Що робити, коли людина закрита в собі і не дивиться в очі(просто боїться)
Добрий день, батькам на мене байдуже, вони не цікавляться моїм життям, не підтримують, тільки обзивають, знецінюють і говорять, що я нінащо не спроможна. Я вважаю, що я нікчемність. Мені важко підійти до людини і спитати в неї щось. Був такий момент, що ми з класом фотографувались хлопці з хлопцями, дівчата обіймаються, а я стою осторонь. Був невдалий спосіб суїциду. Допоможіть мені будь ласка інакше думаю, що скоро вже не прокинуся😔
Вопрос от: ; Возраст: 18

психолог онлайн
Станіслав Олександрович Русол
Добрий день!
'Добрий день, батькам на мене байдуже, вони не цікавляться моїм життям, не підтримують, тільки обзивають, знецінюють і говорять, що я нінащо не спроможна. Я вважаю, що я нікчемність."
"Допоможіть мені будь ласка інакше думаю, що скоро вже не прокинуся😔"
Дуже співчуваю вашому стану.
Думку про себе можна змінити в роботі з психологом. Ви можете звернутися за кризовою психологічною допомогою, зараз є багато безоплатних в мережі. А також знайти групу, де можете ділитися своїми почуттями.
психолог онлайн
День добрий!
Мені знайома Ваша ситуація ! Й тому знаю як це боятись, й остерігатися кожного.
Коли Ви не змогли найти отримати батьківської любові й підтримки. Ви почали замикатися у собі й почали думати що Ваші батьки праві.
цитата:
Я вважаю, що я нікчемність.
но це не так; Ви просто боролися
цитата:
не цікавляться моїм життям, не підтримують, тільки обзивають, знецінюють і говорять, що я нінащо не спроможна.
це свідчать оці слова що Ви боролися й програли коли почали думати
цитата:
Я вважаю, що я нікчемність.
Ви вже доросла людина й в праві самі вирішати якою хочете бути !!!
Вам Варто знаходити сили у собі й надалі спілкуватися із новими людьми... Да буде тяжко, но Ви зможете показати звичайно якщо хочите цього
цитата:
Я вважаю, що я НЕ нікчемність.
Якщо сформуєте оточення де до Вас будуть ставитись як до рівної й гідної уваги люди. Із цим може Вам допомогти як вже говорила колега
цитата:
Ви можете звернутися за кризовою психологічною допомогою, зараз є багато безоплатних в мережі. А також знайти групу, де можете ділитися своїми почуттями.
Тому Удачі Вам! Сили та Сміливості підняти свою Самооцінку й нати дорогу де Ви зможете Бути щасливою залишивши гірке минути в минулому раз і на завжди !!!
Дополнение от автора
Дякую вам❤️
психолог онлайн
Також спробуйте методику якої мене навчила моя колега:
"Заведіть собі на тиждень щоденник і записуйте всі фрази, якими себе сварили . І за підсумком зберіть усі фрази та виділіть за групами. І спитайте себе, хто Вам сказав, що Ви така, можете/не можете робити те, що робите?"
Також якщо Вас вистачить сил спробуйте також виписувати всі похвали, їх звичайно буде менше но варто по старатися. Цінити себе за ті позиції які мож по хвалити себе.
Установки лежать корінням у дитинстві та перебувають у підсвідомому. Тому ефективніша ця робота буде з психологом.
психолог онлайн
цитата:
Був невдалий спосіб суїциду. Допоможіть мені будь ласка інакше думаю, що скоро вже не прокинуся😔
Суицидальные мысли могут быть симптомом психического расстройства.
Поэтому в первую очередь Вам надо обратиться к психиатру.
Медикаментозное лечение улучшит Ваше состояние.
Работа с психологом происходит параллельно (в ПНД специалисты принимают бесплатно).