немного запутался
Сколько себя помню, Всегда хотел создание этакой своей собственной жизни, с финансовой независимостью (в пределах удовлетворение моих потребностей) и самостоятельностью. И вероятно всего из за отсутствия поддержки (хотя вряд тли я ее когда либо ждал) выгорел. Я понимаю что двигаться дальше нужно, так как поражение для меня в этом вопросе неприемлемо, грубо говоря не хочу возвращаться к родителям и так далее. Но и двигаться дальше будто стало... тяжелее, казалось думал найду девушку которая поддержит меня, но с чего ей меня поддерживать, все чаще понимаю что у людей всегда свои проблемы, и объективно им плевать на проблемы других, и степень близости в обще роли не играет, разный уровень вежливости ответа ток (эт меня не беспокоит, эт я все понимаю) не понимаю я одного, почему я потерял силы и желание двигаться к своим целям, выгорел ли я ?
Вопрос от: ; Возраст: 27
нравится: 1 из 1

психолог онлайн
Психолог не может ответить за Вас.
Но может помочь ответить Вам.
Это запрос на индивидуальную работу.
В формате переписки это будет похоже на игру в угадайку.
психолог онлайн
Доброго дня! Одразу кидаються в очі слова "думал найду девушку которая поддержит меня, но с чего ей меня поддерживать...". Як на мене, глибинно неправильна налаштованість в цілому, через нерозуміння чоловічої та жіночої природи. Насправді, все гармонічно вибудовується в діаметрально протилежному порядку. Для того, щоб поруч з'явилася жінка, яка захоче підтримати, спершу потрібно самому дати жінці життєву підтримку. Інакше, для чого, загалом, тоді жінці потрібен чоловік? Хіба що створити пару за принципом "мама-син". Спершу хлопець розвивається як чоловік, а вже потім з'являється жінка, яка може стати надійним другом і партнером. По іншому просто не працює... Інша справа, як потрібно розвиватися, щоб розкрити у собі чоловічі якості... Судячи з того, яке у Вас уявлення про стосунки, навряд чи Ви мали можливість спостерігати гармонію між батьками... Тому я б могла порадити Вам почати розбиратися в усьому саме з цього моменту разом із психологом... Адже у дорослому житті ми підсвідомо користуємося лише тими установками, які заклалися в дитинстві... Все інше поступово докладеться і розплутається...
психолог онлайн
Андрей Ластовляк
Добрий вечір, инкогнито.
цитата:
И вероятно всего из за отсутствия поддержки (хотя вряд тли я ее когда либо ждал) выгорел.
З одного боку, співчуваю, що Ви вигоріли, з іншого - радію Вашому усвідомленню, що Ви зрозуміли одну з причин. Вигорання є тим "сигналом", що щось у Вашому житті йде не так, тому воно відіграє і парадоксально позитивну функцію, головне до нього прислухатися і внести зміни. Припускаю, що є ще додаткові причини, проте це необхідно досліджувати більш детально.
цитата:
так как поражение для меня в этом вопросе неприемлемо
Цікавий момент. Можливо тому, що Ви сприймаєте відсутність невдач у роботі як "програш" - це спонукає Вас до нереалістичних очікувань щодо себе, а звідси додатковий чинник до вигорання.
цитата:
тяжелее, казалось думал найду девушку которая поддержит меня, но с чего ей меня поддерживать, все чаще понимаю что у людей всегда свои проблемы, и объективно им плевать на проблемы других, и степень близости в обще роли не играет, разный уровень вежливости ответа ток
Хотіти підтримки - це нормально, це "психологчний кисень" для росту. Інший момент, чи Ви говорите дівчині про той вид підтримки, який хотіли б особисто Ви (адже існує різна підтримка), чи Ви взагалі знаєте, який би вид підтримки хотіли і головне - чи Ви приймаєте підтримку, коли Вам її дають. Близькість якраз і передбачає підтримку, а якщо Вам її не дають, коли Ви про неї просите, і Ви її не даєте (бо це ж про взаємообмін) то і близькості, насправді немає. Тут також важливо розібрати, заради чого Ви взагалі пішли у стосунки, лише через підтримку? Тоді це не паритетні стосунки. Крім цього, підтримка не має обмежуватися лише дівчиною, а якщо це стосується роботи, потрібна і підтримка експерта-авторитета.
цитата:
не понимаю я одного, почему я потерял силы и желание двигаться к своим целям, выгорел ли я ?
Важко Вам відповісти - це запит на індивідуальний формат роботи. Потрібно проаналізувати Ваше життя, Вашу діяльність, Вашу систему цінностей, установки. Нарешті, Вам зможуть дати психологічно грамотну підтримку, якої Ви потребуєте. Припускаю, що можливо у дівчині Ви навіть скоріше шукали психолога, а не партнершу. Можливо і вигоріли, можливо і депресія - варіантів безліч.