я на той час вже майже 2 місяці просто сиділа в україні, нічого не роблячи, надіячись на чоловіка, я розумію що він ні в чому не винен і таке може статись з кожним, тому я сказала що перестаю знімати квартиру, і зі спиною так нічого і не почалось, з'їхала до батьків і вирішила робити документи і також їхати до чоловіка у польщу, тобто я була ініціатором щоб взяти кредит на документи, дорогу, продукти і все решта, тому що чоловік у польщі сам не мав на що жити, я вирішила його підтримати і помогти, він спочатку не хотів, але він також розумів шо він у проблемах і ще я збоку, тому він взяв кредит через інтернет, потрібна бцла трішки більша сума і прийшлось взяти на декількох сайтах по невеличких сумах, вони давались на місяць без процентів, яку суму взяв, таку віддаєш, чоловік підтримав цю ідею і запевнив що через місяць все закриємо і проблем не буде, я приїхала у польщу, 2 тижні сиділа карантин, чоловік все ще був на тій роботі, і виходить після карантину, поки оформлення документів до роботи, я втратила 3 тижні з місяця оплати кредиту, а чоловік доробляв ще борг за шибу, вкінці кінців я вийшла вже на роботу і вдалось щоб чоловік переїхав до мене на ту ж роботу, з колишньої йому
Дополнение от автора
вдалось трішки обманом хочаб щось добитись з грошей що заробив, і вони були нам на продукти, і виходить що місяць пройшов, заплатити немає чим, він там щось казав мені що зайшов і зробив продовження терміну оплати але там вже на декілька гривень більше потрібно заплатити, кажу добре, вже як є, знаю що через місяць получу зарплату і 100% всьо закриємо, там хватає, так і сталось, получили зарплату, всьо заплатили, начебто позбулись проблеми і все решта, але з часом почали звонити спочатку за один кредит, потім інший, звідси почались проблеми, я почала звинувачувати чоловіка у безвідповідальності, тому що по перше коли він закривав ті кредити то він не мав ніякого підтвердження про закриття, ні скріну не зробив, не зв'язався з кредиторами чи дійсно пішла оплата, і на той момент я просила щей як закривав щоб переді мною, щоб я теж свідком була що дійсно грошій йдуть куди треба, але він вирішив оплатити коли я не бачила і просто мене про це повідомив, гроші списались, чоловік завірив шо всьо добре, я повірила, але повторюсь почали звонити і почалиось всьо, просто я живу і хочу показати що я чогось добиваюсь в тому житті, що мені нічого не потрібно, що я гарно одягаюсь і виглядаю і в мене все добре, і тут по моїх всіх рідних звонять що я шахрайка і все решта(забула вище уточнити що кредити взяли на мене) мені було так обідно і соромно, мене це ще більше добивало, бо одне діло коли про це знаю я з чоловіком, а інше коли вся моя сім'я, міліон різних запитань, а я не знаю шо сказати і все решта, і з кожним таким кредитом як звонити, мере це так било по нервам, в мене було зриви, і через це все дуже сильно сварились з чоловіком, я зневірилась в ньому ще більше, шо він безвідповідальний, не дотримав слів, не довів діло до кінця, не проконтрлював всього, а від нього були лише слова шо всьо добре, ну воно закрилось, я не знаю чому звонять, можливо ще дані не пройшли шо все оплачено, почекай декілька днів і всьо втихомириться, але натомість він це все говорив просто так(це я кажу до того, що коли так говорять, то мають бути на то якісь підстави, людина щось перевірила і знає це чи ше шось) а тут просто пусті слова, звонили далі і далі поки по другому колі не почали платити, і це виходить перші всі гроші пішли в пустоту, а в мене на карці взагалі пише на плей ігри, чоловік каже шо не знає чого так, а я не вірю йому, не вірю в його усі слова які стосуються кредитів, заплатили ми ще раз кредити і я прошу його, зроби шось, звяжись з ними в кого брав, нехай не звонять, бо я не витримую, в мене зриви страшні, кажу ше раз і буде крах, бо з кожним разом мені гірше, він мене заспокоював і тд, але нічого не робив всеодно, і так діло тривало з кожним кредитом поки я його не додзюгувала щоб він добився договорів про закриття кредиту, і так він декілька довів все таки до кінця, але останній нас розсварив вкрай, про це я написала в першій смс(багато дуже написала на купу, надіюсь зрозуміло, бо все на емоціях)
