Не знаю що робити
Останній тиждень я серйозно задумалась про смерть, та взагалі цей рік я намагалась покінчити з життям, але мене постійно щось зупиняло, зараз річ не про це, повернусь до того що цей тиждень я думала про самогубство і намагалася себе вбити, цього тижня я почуваюсь морально дуже погано і не хочу нічого робити, також я стала не висипатись (хоч я і раніше не висипалась то тепер взагалі не можу виспатись) також мені почала боліти голова через мої невисипання (я так думаю) ще як я помітила той самий тиждень назад я активно спілкувалась з друзями, а зараз ні. Батькам про це казати не хочу(через негативний досвід знайомих і власний страх) я звертаюся сюди бо не знаю що з цим робити, заздалегідь дякую
Вопрос от: ; Возраст: 13

психолог онлайн
Станіслав Олександрович Русол
цитата:
думала про самогубство і намагалася себе вбити
Суицидальные мысли (и попытки) могут быть симптомом психического заболевания, при котором требуется помощь психиатра и медикаментозное лечение.
Поэтому психологи не имеют права работать с такими запросами самостоятельно и тем более в формате переписки на форуме. А должны перенаправлять клиента с суицидальными мыслями к врачу.
цитата:
Возраст: 13
Психологи не имеют юридического права консультировать несовершеннолетних без ведома и согласия родителей. Поэтому Вам нужно попросить значимых взрослых, чтобы записали на консультацию к психологу и сходили вместе с Вами к врачу.