Допоможіть справиться з своїми емоціями
Мені 30 років. Маю двох дітей, чоловіка, проживаю з свекрухою. Зараз знаходжуся в декретній відпустці.Допоможіть справиться з своїми емоціями. Старшому сину 5 років, не реагує на зауваження, б'ється, робить на зло. Коли починаю заколихувать молодшу донечку, він починає кричати, шуміти, прошу щоб поводився тихіше, а він ще сильніше кричить. Коли свекруха бере донечку на руки, він б'є її( свекруху). Каже що захищає сестричку. Коли син не слухається, відчуваю роздратування, злість, безсилля інколи доводить до істерики..
Вопрос от: ; Возраст: 30

психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Ольга Владимировна Паничева
Владимир Анатольевич Тарасенко
Добрий день!
Співчуваю Вашим труднощам.
Коли Ви помітили таку поведінку сина?
Як раніше він поводив себе до народження сестри?
Які взаємовідносини з чоловіком? Які відносини зі свекрухою?
Які у Вас відносини були зі своїми батьками? Які відносини між ними?
Скільки часу Ви приділяєте сину за день емоційноповноцінного, повністю спілкуючись доброзичливо і уважно тільки з ним? Чи стали Ви менше часу йому приділяти після народження сестрички?
Як він ставиться до сестри?
Чи помітили Ви у сина ознаки ревнощів?
Чи Ви достатньо відпочиваєте, чи приділяєте час для себе, свого відпочинку і відновлення емоційного і фізичного стану?
психолог онлайн
Наталія Крилова
Наталия Горская
Добрый вечер!
цитата:
Коли починаю заколихувать молодшу донечку, він починає кричати, шуміти, прошу щоб поводився тихіше, а він ще сильніше кричить.
Похоже на то, что Ваш ребёнок очень ревнует к младшей сестре и что внимание достаётся все ей. Очень важно говорить с ней о. том, что Вы его любите так же, как и его сестру
психолог онлайн
Наталия Горская
Добрий ранок! Бути батьками - складна і виснажлива праця, яка потребує багато ресурсів!!! Як Ви про себе піклуєтесь? Хто Вам допомагає, хто може підмінити Вас? Є анекдот про те, як мама зачинилась у ванні, запалила свічку, налила собі шампанського - легша у ванну і кайфує. Діти стукають у двері і кричать мамі, що ти там робиш. «Роблю для Вас хорошу маму»,- відповіла мама. Які у Вас стосунки з чоловіком? Як він Вас підтримує?
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Ольга Владимировна Головченко
Так проявляються дитячі ревнощі.
Синові варто почати приділяти більше уваги, виділяти час особисто йому, без сестрички, створити з ним щось "тільки ваше", щоб він відчув, що мама все ще "його мама", щоб знизилась потреба постійно перевіряти, "а чи я ще потрібен, а чи мене ще люблять?"
Є таке поняття в психології, як "прив'язаність"- дитина має відчувати поруч "свого дорослого ", знати, що він все ще "її", що він поруч, надійно і назавжди.
Коли дитина починає сумніватися в своєму дорослому, то починаються перевірки, (ніби якби мотузка, якою вони зв'язані, ослабшала, а дитина смикала б постійно, мовляв "ти ще тут?").
Тому важливо в такий гострий для дитини період бути поруч Якісно (без телефона, іншої дитини або хатніх справ).
Із зауваженнями також варто бути обережним, важливо дуже ретельно підбирати слова, щоб не відштовхнути дитину, а сказати саме про неприйнятну поведінку.
Є дуже гарна книжка про стосунки з дитиною:" Общаться с ребёнком. Как?", автор Гіппернейтер Ю.Б.
Вам зараз важливо налагодити стосунки з сином.
психолог онлайн
Доброго дня!
цитата:
Каже що захищає сестричку. Коли син не слухається, відчуваю роздратування, злість, безсилля інколи доводить до істерики..
Відчувати саме ці ємоції нормально, бо син не виправдовує Ваших очікувань, не слухається. Навпаки - виявляє агресію. Тому варто спочатку усвідомити причини такої його поведінки. І тут я абсолютно погоджуюсь з зумкою колег - його реакції схожі на ревнощі, на побоювання, мовляв, мама віддає первагу маленькій сестричці і може забрати її любов від нього до неї.
Однак одного усвідомлення замало. Потрібно знайти в собі сили та ресурси скорегувати взаємини між вами. Необхідно також відчувати рівновагу всередині, чистий, нічим не затьмарений погляд на події і обставини. Задовольняти свої головні потреби.
Можливо, Вам знадобиться більше уваги і допомоги з боку чоловіка. До речі, які між Вами стосунки? Чи все Вас задовольняє?
Щодо сина, то, напевно, Вам потрібно буде багато терпіння та вміння без агресії реагувати на його поведінку. Щоразу з позиції люблячої мами вислювати розуміння його мотивів і діями доводити свою повагу і любов до нього, припиняючи цивілізовано прояви його агресії.
психолог онлайн
Здрастуйте.
На сколько мне известно, справиться со своими эмоциями, можно только проявив их. Эмоция, это определенная форма внутренней энергии, которую наш организм выделяет под определенную задачу.
Очень хорошо, что Вы уже осознаете, что именно чувствуете.
Теперь давайте сложим)
Эмоция злость. Организм выделил энергию для разрушения чего либо, какого-то препятствия.
Бессилие возникает уже, как следствие. Из-за того, что разрушить препятствие по каким-то причинам не возможно (если например, речь идёт о человеке).
Дети тут не причем. Они усиливают конечно эмоциональный фон, но в основном, своим поведением, лишь демонстрируют состояние родителей. О какой либо ревности можно было говорить, если бы ребенку исполнилось 12 лет, хотя бы. Сейчас, это экран, который показывает то, что скрыто.
Вы говорите, что сын прявляет агрессию к свекрови.
Возможно ли, что именно она является тем самым "препятствием" , которое необходимо разрушить?
Это лишь предположение, которое возможно сделать исходя из известной информации о Вас.
В любом случае, осознание самого препятствия, другими словами нахождение адресата злости уже снизит напряжение, а так же появиться возможность перенаправить энергию в другое русло.
психолог онлайн
цитата:
Допоможіть справиться з своїми емоціями.
Старший сын ревнует Вас к младшей дочери, поэтому и ведет себя так.
Вам надо налаживать с ним отношения, пока не поздно это сделать.