эмоции
столкнулась с такой ситуацией, что когда говорю про себя что люблю кого-то, или нахожу что у меня есть какая-то потребность, которую в детстве не удавлетворяли и сейчас я понимаю что это важно и я могу попросить об ее удавлетвореннии, у меня начинают катится слезы, не могу понять в чем причина такой реакции..
Вопрос от: ; Возраст: 17
нравится: 1 из 1

психолог онлайн
Добрий день, Арина.
А що почуваєте, коли Ви плачите? Сльози - це зазвичай про сум, а сум це про втрату чогось важливого. Що Ви втратили? Як Вам з тим, що Ви плачете? У кого і про що Ви хотіли б попросити?
Дополнение от автора
в эти моменты я чувствую небольшую грусть и горечь что мои родители не смогли удавлетворить какую-то мою потребность, а про моменты когда я говорю 'я люблю его' и начинаю плакать, сама не понимаю почему так происходит
психолог онлайн
Аріна, Ви вже відповіли на своє питання чому: "я чувствую небольшую грусть и горечь что мои родители не смогли удавлетворить какую-то мою потребность". В ті моменти, коли Ви говорите, що його кохаєте, Вас "відтягує" у Ваш попередній недопрожитий досвід. Ваші батьки говорили Вам, що люблять Вас? Вони проявляли до Вас любов?
психолог онлайн
Здравствуйте, Арина !
цитата:
Причина такої реакції в тому, що коли Ви були дитиною, Вам дійсно було боляче від того що Ви не змогли отримати в достатній мірі отримати турботи й любові ваших батьків. Й всі ці емоції були витіснені у підсвідомість. Таким чином Ваша дитяче психіка питалася Вас захистити, від болі й відчаю, що Ви тоді відчували.
А зараз коли Ви проявляєте ті емоції які Ви тоді заблокували. Вони виходять через слози напиминаючи Вам про той стрес яки Ви пережили.
Вам потрібно звернутись до психолога, яки допоможе Вам пережити ті не до пережити емоції й щоб Ви змогли рухатися далі. Те що було пережити у минулому не повернеш, проте можна працювати над собою зараз й покращити своє майбутнє .
психолог онлайн
цитата:
у меня начинают катится слезы, не могу понять в чем причина такой реакции..
Как часто такое с Вами происходит?
Это как-то мешает Вам?