Я потребую допомоги
Добрий день! Вже тривалий час мене турбують певні проблеми і зараз таке відчуття, ніби я зайшла в глухий кут. Також варто додати, що ще до війни у мене були певні проблеми, а зараз все стало гірше. Знаю, що зараз багато психологів надають безкоштовну психологічну допомогу. Відчуваю, що я сама не впораюся. Можливо тут є хтось, хто може мені допомогти? Або можете підказати де є такі психологи (соц.мережі, групи і т.д). P.S. Також відчуваю дискомфорт при близькому спілкуванні з іншої людиною, але потрібно з чогось обережно починати. Шукаю саме жінку психологиню. Дякую.
Вопрос от: ; Возраст: 19

психолог онлайн
цитата:
де є такі психологи
В настоящее время бесплатную помощь психологи оказывают переселенцам.
Если Вы являетесь внутренне перемещенным лицом, то можете обратиться в соответствующий центр.
До войны бесплатную консультацию психолога можно было получить в городских центрах социальной службы для семьи, детей и молодежи, в психо-неврологических диспансерах и на телефоне доверия.
Если такой центр/диспансер/служба доверия есть в Вашем городе и продолжает свою работу, то можете обратиться туда.
Зарубежные коллеги также оказывают бесплатную помощь. Но в основном для тех, кто пострадал от войны (это опять-таки больше помощь для переселенцев).
Нагрузка на психологов сейчас сильно возросла.
Поэтому Вам надо обсуждать индивидуально со специалистом, возьмут ли Вас в работу, если Вы не являетесь переселенцем.
И в любом случае, такая помощь не будет долговременной.
С Вами проведут максимум несколько консультаций.
психолог онлайн
Наталия, здравствуйте!
Попробуйте написать в Фейсбуке в группе Гештальт-сообщество Украины.
Возможно, коллеги которые обучаются захотят взять Ваш случай в работу без оплаты, под кейс.
психолог онлайн
Доброго дня. З приводу загострення у воєнний період, можете звернутися до "Кризової порадні" УКУ.
Також є чати в телеграмі "Як ти" (t.me/yaktuzaraz), "Пошук лікаря" (у них теж є психологи) та інші. В них задіяні спеціалісти, котрі консультують безкоштовно короткостроково.
Для довгострокової безоплатної роботи дійсно можна звернутися до психолога-студента.
психолог онлайн
Добрий день! Напишіть мені на пошту - порекомендую психолога. Удачі Вам!
психолог онлайн
цитата:
Або можете підказати де є такі психологи (соц.мережі, групи і т.д).
Звеніться до центру соціальних служб для молоді. Такі центри мають бути в кожному місті.