груповий секс
Доброго вечора.У мене є хлопець з яким ми разом 3 рокі,у нас була взаїмна любов і довіра.І ось недавно ми вирішили пофантазувати про секс втрьох.Хлопець запропонував це зробити.А я боюсь,мені здається,він не любить,якщо пропонує таке.(хоча і мені теж хочеться спробувати).Але він каже це експеримент.
Вопрос от: ; Возраст: 22
нравится: 1 из 1

психолог онлайн
здравствуйте, Ирина... вы обговорили с партнером то, почему у вас возникает дискомфорт связанный с экспериментом? Любовь - это очень огромное понятие. Это выбор, принятие человека и когда людям по пути. Тут трудно установить рамки - это очень индивидуально. Есть ли у вас с ним, как с партнером - конфликты или неразрешимые противоречия? Вы хотели бы прожить такой опыт - с самого начала или это под влиянием? слово "люблю" - люди понимают по-разному. Комфортно ли вам с ним и ему с вами?
психолог онлайн
Доброго дня, а в чому Ваше питання?
Дополнение от автора
Доброго дня Нора.Так розмовляли,він каже,що це експеримент і що він мене любить.Да хотіла б бути з ним все життя.
Дополнение от автора
Доброго дня Олександр.Запитання,чи це нормально,що люблячий хлопець таке пропонує.
психолог онлайн
Ви хочете почути відповідь чужої людини і спиратись на неї?
".Запитання,чи це нормально,що люблячий хлопець таке пропонує." Нормально для кого? Для мене, Вас, нього? Для вас обох? Це питання тільки Вам вирішувати?
Чи Ви хочете цього? Як будуть ваши стосунки після цього?
психолог онлайн
цитата:
експеримент
Эксперименты для того и делаются, что неизвестно каким будет результат.
цитата:
довіра
Доверие точно может быть нарушено, так как в отношениях будет присутствовать третий человек.
И что вы будете делать с ревностью?
Вопросов возникает много.
В первую очередь, Вам надо подумать о себе - надо ли это Вам.
Или Вы просто идете на поводу у молодого человека из-за того, что у вас есть "взаимная любовь".
Позаботьтесь о себе.