Я не знаю як жити дальше
у всіх все виходить,життя прекрасне
їдуть закордон зі своїми половинками,щоб збудувати своє життя
а в мене нічого нема,я живу в місті,а працюю як проклята в селі,мама теж працює
росла без батька
настільки вже складно опускаються руки дуже сильно,нічого не виходить
я стараюся не заздрити але теж з цим не можу нічого зробити
мені навіть здається шо я не доживу до 20років,може це брєд але так і є
я не хочу працювати в майбутньому важко
і не хочу виходити заміж за багатого,бо хочу сама від себе залежити
і стосунків не хочу,бо боюся шо зміняться пріоритети в житті
мені дуже складно,я не можу знайти себе
так я хочу відкрити свою кав’ярню,але дзвоню на рахунок роботи і ніхто не бере бо є місця
ніби проклята якась
вроді розум маю,готувати вмію,симпатична,але толку
Вопрос от: ; Возраст: 18

психолог онлайн
Доброго дня
Від вашого тексту віє розпачем та безсиллям. Мені дуже шкода, що у вас така ситуація і ви так пригнічено почуваєтесь.
Скажіть, буд ласка, яке у вас питання до психологів. Яку допомогу хотіли б отримати тут на сайті?
психолог онлайн
цитата:
вроді розум маю,готувати вмію,симпатична,але толку
Для того чтобы иметь работу своей мечты одного желания мало. Надо иметь необходимые компетенции (знания, умения, навыки).
Ведь для открытия кафе наличие ума, симпатичной внешности и умения готовить явно недостаточно.
цитата:
я не хочу працювати в майбутньому важко
Чтобы не заниматься всю жизнь низкоквалифицированным трудом, надо получать образование.
По какой причине Вы не пошли никуда учиться после школы?
психолог онлайн
Доброго вечора!
цитата:
мені дуже складно,я не можу знайти себе
Співчуваю Вам. І вважаю, що знайти себе - найважча задача, яка випадаю людині. Іноді витрачається усе життя, а себе людина так і не знайшла. Чому, питається? Напевно, щось робить не так, щось вчиняє не те, можливо, шукає не там...
Тому допомогти людині може інша людина, яка знає і, що головне, сама пройшла цей шлях пошуків. Я кажу про психолога - людину і фахівця в одній особі.
Добре, що Ви звернулись сюди. І добре тому, що варто і водночас потрібно з чогось починати. Починати не тільки шукати себе, бо так можна припустити, що себе загубили. А починати впізнавати себе краще, ніж дотепер, починати сприймати себе такою, як Ви є сьогодні. І починати будувати себе для того життя, яким бі хотіли жити.
Якщо узяти практичний бік справи, то це буде співпраця з психологом, власна робота над собою, спостереження, виконання певних завдань і рекомендацій, єксперименти з поведінкою, які змінюють спосіб життя людини.