Что со мной?
Здравствуйте. Я не могу понять свое состояние. То я веселюсь с друзьями, то я плачу в подушку. Бывают моменты, когда хочется смеяться, плакать и крушить все вокруг. Постоянно думаю о будущем, но при этом хочу умереть. И такое ощущение, что пусто внутри. Что со мной происходит? Помогите пожалуйста.
Вопрос от: ; Возраст: 16

психолог онлайн
Здравствуйте, Валерія !
Щоб далі говорити можите відповісти на питання:
А чого більше у Вашому житю позитива чи негатива ?
Чого Ви більше хочите жити й веселитися чи померти крушути все на свойому путі ?
Це важливі питання без яких, я як психолог не зможу зрозуміти чи потрібна Вам допомога !
цитата:
То я веселюсь с друзьями, то я плачу в подушку.
Перепади емоційних станів Вашому віці бувають й це "Нормальний" процес формування Себе як Особистості .
цитата:
И такое ощущение, что пусто внутри.
В даній цитаті можна зрозуміти що Ви покищо не змогли найти себе в життю!
Це для общого розвитку наступний абзач !
Вас тягне до обох влеченій : влечения жизню (Лібідо) й влечения смертю (Мортідо); за словами Зигмунд Фрейд.
Но якщо у Вас все таки переважає негатив Вам варто поговорити про це із батьками . Й потім вже звернутись й до спеціалістів якщо на те буде така необхідність!
Дополнение от автора
А чого більше у Вашому житю позитива чи негатива ? Чого Ви більше хочите жити й веселитися чи померти крушути все на свойому путі ?
В жизни больше позитива, но при этом больше я хочу умереть и крушить все на своем пути.
психолог онлайн
цитата:
Я рад, що в Вашому житті більше позитива!
А чому Ви хочите все крушить, смітаючи все на своєму путі ?
Вам що не влаштовує той позитив який нав круги Вас ?
Чи Ви "бунтарка" із юнушким максималізмом ?
Коли ви знайдете себе й своє місце в світі, тоді все налагодиться (переростеться).
Но якщо у Вас все таки переважить негатив Вам варто поговорити про це із батьками . Й потім вже звернутись в своїй країні до спеціалістів !
психолог онлайн
цитата:
я хочу умереть и крушить все на своем пути.
Суицидальные мысли могут быть симптомом психического заболевания.
Поэтому имеет смысл вначале обратиться к врачу, а с психологом работать после того, как станет понятно, нужно Вам проходить медикаментозное лечение или нет.
Так как Вам нет 18 лет, то специалисты могут консультировать Вас только с ведома родителей.
Сообщите им о своем состоянии и попросите о помощи.