перше місце з кінця питання по ‛‛ важливості ‛‛
Привіт
Знаєте, з понеділка так і не була тут, а дотягнула аж до сьогодні, певно через синдром ' в країні війна , і я тут ще зі своїми дрібничками ', але за ці 5 днів переконалась що я та особа з ранимою душею і близько всі деталі свого сьогодення сприймаю занадто буквально.
Військовий стан, і як пишеться на різних платформах ' не привід себе запускати ' ось і я сходила на косметичну процедуру , яка через мою не обізнаність або не професіоналізм майстра залишила шкірні реакції: роздратування, висипи , почервоніння на тілі. Які не лише мають візуальну сторону , ну і ще супроводжується болем. Звісно я молодець вчасно звернулась до дерматолога , мені призначено лікування.
Але всі ці 4 дні я маю пригнічений настрій, я на швидкоруч одягаюсь бо не можу сприймати себе , і всі мої думки хочу щоб найшвидше все зійшло.
Набрала близьку людину поділитись а у відповідь було ' ти так любиш ходити по лікарях '' і це мене добило по перше це було єхидство , підколка. по друге , не терплю думаю як і всі коли за мене вирішили чому я вчинила так чи інакше ' любиш ходити по лікарях '
Може я занадто зациклена , але в ці дні я дуже уязвима до всього . Бо і без цього життя не мед, як би це була єдина проблема
Вопрос от: ; Возраст: 26

психолог онлайн
Добрий день.
цитата:
Набрала близьку людину поділитись а у відповідь було ' ти так любиш ходити по лікарях ''
Так, дуже неприємно, співчуваю Вам. Це цілком ОК, що Ви турбуєтеся про своє здлоров'я і свій зовнішній вигдяд. Це психологічно здорова позиція. Помітно, що ця людина відповіла Вам з позиції своїх внутрішніх конфліктів і установок.
цитата:
А до цього Ви себе "сприймали"? Як Ви підтримуєте себе зараз?
психолог онлайн
цитата:
Привіт
А вопрос какой у Вас к психологом?
Какая помощь Вам нужна?