Как быть
Доброго вечора!Я потрапив у сладну ситуацію у стосунках из коханою,вона уже зверталась тут до психологів (Тяжело на душе 25-01-2022)(https://upsihologa.com.ua/ask/ask.php?id=53615) Щойно прочитав і вирішив також написати,цікава ваша думка що ви порадити мені. Так ми познайомились 10 місяців том і зразуж зрозуміми що ми створені одне для одного,да вона заміжня але вона зразу заявила що з чоловіком нещаслива що він її постійно зраджував принижував і вона хоче від нього піти і навіть має план,ніби було усе для того щоб створити нову щасливу сім'ю, але не получилось реалізувати той план з інших причин які від нас не залежали.
Те що ми зустрічались кілька раз це так але але ці зустрічі не порівняє з зустрічю за феліжанкою кави на 5 хв. у кафе, ми зустрічались кожен раз на кілька днів а то і на тиждень,ми подорожували разом на авто по різних містах,ходили з рюкзаком у гори,долали різні труднощі і ми були мега щасливі.
Кохана знала що в мене дуже болить те що вона має близькість з своїм чоловіком і говорила мені(якби ж я могла назвати якусь причину чоловіку щоб відмовитись від цієї близькості тоб не малаб більши близкості з ним)яж її пояснював що ти не рабиня і не власність ти вільна людина і маєш право відмовити і розлучитись,і хоч вони живуть у її хаті і вона не содержанка і в рази заробляє більше чим чоловік але вона немогла йому відмовити,але настав час коли вона всежтаки попросила у чоловіка розлучення,заявила що їй противний секс з ним, він розлучення їй не дав і сексу всерівно добивався, я її рекомендував піти в іншу кімнату щоб вона його не збуджувала, вона йому про це заявила він не дозволив але пообіцяв що більше ще не буде просити сексу, але не все так просто,кохана все рівно дає йому секс якого він не просить,який їй противний,пояснює що її його дуже жалко,якоби чоловіку це потрібно для здоровя і тут я її і заявив що виходить що тобі мене не жалко.
Вопрос от: ; Возраст: 48
нравится: 1 из 1
Дополнение от автора
Вона не може розлучитися тому що її чоловік постійно маніпулює тим що він багато праці вложив у її будинок, вона згодна залишити йому будинок але він заявив що без неї він там жити не буде, я неодноразово пропонував її кошти щоб вона купила будинок щоб він не мав матеріальних претензій до неї, я наголошував на тому що вона не буде мати ніяких зобов'язань перед мною за ці кошти і вона має можливість сказати що кошти позичила у родичів але вона також не погодились,я пропонував інші варіанти вирішення проблеми але жодних зни кохана не схвалила.
Поясніть будьласка що це за така жертовіність у коханої,вонаж освідчена успішна людина в усьому,ладно колись жила за ради дітей зараз діти дорослі живуть окремо.
Буду вдячний усім за пораду

психолог онлайн
Добрий день. Ви так чудово розумієтеся у справах подружжя. Хто що каже, робить, думає. Прораховуєте варіанти, "піклуютесь" за кохану.
Все на такій легкій ноті. Але я не можу вірити такій легкості. Адже трикутники, зазвичай, супроводжуються болем.
Якщо хочете щось спитати у психологів, спитайте за себе.
психолог онлайн
Добрый вечер, Александр!
цитата:
Поясніть будьласка що це за така жертовіність у коханої
Похоже, что Ваша любимая приняла решение на данный момент ничего не менять. Настоящую причину может назвать только она.
Какого совета Вы ожидаете от психологов? Какой у Вас вопрос?
Дополнение от автора
Дякую за відповідь Виталия Юрьевна.Я не кажу що все просто чи лега,все на багато складніши чи можна собі уявити і томуй я тут написав,і болі тут достатньо.
Моє питання як мені жити дальше?Що порадити?
Дополнение от автора
Пані Вікторія дякую вам за відповідь,я Вас зрозумів
психолог онлайн
цитата:
Моє питання як мені жити дальше?
