Як перестати накручувати себе якщо я не вагітнаґ
У мене є хлопець (разом 4 роки) , у мене нічого з ним немає але я думаю і накручую себе що я вагітна після того як ми собі робимо добре (тобто це не секс, а просто як мастирбірація і т.д. тільки я йому а він мені) і все б нічого як би я не боялася їсти після цього, у мене пропадає апетит і як тільки щось кусаю то зразу аиплюнути хочу, а боюся завагітніти бо мама постійно говорила, дивися мені аби ти не була вагітна, бо як будеш далі, якщо нічого не маєш, я і сама знаю що якщо завагітнію то жити нема де, я без роботи і так себе накручую і мені страшно. Я хочу позбутися цього страху і знов їсти нормально, не думаючи про таке
Вопрос от: ; Возраст: 18

психолог онлайн
цитата:
боюся завагітніти
цитата:
це не секс
Если нет полового акта, то как Вы можете забеременеть?
психолог онлайн
Ирина Григорьевна Инститорова
Доброе утро!
Скажите, а во сколько Вас мама родила? Здесь больше стразов мамы, что, если Вы забеременеете, то столкнётесь с материальными проблемами. А Вы пытались обсуждать с молодым человеком? Что он думает по этому поводу? Можете ли Вы получить поддержку от него.?
психолог онлайн
Станіслав Олександрович Русол
Алина Владимировна Лелюк
цитата:
Я хочу позбутися цього страху і знов їсти нормально, не думаючи про таке
Оце і все, чого бажаєте - позбутися страху і нормально їсти? А побудувати нормальні дорослі стосунки, де є любов, повага, турбота, інтим без страху - це не на часі?
Отже, на мою думку, Вам потрібно змінити вектор Ваших бажань, розібратись зі страхом, що передався від мами і почати жити власним життям самостійної особистості. Задля вирішення цих питань зверніться індивідульно до психолога. Листування в данному випадку не працює.
психолог онлайн
Добрий ранок! Що Ви знаєте про те, як відбувається запліднення? Чи можливо завагітніти без статевих стосунків????
психолог онлайн
Якщо Ви знаєте, що від такого виду взаємного задоволення не може бути дітей, то навіщо себе накручувати?
Можливо справа в іншому, яке ховається за страхом завагітніти.
І їсти не можете не тому, що боїтесь саме завагітніти, а через іншу причину, яку важливо знайти.
Ви ніби караєте себе за щось "неналежне ".
За що?
Що Ви робите такого, за що Вас могли б покарати, мама, наприклад?
Чи можна з її точки зору займатися тим, чим ви з хлопцем займаєтесь?
Чи відчуваєте Ви провину після того, як займаєтесь таким "альтернативним сексом "?
Чи хочете цього власне Ви, чи це бажання більше хлопця?
Чи вільно Ви можете сказати хлопцеві що саме Вам більше в вашому "сексі" подобається, а що ні?
Важливо знайти глибинні причини, щоб долати наслідки.
психолог онлайн
Доброго вечора.
Від взаємної мастурбації завагітніти неможливо. Від "традиційного" сексу - шанси дуже низькі, якщо використовувати презерватив.
Я раджу Вам звернутись по домопогу до лікаря-психіатра, щоб продіагностуватися на наявність неврозу. Те, що Ви зараз відчуваєте (тривогу і навьязливі думки і дії, що їх супроводжують) - дуже схоже на ОКР (обсесивно-компульсивний розлад). Це різновид неврозу, коли людина багато переживає і неконтрольовано думає про щось погане, і робить пеані дії, щоб знизити тривогу, але це не допомагає чи домопагає лише тимчасово. З таким працює лише лікар-психіатр.
І ще, раджу звернутися до психолога-психотерапевта, щоб опрацювати Ваші взаємини з мамою.