Плохое поведение у ребёнка
Здравствуйте. Моему сыну 4 года. У него плохо получается общаться с детьми. Когда идём на улицу он говорит, что будет деткам запрещать проход. Говорит, что хочет разозлить, например, мальчика, чтобы он плакал, на вопрос почему, отвечает, что ему нравится, когда мальчик плачет. На День рождение приезжали родственники, была девочка его возраста. Он все время говорил, что ее надо выкинуть, как-то даже сказал, что хочет, чтобы ее переработал мусоровоз на металл. Кричал, что она маленькая и что ей нельзя торты. Подарок от неё не хотел брать, сказал, что ему не нужен от нее подарок. Когда я предупреждала, что к нам приедут гости, он спросил меня дам ли я ему палку, чтобы он их бил. С детства очень стеснительный. Мало с кем хочет общаться и делится игрушками. Мне становится стыдно перед родителями и с его такими словами тяжело найти друзей. Очень часто грустит. Просит, чтобы машинка или игрушка его успокоили. Часто просит сладкое с самого утра, как только проснулся. На улицу идёт только если куда-то едем, так во дворе не хочет гулять, скучно. Также не отлучен ещё от груди. Планирую, как потеплеет, потому что не может заснуть. И засыпает всегда с трудом, летом легче. Дайте, пожалуйста, совет как можно изменить ситуацию.
Вопрос от: ; Возраст: 4

психолог онлайн
Оксана Николаевна Третьякова
Здравствуйте!
Вы написали сколько лет сыну, а свой возраст не указали. Ответьте пожалуйста ::smile::
психолог онлайн
Оксана Николаевна Третьякова
Добрий вечір, kapitelka.
Насправді, ситуація дуже мультифакторна і важко Вам щось відповісти в режимі переписки. Необхідно зібрати багато уточнюючої інформації, бачити самого хлопчика. Однозначно, що я рекомендую - це почати індивідуальну роботу з дитячим психологом.
По перше, коли Ви помітили у хлопчика такі зміни у поведінці (агресивність)? Як Ви і інші члени сім'ї реагують на таку його поведінку? Як Ви та інші члени сім'ї виражаєте свій гнів? Які у Вас стосунки з чоловіком і чи є у хлопчика тато?
цитата:
Также не отлучен ещё от груди.
А чому не відлуличили раніше? На жаль, ця ситуація може також впливати на теперішню поведінку Вашого сина, адже Ви, таким чином, створюєте з ним деструктивний симбіоз + замість того, щоб вчити його саморегуляції, робите це через харчування (згодом це може призвести до розладів харчової поведінки).
цитата:
Планирую, как потеплеет, потому что не может заснуть. И засыпает всегда с трудом, летом легче.
Ви ж розумієте, що справа тут аж ніяк не у порі року, а в тому, що Ви не знаєте, як заспокоїти його по-іншому, а цей шлях є найбільш швидким, хоча, в довготривалій перспективі, травматичнішим. Ця ситуація вже триває багато років і необхідно детальніше досліджувати з чим саме пов'язаний такий стан Вашої дитини. Також було б добре зводити хлопчика до невропатолога на базове обстеження.
психолог онлайн
Доброго дня! Як на мене, найперше, потрібно проаналізувати які стосунки у Вас в родині? Як Ви спілкуєтеся з чоловіком? Яка Ви сама за своїм характером? Ви невпевнена у собі, сором'язлива, весь час переживаєте, що про Вас скажуть інші? Реакція дитини дуже схожа на те, що у критичні моменти, вона проявляє ті емоції, які були раніше "затиснуті", "витіснені"... Окрім того, дитина завжди "дзеркалить" емоційний стан батьків і особливо мами... Що Ви у собі "придавлюєте" та "глушите", про що боїтеся навіть собі признатися? Те, що не можете відлучити від грудей, і що хлопчик дуже сором'язливий і закритий також може свідчити про те, що дитині елементарно не вистачає Вашого тепла (Не плутати з зовнішньою турботою та діями, діти реагують на внутрішній стан мами)... Ви часто буваєте у пригніченому стані? Окрім того, як часто дитина має можливість активно рухатися на свіжому повітрі? Я б Вам радила індивідуальну консультацію. Ваше питання не для переписування на сайті...
психолог онлайн
Здравствуйте!
У ребенка, похоже, шизоидное расстройство личности, при котором страдает контактность и эмоциональная сфера. Хорошо бы показать сына детскому психиатру.
Корректировать подобное в занятиях с
детским психологом, разумеется, возможно, но процесс это длительный и на кардинальные изменения рассчитывать не стоит.