Олександр, ви справді хочете почути від психолога пораду як вам жити??
Це ваша відповідальність. Ваш вибір. Якщо вам важко зрозуміти себе і цих стосунках, то візьміть індивідуальну консультацію.
психолог онлайн
Доброго вечора, Олександра. Ви втягнулися в роль Рятівника, який закономірно стає Жертвою в трикутнику Карпмана. Для розуміння що насправді відбувається погугліть та почитайте про цей трикутник.
Але проблема глибше. Коли ми дуже прагнемо когось рятувати, то найчастіше ця історія про себе і про свою Внутрішню Дитину або травмовану частину, яку ми несвідомо переносимо на інших. На жаль ця внутрішня частина так і залишається без нашої уваги. Тому коли вона проігнорована нами - нас ігнорують інші.
Вам бажано розвернути фокус своєї уваги на себе та свою самоцінність, з допомогою психолога зазирнути всередину й розібратися хто там потребує Вашої любові, турботи, втішення, порятунку.
Як тільки Ви дасте собі необхідне, у Вас може змінитися сприйняття ситуації і рішення саме прийде.
психолог онлайн
Доброго дня, Олександре!
цитата:
Ви запитуєте, що це за така жертовність і так далі. Достеменно ніхто не знає і не скаже, окрім самої жінки. Та й то, мабуть, не сходу, а після спілкування з психологом, з*ясування певних деталей, які, не те що Вам невідомі, але й їй самій через те, що не звертала на них увагу або вітискувала у підсвідомість.
Отже, Вам доступні лише факті на поверхні. Тому їх і треба брати до уваги. Перше. Про її стосунки з чоловіком Ви знаєте лише з її слів. А як там насправді - Вам достеменно невідомо.
По-друге.
цитата:
вона хоче від нього піти і навіть має план,ніби було усе для того щоб створити нову щасливу сім'ю, але не получилось реалізувати той план з інших причин які від нас не залежали.
Вам здається, що від вас не залежало. А я спитаю - тоді від кого? Від господа бога?
Вважаю, якщо не пішла, то, мабуть, так вирішила сама. Тобто не мала аж такого сильного бажання. Це стосується людини. яка психологічно доросла і зріла, усвідомлює себе і свій шлях по життю.
А якщо психологічно залежна, то буде коритись і жити в "неволі", бо так звикла, а щось міняти для означає наражатись на більшу небезпеку.
цитата:
але не все так просто,кохана все рівно дає йому секс якого він не просить,який їй противний,пояснює що її його дуже жалко,якоби чоловіку це потрібно для здоровя
Щось тут не складається. Виходить, що вона вчиняє всупереч власній волі і власним почуттям. До того, її не примушують. І це такий малюнок, знову ж таки, з її слів...
цитата:
виходить що тобі мене не жалко.
От перечитайте своє речення кілька разів. Які почуття і думки можете відчути і збагнути? Невже на почві жалю можна щось дійсно гармонійне і здорове збудувати?
цитата:
Моє питання як мені жити дальше?Що порадити?
Складне питання. Як жити далі? Власне, чому саме ТАК ставите питання? Невже Ви не жили до зустрічі з цією жінкою? Невже у Вас нема справи, якою хотілось б займатись? Невже нема захоплень, які дають змогу реалізувати себе й отримати задоволення? Невже нема рідних та друзів? Невже Ви втратили себе у цих стосунках? Збили власні орієнтири?
Дополнение от автора
Доброго дня пані Татьяно!Дякую за пораду,я багато прочитав про трикутники,созависимостьі выучену безпомощность не можу сказати що все добри розумію до кінця,це не математика, з трикутниками я багато в чому не погоджуюсь,але якби ми це не назвем ситуація краща від цьго не стане.
Дополнение от автора
Доброго дня Владимир Анатольевич!Дякую Вам за відповідь і дуже слушні поради,розумію що моя значимість не достатньня для коханої для того щоб вона насмілилась на зміни і також розумію що світ від цього не зупиниться.
Дякую Ви мені дуже допомогли,умене ще так багато не реалізованих проектів.