Дополнение от автора
Мене просто це всьо задіває і обіжає тим що я дуже багато для нього роблю, навіть з цими кредитами, в нього не вийшло зробити так як він спланував, я його підтримала,взяла ці кредити на себе, закинула знову ж своє здоров'я, перший раз сама переїхала кордон, до того завжди разом, сиділа карантин, ходила на роботу потім, його забрала до себе, помагала платити ті кредити, (в нас ситуацій було дуже багато схожих, я завжди допомагала вирішувати якісь проблеми які він усугубив, (наприклад тим що не говорив правди, чи хотів щось показати з себе) я просто чим далі тим більше не вірю своєму чоловікові, я йому про це говорила, кажу роби щось бо я вже зовсім тобі не вірю, і так жити я не буду, бо я не можу жити з людиною якій не довіряю, він казав що все змінить але нічого так і не робив, тому я і не знаю що робити, тому що розходитись не хочу, мені шкода стільки потраченого часу, тим більше у планах і дитинка і щаслива сім'я, але жити і мати таку сім' ю коли все добре коли немає проблем, так не може бути, і жити разом в недовірі до чоловіка теж так не може бути, і я не розумію як достукатись до чоловіка, тому що ми всі ситуації обговорюєм, він каже шо все розумію і змінить, а на ділі нічого, не знаю чим йому допомогти щоб він дійсно задумався зі змінами
психолог онлайн
Алла Григорівна Веленко
Ваші уточнення дещо ширше розкрили ситуацію.
Дивіться, ідея з кредитами належала Вам, на ваше ім’я ці кредити оформлювалися, але Ви не хочете вникати в тонкощі погашення і перекладаєте повну відповідальність за це на чоловіка.
По-перше, іноді насправді непросто розібратися в усьому самому, можливо він і хотів би порадитися, але ж позиція «ти - чоловік, от і вирішуй сам» не дозволяла це зробити. А можливо вдвох ви б побачили те, що пропустив він сам.
По-друге, ніхто не відміняв шахрайські схеми з кредитами, можливо він і справді заплатив, але там влаштовано так, що йдуть додаткові платежі, про які не повідомляють на початку.
Якщо кредити були взяті на ваше ім’я, до того ж взяті на вашу поїздку до Польщі, то чому ж Ви відсторонилися від їх погашення?
Відомо, що життя в Україні коштує дешевше,тому ваше бажання поїхати до чоловіка було, по суті, матеріально не дуже розсудливим, і якщо б Ви певний час побули тут і заробили на ці документи, то не потрібні були б кредити.
Тут варто роздивитися і свою долю відповідальності, та і загалом розібратися в стосунках, адже з одного боку Ви вкладаєте дуже багато, а з іншого – у вашої пари є проблеми з навичками спільно вирішувати труднощі.
На сайті складно заглибитись в усі тонкощі, тут варто звернутися особисто. Ви вже записалися, але до того часу можете спробувати поспілкуватися з чоловіком не з позиції «ти ж чоловік, де твої вчинки», а з позиції «ми разом долаємо складні обставини, давай спробуємо знайти наші помилки та їх виправити». Це може допомогти зняти певний захисний бар’єр, можливо він вільніше буде та розповість, що його насправді турбує. Можливо його взагалі не влаштовують ваші стосунки, але він не може про це сказати, бо постійно має захищатися.
психолог онлайн
Згодна повністю з колегою. Єдине додам, то що Вас насправді більше турбує? Те, що дзвонять кредитори (а зараз вони можуть дзвонити навіть тоді, коли людина погасили всі кредити, але не взяла виписку... Або брала кретити, загалом в "шаражкіних конторах" повівшись на обіцянки безпроцентні - таких шахраїв зараз сила-силенна! Для чого їм тоді давати кредити, якщо вони не мають з цього зиску? Мене вже тільки цей факт насторожив би... А тепер вони стануть вибивати з Вас все, що можуть... Якщо віддали борги, потрібні докази - документи, що підтверджують погашення кредиту... І в першу чергу - це потрібно Вам, а не Вашому чоловіку, бо на Ваше ім'я... Якщо є документи, звертайтеся до поліції, пишіть туди заяву ) Чи засмучує те, що про Вас подумають? (Може Вас підвело бажання жити краще, ніж виходить і гнатися за примарами? Щоб довести щось там оточуючим?). Бажання жити не по можливості, призводить до великих проблем, як правило... Кредити - це завжди кабала, зашморг, у який себе сама людина заганяє через свої перебільшені бажання...