Тяжко жити
Я мама сина, якому зараз вже 9 років. Мені з ним зараз дуже тяжко. Народила я рано, в 16.З чоловіком не проживаю.
Син взагалі майже не слухає і маю відчуття,що навіть ненавидить мене, робить все наперекір.
У мене через це постійні депресії, важко кожного дня боротися з ним я пояснювати по тисячу разів, що в нього є елементарні обов'язково ( почистити зуби,переодягнутися після школи, застелити ліжко). Зараз він просто в голос каже *Хочу їсти* і чекає коли хтось почне, щось робити. Я йому вже пояснювала і показувала на прикладі,як потрібно це робити самому, один день робить, а на інший каже я такого не знаю і мене ніхто не вчив.
Вопрос от: ; Возраст: 25
Дополнение от автора
У мене зараз постійно якась апатія, не хочеться нічого робити. День пробула в ліжку і просто сказала сину, щоб не трогав мене. Я не знаю, як знайти до нього підхід, як бути тією мамою, яку він хоче. Здається, що я псую життя і собі і йому бо через брак коштів ми майже ніде не відпочиваємо. Я мушу заперечувати його і постійно на роботі. Зараз знайшла віддалену роботу, щоб бути дома,але не виходить працювати через цю атмосферу. Постійно відволікає і я просто не справляюсь з обов'язковими

психолог онлайн
Алексей Анатольевич Романченко
Доброго вечора! Діти, як правило, відзеркалюють проблеми дорослих. Так, вони іноді проявляють неслух'яність. Але чому це так відбувається, треба розбиратися. Ви дали дуже мало інформації, щоб щось зрозуміти. Думаю, Вам треба спочатку самій попрацювати з психологом, а потім показати психологу хлопчика. По-перше, як я розумію він росте без батька. Це вже відображається на його поведінці. Вам допомагають його виховувати Ваші батьки? Які у Вас з ними стосунки?
Ви ніде не працюєте? Чому? Яка у Вас освіта?
психолог онлайн
Оксана Николаевна Третьякова
Добрий день, відчувається що ви дуже виснажена і потребуєте допомоги. І на самперед допомога потрібна вам, щоб розібратися в собі, та знайти розуміння себе.
цитата:
Зараз він просто в голос каже *Хочу їсти* і чекає коли хтось почне, щось робити
У мене зараз постійно якась апатія, не хочеться нічого робити. День пробула в ліжку і просто сказала сину, щоб не трогав мене.
Я ні в якрму разі не хочу вас в чомусь звинувачувати, але цим порівнянням я хочу показати вам, що ваш власний стан, насправді неймовірно сильно впливає на стан сина. Знаєте, у літаку є таке правило, коли в літаку розгерметизація, то в першу чергу доросла людина одягає кисневу маску на себе, а в другу чергу на дитину і ні в якому разі не навпаки. Тому що, коли дорослий втратить свідомість, він вже дитину не врятує ніяк. Тому подумайте, як себе забеспечити здоров'ям.
психолог онлайн
Доброго вечора! Як на мене, проблема не в тому, що у Вас немає грошей кудись поїхати... А проблема, загалом, у тому, що немає близьких стосунків з сином... А заважає син, швидше за все тому, що не вистачало постійно душевного контакту з Вами і таким чином він намагається бодай якимось способом привернути до себе увагу... Окрім того, Ви елементарно не знаєте нічого про чоловічу природу, адже вони зовсім не такі як жінки... Ви пишете "важко кожного дня боротися з ним я пояснювати по тисячу разів, що в нього є елементарні обов'язко...) Чим сильніше жінка "бореться", тим більше син стане опиратися... Дівчаткам достатньо один раз пояснити, хлопцям двісті п'ятдесят разів і ще буде мало... Окрім того, робити це потрібно терпляче, спокійно і з любов'ю, а Ви швидше за все, робите це у роздратованому стані... Вам не вистачає ні знань, ні вмінь... Хлопчика повинен виховувати чоловік, або, потрібна якась спорт секція, гурток і т.інше, де тренери чоловіки... Я раджу Вам індивідуальну консультацію з тим психологом, який може хоча б пояснити елементарні правила у вихованні хлопчиків, бо так Ви лише погіршите і так складну ситуацію...