Як перестати думати про погане
Я не можу взяти себе в руки , в мене постійно якась тривожність , я помітила , що мій фізичний стан став гірший , сил на щось взагалі немає , навіть якщо я відпочину довгий час , руки трусяться та постійно ноги смикаються . Інколи мені взагалі тяжко дихати але то не критично .Думки про самогубство постійно в голові , але я справляюсь ще з тим що їх швидко викидаю з думок , мене лякає думка , що я думаю то виходом із ситуації...
Вопрос от: ; Возраст: 19

психолог онлайн
Доброго дня! Що у Вас трапилося? Після чого Ви почали так почуватися?
Якщо є думки про самогубство, треба якомога швидше звернутися до психіатра.
Попіклуйтесь, будь ласка, про себе
Дополнение от автора
Дуже багато думок , кредити з якими я стараюсь справитись , але поки погано виходить , проблеми з навчанням , але як таких то проблем немає , більше певно то підтримки від рідні немає , постійні упрьоки від них , хочу уточнити , що живу я з бабусею і тіткою , батько живе зі своєю жінкою , а матері не стало 6 років тому . Я постійно чую яка я безнадійна і що взагалі я тут ніхто і звати мене ніяк , дуже багато сварок , я намагаюсь спокійно говорить але коли купа образ летить в мою сторону та крики , я не можу з тим справитись . Я чесно це все вам написала , і розумію що проблеми ніякої як такої то немає , але ще я розумію , що дуже слабка емоційно та морально , будь ласка я вже хочу мати спокій хоч трохи
психолог онлайн
Ви думаєте, плануєте самогубство, чи Вас лякають думки про самогубство?
Дополнение от автора
Мене лякає думка про самогубство
психолог онлайн
У Вас висока тривожність, зверніться до психіатра, щоб нормалізував препаратом Ваш стан. Бажано психотерапія, але можливо у Вас немає можливості. Є безкоштовні кризові лінії довіри, там можна поспілкуватись з психологом. А якщо захочете напишіть в особисті, я Вам дам де знайти безкоштовну допомогу психолога
психолог онлайн
Доброго дня! Як на мене, у Вас всі ознаки психо-емоційного виснаження та депресивного стану.. Як так сталося, що у Вас у 19 років вже є креди? Хто їх повинен сплачувати? На кого кредити взяті? Ви працюєте чи тільки навчаєтеся? А щодо думок про самогубство... Коли людина потрапляє у ситуацію, з якою впоратися поки важко, їй дуже хочеться кудись "втекти" від проблеми... Та від свого життя втекти неможливо навіть вчинивши самогубство... Ви все рівно повинні будете рано чи пізно, але свої життєві екзамени здати. І як на мене, те що Ви боїтеся таких своїх думок не так вже і погано... Отже, вже почали шукати якийсь більш конструктивний вихід... Ваша проблема в тому, що не вистачає знань про те, для чого ми живемо у цьому світі... Яка головна мета людського життя... І чому, зачасти, потрапляємо, у такі складні ситуації...
Дополнение от автора
Всі кредити я взяла на себе , чому я їх взяла? Я в пору своєї невпевненості в рідних , не можу в них попросити , я навчаюсь та отримую виплати з держави , сплачувати їх буду я
психолог онлайн
На що Ви взяли кредити? Вас не годують? Вам потрібно сплачувати за житло? Сплачувати за навчання? А як Ви збиралися їх віддавати, якщо ще не працюєте і тільки навчаєтеся? Ви ж на щось розраховували?
Дополнение от автора
Після ваших запитаннь ,я щось ще більше починаю нервувати , я брала такі кредити , які я зможу виплатити . Кредити виключно на свої потреби , навчання безкоштовне
психолог онлайн
Тобто, я неправильно Вас зрозуміла, що кредити Вас турбують і погано виходить їх виплачувати? "Дуже багато думок , кредити з якими я стараюсь справитись , але поки погано виходить ..." Коли Ви брали кредити, у якому стані Ви тоді перебували? І Ви пишете "якщо я відпочину довгий час..." Як саме Ви відпочиваєте? Адже, розуміння звідки беруться у людини сили - одне з найважливіших...
Дополнение от автора
Поки я їх потихеньку виплачую , але я впевнена , що це ще далеко не останній місяць , коли я буду віддавати всі гроші . Але я повністю розумію , що це моя вина і я повинна сама з усім цим розібратись . Коли я брала кредит , я була впевнена що я зараз їх візьму , і виплачу в наступному місяці , тобто повністю його закрию . Я в той час була одна в новому, незнайомому місті . Але я не знаю як відповісти на питання , в якому я тоді була стані , я не знаю
психолог онлайн
Я перепрошую, якщо мої питання викликають якісь не дуже приємні емоції, але без цього тоді не буде жодної можливості навіть спробувати Вам якось допомогти... Адже для покращення стану, необхідно у першу чергу зрозуміти, що найбільше вплинуло на Вас і спричинило такі думки... На той момент, у Вас були думки про суїцид, Ви себе так само почували як зараз?
Дополнение от автора
Ні , тоді такого не було . Можливо все через те що тоді я була більш зайнята якимись справами по типу навчання та своїх хобі , а зараз цілими днями вдома та на дистанційному . Я відчуваю що ніякої користі собі не приношу
психолог онлайн
Потроху просуваємося... Тобто, Ваш стан погіршився через те, що Ви "закисли", сидячи вдома, без мети і якогось розуміння сенсу життя? У житті кожної людини бувають такі кризи, коли все чим вона жила раніше, руйнується, і людина опиняється перед фактом, що взагалі не розуміє ні себе, ні того, заради чого живе... У таких випадках є два варіанти. Перший, сидіти і далі поволі опускатися у темряву депресії та безвиході... Другий, почати шукати відповіді на такі питання: Хто я? Звідки я прийшла? і Куди я іду? Тобто, початися займатися своїм духовним саморозвитком - шукати цікаві лекції, книжки, групи людей яких цікавить не лише поїсти, порозважатися і вдягтися... І це стане саме тією опорою, якої Вам так не вистачає... Але, насамперед, я Вам раджу, вдягайте кросівки і ідіть на вулицю... Почніть потихеньку просто бігати кожного дня або дуже багато швидко ходити без перерви... Не зчуєтеся, як перестануть тремтіти руки і станете нормально спати... А як захочете розібратися глибше у своїх сімейних стосунках і виплатите кредити (маю надію, що більше у такі "ігри" грати не будете), звертайтеся вже індивідуально на консультації... Удачі Вам та оптимізму!
Дополнение от автора
Дякую за пораду , не знаю як то воно діє , але після того як я виговорилась , і ваших порад та роз'яснень , мені хочеться взяти себе в руки і щось зробити для того щоб було краще , ще раз дякую )
психолог онлайн
Рада, що ми змогли трохи розібратися у всьому... Але, це тільки початок дуже цікавого шляху під назвою життя... ::smile::