Чи можуть мене вбити в лікарні якщо я цього попрошу?
мені важко вбити себе самому. не виходить побороти у собі захисний бар'єр.я не маю натхнення жити і я хочу померти. Я вже доросла людина і можу сам вирішувати як мені вчиняти.
я бажаю покінчити з собою. це не випадковий спалах емоцій. це зробити я пробував раніше, але коли доходить до останньої миті я зупиняюся. я боюся болі і не хочу відчувати страждання.
Вопрос от: ; Возраст: 20

психолог онлайн
цитата:
ЧИ МОЖУТЬ МЕНЕ ВБИТИ В ЛІКАРНІ ЯКЩО Я ЦЬОГО ПОПРОШУ?
Вы хотите подвести врача под статью? Если он убьет Вас, то он сядет в тюрьму.
Странно предполагать, что кто-то на это пойдет.
И вообще не имеет смысла создавать такие темы, так как их не будут поддерживать специалисты помогающих профессий (медики и психологи).
цитата:
я бажаю покінчити з собою
Вам следует обратиться за помощью к психиатру в ПНД по месту регистрации.
Так как суицидальные мысли являются симптом психического расстройства.
И медикаментозное лечение, назначенное врачом, улучшит Ваше состояние.
Параллельно надо проходить психотерапию.
Вы пытались наладить свою жизнь? Обращались к специалистам?
психолог онлайн
Мария Валериевна Радченко
Добрий вечір. Мені дуже шкода, що Ви опинилися в такій ситуації. Проте, якщо існує щось, що зупиняє Вас в останню мить, значить існує і те, заради чого можна жити. Хоча, можливо, це зараз не усвідомлюється. Дайте життю ще один шанс: зверніться до психіатра та психотерапевта. Медикаментозна підтримка дасть Вам сили для того, щоб разом з психологом знайти нові сенси, цінності та сили жити.
психолог онлайн
Мария Валериевна Радченко
Здравствуйте!
Вы имеете право поступать со своей жизнью так, как вы считаете нужным. В нашей стране нет закона об эвтаназии. Вероятно вам не нравится жить так как вы живете, а как жить по другому вы не знаете. У вас, возможно, много агрессии и вы направляете ее на себя. Возможно есть кто-то в вашей жизни, кто также вызывает много агрессии
цитата:
але коли доходить до останньої миті я зупиняюся. я боюся болі і не хочу відчувати страждання.
Боль жизни и страдания, скорее всего, у вас очень велики и вы хотите избавления. Можете ли вы думать о том, чтобы избавиться от душевной боли другим способом кроме смерти- с помощью таблеток и работы с психологом, психотерапевтом?
психолог онлайн
Добрий день! Шкода, що Вам так боляче жити… розкажіть про свій біль
психолог онлайн
Доброго вечора, Артем.
Ні, лікарі не мають права Вас вбивати, навіть якщо Ви іх попросите. Легальної евтаназії в Україні також немає.
Суїцидальні думки - це завжди сигнал психіки про допомогу. Вони означають, що Ви знакходитесь у критичній ситуації або критичному стані, який психологічно не можете витримати, тому думаєте про смерть як про шлях полегшення власних страждань.
У цій ситуації, я раджу Вам звернутись по допомогу до лікаря-психіатра, бо Ваш стан може бути ознакою депресії. Депресія виліковна, вона лікується антидепресантами і психотерапією.
Якщо Ви хочете висловитися, можете розповісти, що у Вас трапилось?