вибір фахівця
Доброго дня.Мені потрібна допомога психолога,але я не дуже можу розібратись якого вибрати,глянула на сайті,є хороші на мою думку,але по коштах не потягну,через ситуацію в країні тимчасово не працюю.Підскажіть по якиї критеріях треба обирати,скільки сеансів відбувається на тиждень
Вопрос от: ; Возраст: 23
нравится: 1 из 1
Дополнение от автора
цікавить ще одне питання,в мене часто не буває настрою,або коли я виходжу на двір відчуваю себе,утомленою і хочеться повернутись додому,що це таке-депрессія ?

психолог онлайн
цитата:
думку,але по коштах не потягну,через ситуацію в країні тимчасово не працюю.
Тогда Вам надо при выборе специалиста отталкиваться от стоимости консультации.
цитата:
скільки сеансів відбувається на тиждень
Один раз в неделю.
цитата:
що це таке?
Вы же выбираете психолога?
Когда найдёте, специалист и разберётся с Вашей проблемой.
Заочно никто не сможет сказать, что с Вами происходит.
психолог онлайн
Добрий день! Є психологи, які працюють за соціальною ціною. Яка сума Вас влаштовує, напишить мені на пошту, відкажу психолога. Бережіть себе!
психолог онлайн
Добрий день.
цитата:
не дуже можу розібратись якого вибрати,глянула на сайті,є хороші на мою думку,але по коштах не потягну
Вибирайте хорошого на вашу думку, пишіть йому, питайте за можливу вартість консультації.
Сьогодні майже кожен психолог працює за індивідуальними можливостями клієнта.
психолог онлайн
Доброе утро, Ира!
При выборе психолога постарайтесь прислушаться к себе, что-то должно откликнуться у Вас в душе. Специалистов много и многие работают в разных направлениях. По стоимости , я думаю, что Вы можете разговаривать и говорить, сколько Вы готовы платить . Если Вам не понравится один специалист, то Вы можете обратиться к другому
психолог онлайн
Доброго ранку!
цитата:
Мені потрібна допомога психолога,але я не дуже можу розібратись якого вибрати,глянула на сайті,є хороші на мою думку,але по коштах не потягну,через ситуацію в країні тимчасово не працюю.Підскажіть по якиї критеріях треба обирати,скільки сеансів відбувається на тиждень
Пропоную переглянути відео на цю тему. Сподіваюсь, буде корисно і зрештою знайдете свого психолога - https://upsihologa.com.ua/audio-video-615
КАК НАЙТИ СВОЕГО ПСИХОЛОГА
психолог онлайн
Іра, доброго часу доби!
Почну з кінця )
цитата:
Я б запропонувала Вам пройти обстеження у ендокринолога (гормони), гінеколога (гормони) та терапевта (кров по формулі), щоб перевірити, чи не є ці симптоми фізіологічного походження. І якщо є порушення - пролікувавшись, Ви позбудетесь від них або повністю або частково. Та в любому випадку, я б радила попрацювати з психологом або психотерапевтом паралельно. Але на початку важлови розуміти що відбувається з Вашим тілом.
цитата:
Мені потрібна допомога психолога,але я не дуже можу розібратись якого вибрати,глянула на сайті,є хороші на мою думку,але по коштах не потягну,через ситуацію в країні тимчасово не працюю.
Не думаю, що вартість може стати великою проблемою. У мене та й у багатьох спеціалістів кого я особисто знаю є соціальні клієнти ( вартість консультації або суттєво або по домовленностю). То ж спробуйте просто написати або краще зателефонувати тим спеціалістам, які "лягли на око" та чий досвіт, освіта та відповіді Вас зацікавили та резонують. Щоб зрозуміти який саме спец Вам біль підійде - напишіть в чому Ваш запит - тоді можна буде дати більш конкретну відповідь. Над якою проблемою Ви хочете попрацювати з психологом?
психолог онлайн
цитата:
по якиї критеріях треба обирати
Видео на тему: "Хороший психолог или нет? Как разобраться?"
https://upsihologa.com.ua/audio-video-1264
психолог онлайн
Спробуйте запитати це у психолога який вам сподобався, питайте прямо, и дивитесь на ту реакцію яка вам сподобається, в решті решт психолог також людина яка може допомогти знайти більш менш сприятливе рішення