Поведінка хлопця
Є знайомий хлопець.Раніше він клеївся до мене,звав гуляти,писав.Я НЕ ІШЛА З НИМ ГУЛЯТИ.Потім ми перестали спілкуватись.Дивно те що я на нього підписалась(до цього я його заблокувала)але він не добавив мене.Далі ми не спілкувались 4 місяці.Я на ньго підписалась знову,так як мені стало соромно за деяку свою поведінку,він уже підвердив і сам підписався.Сам написав,я звісно спілкувалась,але інколи спілкувалась не зовсім привітно.Він мене позвав гуляти,я сказала,що подумаю і відписала увечері.На що ми даже не погуляли.І потім він взагалі перестав цікавитись мною.Чому він так різко змінив свою поведінку.
Вопрос от: ; Возраст: 22

психолог онлайн
цитата:
Чому він так різко змінив свою поведінку.
Причин может быть множество, начиная с импульсивного поведения парня и заканчивая тем, что это он Вам так "отомстил".
В промежутке между этими вариантами может быть и то, что с ним просто что-то случилось, он не смог ответить и сейчас ему не до Вас.
Также есть вариант, что он заинтересован быть с Вами и ведет свою "игру".
Или же - он нарцисс и такими "качелями" пытается зацепить Вас на "крючок".
Не совсем понятно, зачем Вы хотите получить ответ на вопрос
цитата:
Чому він так різко змінив свою поведінку.
?
Когда гораздо важнее понимать, чего Вы хотите от него.
И тогда уже Вам надо строить свое поведение и общение, исходя из своих желаний, а не ориентируясь на то, что он делает.
психолог онлайн
Добрий ранок! Ми не можемл читати думки інших людей! Чи є у Вас гіпотези, думки, що до його поведінки? Чого би Ви хотіли у цій ситуації? Що можете для цього зробити?
психолог онлайн
цитата:
Чому він так різко змінив свою поведінку.
Ось гляньте сюди. Ви теж змінювали свою поведінку. Чому? Навіщо? Що Вам заважає бути послідовною? Які почуття і мотиви рухають Вами? відповіді на ці питання більш корисні, ніж чому він...?
Дополнение от автора
Доброго дня Світлана.Чи можу я йому задати це запитання напряму
психолог онлайн
цитата:
Чому він так різко змінив свою поведінку
цитата:
Чи можу я йому задати це запитання напряму
Такие прямые вопросы всегда воспринимаются как нападение.
И поэтому приводят к конфликтам.
Если хотите что-то спросить, то лучше используйте формат "Я-сообщения" (в интернете есть информация об этом).
Дополнение от автора
та я йому написала просто привіт.Маю питання однеДаже не задавши запитання самого,він менф не відписав,тому не бачу сенсу запитувати в тієї людини щось,яка так ставиться до мене
психолог онлайн
цитата:
Вообще-то надо уметь писать правильные сообщения.
Посмотрите в поске Гугл по запросу "Я-сообщение", как это надо делать.
Пригодится для коммуникации с этим молодым человеком или с другими, на будущее.