Як простити зраду
Доброго дня, склалася така ситуація, я прожила з чоловіком 1,5 року . Два місяці тому взнала що він мені зрадив, в той момент, мені здалося що земля пішла з під ніг, я ж його дуже любила. Пройшов час, робота, домашні справи, і по трохи я забулася, хоча обіда в душі залишилася. Ще через деякий час чоловік поїхав у відрядження, і під час його відсутності я познайомилася з хлопцем ми зустрілися лише два рази. А тепер мене мучить совість через це. Я дуже люблю свого чоловіка, невже мене тепер все життя мучитиме совість, а я ж лише зробила це з обіди.....
Вопрос от: ; Возраст: 24

психолог онлайн
Доброго вечора, Оля.
Чому Ви хочете простити чоловікові зраду, що Вам дають стосунки з ним?
Що може трапитись, якщо розповісте чоловіку, що теж його зрадили?
психолог онлайн
Доброго дня! Зрада - це завжди дуже боляче і складно пережити. Щоб налагодити стосунки необхідна допомога психолога. А як вас зараз мучить совість? Що вона вам говорить? Ви відчуваєте провину, як часто і в чому саме?
психолог онлайн
Здравствуйте, Оля!
цитата:
невже мене тепер все життя мучитиме совість,
Как Вы считаете, что и/или кто может Вам помочь?
психолог онлайн
Добрый день!
"А тепер мене мучить совість через це. Я дуже люблю свого чоловіка, невже мене тепер все життя мучитиме совість, а я ж лише зробила це з обіди....."
Месть не всегда эффективное средство, чтобы облегчить своё состояние.
Какая помощь вам нужна от психологов?
психолог онлайн
Оля, доброе утро!
Вы пишите, что встретились два раза с парнем. Что Вы имеете ввиду под изменой? Как Вы узнали, что он Вам изменил? Вы с ним это обсуждали?
психолог онлайн
Доброго ранку, Олю!
цитата:
склалася така ситуація, я прожила з чоловіком 1,5 року .
Безперечно, ці поівтра роки були чимось наповнені. Може розвовісти чим? Чи були у вас непорозуміння? Як ви вибудовуєте стосунки? Чи були за цей перід приводи не довіряти чоловікові?
цитата:
Два місяці тому взнала що він мені зрадив, в той момент
Яким чином Вам стало відомо про це?
цитата:
мені здалося що земля пішла з під ніг, я ж його дуже любила.
Розмова між вами була з цього приводу? Чоловік просив пробачення?
Ви написали "любила", тобто в минулому часі...
цитата:
Ще через деякий час чоловік поїхав у відрядження, і під час його відсутності я познайомилася з хлопцем ми зустрілися лише два рази.
Між Вами була інтимна близькість? А то можна подумати, що ви лише зустрічались і приємно проводили час.
цитата:
А тепер мене мучить совість через це. Я дуже люблю свого чоловіка, невже мене тепер все життя мучитиме совість, а я ж лише зробила це з обіди.....
Мабуть слушне питання у Вашій ситуації. Проте є й інші важливі питання. Наприклад, що Вам робити разом з чоловіком далі? Чи варто залишати все як є - в таємничому стані, підсиленому взаємною недовірою?
психолог онлайн
Доброго дня Олю! Ваше питання складається з двох частин. Перша. Як Ви повели себе, коли довідалися про зраду чоловіка? І друга частина. Образа на чоловіка та сумління совісті мають одне і те ж коріння - непрожита внутрішня глибока травма, яка потребує терапії... Які стосунки у Ваших батьків? Тато зраджував Вашу маму?