Неможу згадати події 10 літньої давності
Була в житті така ситуація- на той час в мене вже був чоловік і одна дитина .Років 10назад зустріла мужчину з яким в мене були близькі стосунки ще в підлітковому віці, поговорили ніби нічого такого, я розумію що в мене сім’я в нього сім’я , але таких розмов було декілька, на його роботі був офіс ,я мала необережність піднятись туди.(наскільки я пам’ятаю
Ніякої близькості не було). Пройшов час і два роки назад мені чоловік розказує ситуацію що я там була і в мене були близькі стосунки з тим мужчиною в нього на офісі , моєму чоловіку хтось з найомих розповів що його друг вихвалявся в сауні чи що..що в нього колись була дівчина з якою він час від часу зустрічався (це була я),мій чоловік навіть попросив знайомого про зустріч і той все розказав що так була одна яка ніби вже жоната ,але приходить ,мій чоловік сказав йому що це я і ходити тріпатись непотрібно, уточнив чи в нас щось було той відповів так,але якщо згадати всі події з мого життя так було таке і на той час як в мене з ним був с.кс мені було 12-13р.
Чи можливо таке що з підсвідомості стерто щось ?
Може якісь практики , гіпноз чи що ...
Як вийти з тієї ситуації ,за ці два роки і стосунки не дуже при любих непорозуміннях чоловік вертається до того щоб я все сама розказала , чоловік хоче щоб я розповіла все як було чи я йому зраджувала -а я неможу зрозуміти щось пам’ятаю з тих спілкувань ,але не те ....
З тією людиною мене зв’язують не самі хороші спогади з мого дитинства але про це не дуже хочу писати тут публічно... (свому чоловіку розповіла про ситуації які я пережила з тією людиною ,але вже після того як він мені розповів те що йому зі сторони сказали, тому думаю якби він знав моє минули яке пов’язувало мене з тією людиною він би уточнив -про що він говорить , про які близькості і коли вони саме відбувались , чи він нічого не плутає)
Вопрос от: ; Возраст: 33

психолог онлайн
Доброго дня, Кет!
Дуже Вам співчуваю з приводу цієї ситуації.
цитата:
Чи можливо таке що з підсвідомості стерто щось ?
Можливо. Але стерто не зі спідсвідомості, а зі свідомості (в спідсвідомості практично все залишається). Так діють іноді захисні механізми психіки.
цитата:
гіпноз
Можливо. Але поводитися з цим треба досить обережно. Під час гіпнозу відключається Ваша свідомість. Якщо людина, що керує гіпнозом не є чесною, вона може завести Вас туди, куди їй заманеться. Це досить небезпечно.
цитата:
чи він нічого не плутає
Думаю, що річ не в плутанині. Подібні "відкриття" можуть робитися навмисно.
Дополнение от автора
Доброго дня!
чи він нічого не плутає Думаю, що річ не в плутанині. Подібні "відкриття" можуть робитися навмисно.
---
Невже таке може бути насправді що в мене з ним щось було ?...
або він просто так ляпнув?
Дополнение от автора
Чи можливо таке що з підсвідомості стерто щось ? Можливо. Але стерто не зі спідсвідомості, а зі свідомості (в спідсвідомості практично все залишається). Так діють іноді захисні механізми психіки.
---
Як відновити спогади ?
психолог онлайн
цитата:
Можливо.
цитата:
або він просто так ляпнув?
На жаль, іноді люди на таке здатні
цитата:
Як відновити спогади ?
Я не можу конкретно відповісти Вам на це питання (можливо, інші психологи зможуть). Але якщо щось колись дійсно "було", рано чи пізно Ви згадаєте: підсвідомість перемістить "файл" у свідомість. Можливо, на данний момент ви до цьго просто не готові. Можливо, цей чоловік намогався 10 років тому Вас згвалтувати. Можливо, був присутній алкоголь чи ще щось. Я зараз висуваю просто гіпотези. Не обов'яково було саме так. Я б рекомендувала Вам індивідуально попрацювати з психологом над цими спогадами.
Дополнение от автора
Але якщо щось колись дійсно "було", рано чи пізно Ви згадаєте: підсвідомість перемістить "файл" у свідомість.
---
То получається що тики можна якось витягти ті події?але я цього не зроблю сама -обовязково з психологом ?
Та ніби насильства не пам’ятаю -таке ж точно б запам’яталось , а от нарахунок випивки пригадую що щось таке було здається чи вино чи що ,але от чи пила🤷🏼♀, пам’ятаю
що кусочок шоколадки взяла
психолог онлайн
цитата:
Просто психолог буде задавати Вам питання, тобто підводити до того, щоб Ви пригадали швидше. В усякому разі, Вам потрібен час щоб щось пригадати. Спогади не повинні приходити саме зараз.
цитата:
Та ніби насильства не пам’ятаю -таке ж точно б запам’яталось
Саме це може якраз і забутися. Так працюють захисні механізми психіки. Могла бути лише спроба згвалтування, домогання.
цитата:
а от нарахунок випивки пригадую що щось таке було здається чи вино чи що ,але от чи пила🤷🏼♀, пам’ятаю
що кусочок шоколадки взяла
А Ви помітили, що деякою мірою процес вже розпочався. Ви пригадєте окремі моменти. Спробуйте зосередитись на деталях. Який був шоколад: чорний чи молочний? Як він лежав на столі? Якщо була випивка, що це було: вино, коньяк, шампанське? Взагалі, який це був час (день, вечір, ніч), яка пора року, в чому Ви були одягнені? Чи був в приміщенні, крім Вас двох, ще хтось?
Дополнение от автора
Я чесно багато моменті ніби пам’ятаю , але якигось вчинків неможу
Згадати і чи вони справді були...
психолог онлайн
цитата:
Згадати і чи вони справді були...
Так рано чи пізно пазл складеться. Я вже говорила Вам про те, що зараз, можливо, Ви просто не готові до того, щоб цей пазл склався. Ваша психіка від чогось Вас захищає.
Дополнение от автора
Дякую за підтримку і поради.буду покищо самостійно пригадувати.
Так як до психолога чесно якось важко звернутись вживу .... якось незручно. Тай шукати незнаю де хорошого в нашому місті, а йти до будь-кого не хочеться
психолог онлайн
цитата:
якось незручно.
Чому?
цитата:
Тай шукати незнаю де хорошого в нашому місті, а йти до будь-кого не хочеться
Можете спробувати попрацювати онлайн. Звичайно, це не те що жива зустріч, але на безриб'ї і рак - риба.
Успіхів Вам.
Дополнение от автора
Напевно якийсь стереотип , що психолог це щось пов’язано з головою і якщо ти до нього звертаєшся то якоїсь міри неадекватна... якось так вибачте не знала як пояснити , але зараз розумію що це просто такий лікар як і будь-який в своїй сфері.
Чи можна знайти тут психолога який зміг би мені допомогти , я так зрозуміла що кожен спеціалізується у
Своєму напрямку
психолог онлайн
цитата:
Мабуть таки, стереотип. Маленька поправочка: психолог - не лікар і діагнозів він не ставить. Раніше функції психолога певною мірою (але не зовсім) виконували священники та старці (старец - російське слово, це людина, яка вела святе життя, і до якої звідусіль люди йшли і їхали за порадами, так. наприклад, в минулому столітті славнозвісною була стариця Мотрона Московська).
цитата:
Своєму напрямку
Дивіться анкети, шукайте, вибирайте. Не звертайте уваги лише на напрямок. Дивіться з якими проблемами працює психолог, почитайте його відповіді в різних темах і т.д.
Дополнение от автора
Щиро дякую за розуміння !