Пішла дружина з сином, як її повернути.?
Доброго дня. Пішла дружина з сином 3рико місяць тому. Було непорозуміння в сімї, не обговорювали проблеми. Сказала що я їй навязав почуття і вона з тим жила. Старалась зберегти сімю, але пройшли почуття і любов. Вона спробувала, але їй не сподобалось. Я її сильно люблю і жити без неї неможу. Що робити і чи є якийсь шанс щоб її повернути? На контакт не йде.
Вопрос от: ; Возраст: 30
Дополнение от автора
Сину три роки. Дружина пішла від мене місяць тому. Живе з батьками тепер
Дополнение от автора
Спілкуватись з дитиною не забороняє. Від мене нічого нехоче. Просто дружне спілкування і все. Її не чіпати.

психолог онлайн
Соломія Лехіцька
Наталія Крилова
Добрый день!
Если человек принял решение и не хочет возвращаться, то Вы не можете ее заставить, а только принять ее выбор. Какая была причина Ваших скандалов? Вы можете пробовать с ней обсудить то, что происходит между Вами, но гарантий здесь Вам никто не даст. В Вашем случае она не запрещает общаться с ребенком и у Вас есть всегда возможность поговорить с ней
психолог онлайн
Добрый день!
"Було непорозуміння в сімї, не обговорювали проблеми. "
Какие именно недоразумения происходили в вашей семье?
"Сказала що я їй навязав почуття і вона з тим жила. Старалась зберегти сімю, але пройшли почуття і любов. Вона спробувала, але їй не сподобалось"
Сейчас вам сложно принять выбор своей жены.
"Я її сильно люблю і жити без неї неможу. Що робити і чи є якийсь шанс щоб її повернути? На контакт не йде."
А что уже делали?
Что хотите сделать?
психолог онлайн
цитата:
Просто дружне спілкування і все
Если есть дружеское общение, значит, на контакт она все же идет.
И тогда у Вас есть возможность ее вернуть.
Сделать это можно с помощью психолога, в результате работы с которым, Вы поймете как надо себя вести и что делать для осуществления желаемого результата.
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Соломія Лехіцька
цитата:
Було непорозуміння в сімї, не обговорювали проблеми.
Не проговаривали вдвоем, или кто-то из вас хотел обговаривать, а кто-то не шел на контакт?
Дополнение от автора
Багато на роботі проводив часу. Я не пю, спокійний, все для сімї робив. Романтика пропала. Чуства остили. При останній ромові я їй запропонував реанімувати почуття, почати відновлення стосунків, але вона відмовилась. Сказала досить. Люди не міняються. Я почав читати психологію, відео дивитись і тому подібне. Свої недоліки я осознав. Но вона обговорювати нехоче ситуацію і все для себе вирішила. Поставила стіну між нами і все. Хоче жити своїм життям і інший варіант чути нехоче. Я для неї став чужив. Можливо дати їй час трохи заспокоїтись, але те що я втрачаю сімю недає спокою.
психолог онлайн
цитата:
Я почав читати психологію, відео дивитись і тому подібне.
И что Вы для себя почерпнули, к каким выводам пришли?
цитата:
Я її сильно люблю і жити без неї неможу.
Вы делали что-то, чтобы вернуть ее?
Какие шаги предпринимали, кроме того, что
цитата:
запропонував
?
Дополнение от автора
Логічно намагався пояснити що розвалюється сімя. Пробував примиритись - замовив квіти, романтика. Отримав лише агресію. Щоб трохи притупити емоції зайнявся спортом. Накриває всерівно. Спілкуюсь з сином кожен вечір, казку наніч розповідаю. Після знову накриває емоціями. Ситуація ворогові не побажаєш. Спасає тільки робота. Ставлення своє переосмислив до дружини і цінності змінились - ось що для себе підкреслив. Щастя в турботі і любві яку я запустив. Як тепер до дружини достукатись щоб реанімувати стосунки - поняття немаю.
психолог онлайн
Наталія Крилова
Возможно, ей нужно дать больше времени и Вам, прошло очень мало времени, как она захотела жить одна . Может не только она, но и Вы потом не захотите восстанавливать их и пересмотрите своё отношение.
психолог онлайн
Ставлення своє переосмислив до дружини і цінності змінились - ось що для себе підкреслив. Щастя в турботі і любві яку я запустив. Як тепер до дружини достукатись щоб реанімувати стосунки - поняття немаю."
Отношения - это всегда ответственность обеих партнёров. Вы пишите, что много пытались сделать, чтобы восстановить отношения. Получается вы взяли ответственность за свои действия в прошлом и пытались исправить ситуацию. Ваша жена сейчас к сожалению думает по другому и свою ответственность не признает.
Это её выбор. С вашим он не совпадает. Если сделали всё, что считали нужным, пришло время принять ситуацию такой, как она есть. Это самое сложное. На этом этапе вам понадобится помощь и поддержка, возможно это как раз тот период чтобы начать личную терапию?
психолог онлайн
цитата:
Як тепер до дружини достукатись щоб реанімувати стосунки - поняття немаю.
Вам поможет индивидуальная работа с психологом по осуществлению этого запроса.
психолог онлайн
Соломія Лехіцька
Доброго дня! Дружину не можна повернути, якщо вона пішла і не має бажання жити з вами та продовжувати стосунки. Це сумно, боляче, складно сприйняти, але насильно милий не будеш, як кажуть. Дружина свій вибір зробила, і вам залишається тільки прийняти його. Щоб пережити розлучення, отримати допомогу та підтримку, було б корисно звернутися до психолога індивідуально.
психолог онлайн
Наталія Крилова
Співчуваю Вам. Проте не все ще втрачено.
цитата:
Що робити і чи є якийсь шанс щоб її повернути? На контакт не йде.
Єдиний, як на мій погляд, шанс є в тому, аби Ви перестали панікувати і гідно поставились до того, що сталося(!) Це, по-перше.
А, по-друге, якщо дійсно хочете повернути сім'ю, робіть мовчки те, що вважаєте для цього за потрібне. Вчинками доводьте, що Ви кохаєте дружину і дитину. ВЧИНКАМИ(!)
Звісно, ніяких гарантій Вам ніхто не дасть щодо їх повернення. Натомість Ви спробуєте.
Бажаю Вам успіху!