Як справитися з зрадою
Доброго вечора.... Я ніколи не з ким не обговорювалася свої проблеми ,тому для мене досить важко відкритися ,але вже не має сил справлятися з усім самотужки.Мені здається що ще трішки і я зійду з розуму... Мені 31 рік 10 з яких я заміжня маю трьох діточок...,і чоловіка який мабуть з перших днів зраджувати,я думала це Мені здається як він казав :'ти все видумовуєш'. Але це так мене затягло як в болото... Він постійно шукає з ким йому поспілкуватися ,кому з колишніх подзвонити.Два роки тому ледь не дійшло до розлучення загуляв з дівчинкою 18 років при тому що йому було 36.осипав її подарунками,квітами,золотими прикрасами...на моє запитання чому він так зробив,сказав що у мене з моїми дітьми нема на нього часу,хоча це не так,я завжди старалися приділити час для романтики.вино з свічками кава в ліжко,що від нього не дочекатися ніколи.потім ніби все затишно я думала що він перервав відносини за для збереження самі та як виявилося вони спілкуватися і дося не дивлячись на те що вона вийшла заміж та народила дитину. Попри спілкування з нею не нехтує і з іншими . А не давно я дізналася що в нього є позашлюбна дитина якій 8 років від його колишньої з якою він начебто перервав відносини до того як одружився на мені.Він сам мені на підписку про це сказала,але зранку вдав що цього набуло,а коли я захотіла про це поговорити він просто сказав що це був жарт. Він дав задній хід як і завжди, вдаючись що я це сама собі придумала,а він ні в чому ніколи невинен. Так я розумію я не зміню його,і не заставляє себе поважати примусово,як мені з цим всім впоратися, я вже на грані божевілля... Піти не можу з трьома дітьми ,і залишитися дуже важко
Вопрос от: ; Возраст: 31

психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Доброго вечора, Margo. Те, що ви розповіли, дуже сумно, я Вам співчуваю, що Ви опинилися в такій ситуації. Відчуваю, як Вам потрібна підтримка і опора. З Вашої розповіді видно, що Ваш чоловік використовував психологічне насилля до Вас, а саме - газлайтинг. Можете почитати про це. Він Вам спотворював реальність. Коли Ви бачили, що щось не так, він говорив 'ти все видумовуєш' або це був жарт. Впевнена, що це траплялося не лише в цих двох випадках. При цьому типі психологічного насилля людина втрачає опору, відчуття реальності, вона не може покластися на себе та свої відчуття, навіть знання. З цим потрібно працювати, щоб психолог чи хтось близький повертав Вам це відчуття.
Добре, що Ви розумієте проблему. "Піти не можу з трьома дітьми, і залишитися дуже важко" - це надзвичайно важке питання до Вас самих, так просто на нього ніхто відповідь не дасть.
Як Ви можете залишитися? Що Вам дають стосунки? Що Вас не влаштовує? А якщо все влаштовує чоловіка?
Як ви можете піти? В кого можете отримати підтримку? Яка підтримка Вам потрібна? Що Ви можете зробити, щоб подбати про себе?
Це питання, які Вам можуть допомогти почати розбиратися з цим вибором.
психолог онлайн
Екатерина Павлюк
Доброго дня, Margo!
цитата:
Піти не можу з трьома дітьми ,і залишитися дуже важко
Дуже співчуваю Вам. Перебувати в такій ситуації занадто важко психологічно. Разом з тим, зовні здається повна безвихідь, проте це ще не кінець житття.
Це криза. Криза стосунків. Криза Вашого ставлення як до чоловіка, якому вже нема довіри, так і ставлення, власне, до себе. Багато років мирились з обманом, займались дітьми, намагались догодити чоловікові, прощали зради, сподіваючись на зміни. Але усе вийшло марно. І вийшов Ваш запас сподівань.
Отже, настав час переосмислити власну модель сімейного устрою, свою власну роль в стосунках. Звернути увагу на свої бажання, гідність, самоповагу, аби не боятись дивитись в очі реальності, приймати виважені рішення, вчиняти на користь собі і дітям.
Розумію, що окреслив для Вас лише напрямок, який ще належить наповнити конкретними вчинками і діями.
Водночас головне все ж таки - ставлення до себе. Віра в себе. А також допомога і підтримка близьких та рідних людей. Чи є такі? Чи можете звернутись до них?
У кризовий момент їхня роль вельми важлива і доречна.
психолог онлайн
Дуже добре, що ви звернулися на цей сайт і розповіли про свій біль. Зрада чоловіка це дуже важке випробування і не потрібно цей тягар нести самотужки. Колеги дали корисні напрями для роздумів. Зі свого боку доповню тим, що багато ваших думок я розділяю. І саме головне те, що надія на зміни з боку чоловіка існує чисто теоретично. Це довгий шлях переосмислення себе, своїх потреб, можливостей, набуття багатьох навичок, які допомагають будувати міцні стосунки та багато іншого, а саме головне це його бажання все це здійснити.
А вам потрібно знайти відповіді на дуже важкі питання, серед яких «що буде, якщо нічого не зміниться, що я можу зробити» Якщо зараз не має можливості піти, треба знайти таку модель стосунків, у яких ви зможете зберегти повагу до себе і почуття гідності. Можливо це спільне батьківство (під одним дахом) чи щось подібне. А потім можливо прийдуть ще якісь ідеї.